Швидкісне залізничне сполучення

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Макроекономіка України, розвиток регіонів і макроекономічні показники: індекс цін, платіжний баланс, експорт, імпорт, рівень промислового виробництва, ВВП, торговельний баланс і рівень безробіття. Політика, що межує з темою бізнесу та фінансів. Політика яка пов`язана з грошима - аспекти політики у грошовому контексті. Політекономія. Корупція. Хабарі.
  #<1 ... 891011>
Повідомлення Додано: Сер 29 тра, 2013 14:32

Re: Швидкісне залізничне сполучення

Будем родные заводы щемить, а иностранные продвигать под призраком безопасности. Новые боковушки в вагонах принесут много пользы. Думающий знает, о чем я сейчас толкую))
Nevo
 
Повідомлень: 376
З нами з: 27.04.11
Подякував: 6 раз.
Подякували: 11 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Сер 29 тра, 2013 22:03

  Nevo написав:Новые боковушки в вагонах принесут много пользы. Думающий знает, о чем я сейчас толкую))


Боковые подушки безопасности, что ли? 8)
Изя Гуд
 
 
Повідомлення Додано: Пон 04 лис, 2013 07:45

Чомусь в ЄС, коли показують у фільмах денні потяги, пасажири мають змогу милуватись пейзажами за вікном.

В Україні, коли поїзд Хенде від'їзжає о 17-19 годині , вже темно з жовня по березень...
може краще Intercity+ зробити дійсно денними, щоб поїзд відправлявся об 12-15 годині з Києва, прибував о 18-21годині на кінцеву станцію?

або відправлення з Києва о 6-7 годині, або о 10-11 ранку щоб не потрапляти у час-пік

який сенс у денних потягах, якщо їдеш у темну частину доби?
tobias
 
Повідомлень: 5133
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 04 лис, 2013 08:56

  tobias написав:Чомусь в ЄС, коли показують у фільмах денні потяги, пасажири мають змогу милуватись пейзажами за вікном.

В Україні, коли поїзд Хенде від'їзжає о 17-19 годині , вже темно з жовня по березень...
може краще Intercity+ зробити дійсно денними, щоб поїзд відправлявся об 12-15 годині з Києва, прибував о 18-21годині на кінцеву станцію?

або відправлення з Києва о 6-7 годині, або о 10-11 ранку щоб не потрапляти у час-пік

який сенс у денних потягах, якщо їдеш у темну частину доби?


Вибачте, але навіть важко вам щось відповісти окрім відомої фрази з анекдоту "Вам шашечки или ехать?" :shock:
rokannon
Аватар користувача
 
Повідомлень: 3571
З нами з: 08.11.10
Подякував: 717 раз.
Подякували: 859 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 04 лис, 2013 10:33

  rokannon написав:"Вам шашечки или ехать?" :shock:


И то и другое. :lol:
Изя Гуд
 
 
Повідомлення Додано: Пон 04 лис, 2013 12:07

фактично по напрямкам курсування є тільки Харків, де поїзди курсують 3 рази на добу з Києва, 06:20 13:37 18:08.
цікаво як відрізняється наповнюваність від часу відправлення?
tobias
 
Повідомлень: 5133
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 04 лис, 2013 19:11

Re: Швидкісне залізничне сполучення

Буквально утром еду в Донецк на Интерсити. Раньше такого опыта в Украине не было, интересно, будем в поле куковать или все пройдет удачно? Билетики первого класса по хорошей стоимости, так что знакомого юриста буду держать наготове))
Stomer
 
 
Повідомлення Додано: Пон 08 вер, 2014 09:29

Є пропозиції стосовно Київ-Пас
1. прибрати ларьки, холодильники з тротуарів біля Макдональдс.
2. відправити будівельників з площі рити окопи навколо Києва
3. реалізацію доручити міліції, благоустрою
4. контроль за виконанням покласти на керівника вокзалу та мера Києва.
5. вимити вокзал Київ-Пас після бомжів, будівельників, торгівців.
6. прибрати маршрутки з привокзальної площі, закрити стоянку
7. Поширити практику на всі залізничні та автовокзали країни.
Востаннє редагувалось tobias в Пон 08 вер, 2014 09:33, всього редагувалось 1 раз.
tobias
 
Повідомлень: 5133
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 08 вер, 2014 09:32

Пропоную розглянути ідею побудови транспортного вузла в центрі країни або двох-трьох транспортних вузлів в центральній частині.

Для єдиного транспортного вузла підійде аеропорт Бориспіль. Достатньо добудувати сучасні залізничний та автовокзал.
+ локальна транспортна шина (200-1000м) між терміналами та залізничним, автовокзалом.
Вбудувати залізничний вокзал хабу "Бориспіль" у мережу залізниць та з'єднати з трасою Київ-Харків.
В цьому випадку відсутні лише залізничний та автовокзали, колії залізниць. Є проблема прокладення залізниці через купу приватизованих ділянок київського передмістя. (в принципі проблема можна вирішити відселенням). Підключення до хайвею у "Борисполя" вже є.
Йдеться не про вокзали для сполучення з Киэвом, а про повноцінні сучасні вокзали з транспортним сполученням з іншими містами країни.

Є варіант з кількома хабами

Наприклад вісь Львів-Тернопіль-Вінниця-Кіровоград-Дніпропетровськ-Донецьк(Харків). "ЛТВКДД"
Прокласти через наведені міста лінію швидкісних потягів до 300км/год.
Окремо потрібно доопрацювати можливість створення залізничних вокзалів поблизу аеропортів "Львів", "Дніпропетровськ", "Донецьк".
Побудову аеропорту "Вінниця"("Кіровоград"), швидкісної гілки Київ-Вінниця(Київ-Кіровоград) для сполучення Києва з віссю "ЛТВКДД".

перспектива швидкого залізничного сполучення за напрямками:
Київ -Житомир-Львів
Львів - Люблин -Варшава (Львів-Краків-Вроцлав-Берлін або Львів-Вроцлав-Прага-Франкфурт),
Київ-Мазир-Мінськ-Вільнюс
tobias
 
Повідомлень: 5133
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Сер 10 вер, 2014 18:33

Re: Швидкісне залізничне сполучення

Киев и так загружен. А через Днепропетровск можно попробовать.
Hamall
 
 
  #<1 ... 891011>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама