|
|
Додано: Сер 29 тра, 2013 15:32
Re: Швидкісне залізничне сполученняБудем родные заводы щемить, а иностранные продвигать под призраком безопасности. Новые боковушки в вагонах принесут много пользы. Думающий знает, о чем я сейчас толкую))
Додано: Пон 04 лис, 2013 08:45
Чомусь в ЄС, коли показують у фільмах денні потяги, пасажири мають змогу милуватись пейзажами за вікном.
В Україні, коли поїзд Хенде від'їзжає о 17-19 годині , вже темно з жовня по березень... може краще Intercity+ зробити дійсно денними, щоб поїзд відправлявся об 12-15 годині з Києва, прибував о 18-21годині на кінцеву станцію? або відправлення з Києва о 6-7 годині, або о 10-11 ранку щоб не потрапляти у час-пік який сенс у денних потягах, якщо їдеш у темну частину доби?
Додано: Пон 04 лис, 2013 09:56
Вибачте, але навіть важко вам щось відповісти окрім відомої фрази з анекдоту "Вам шашечки или ехать?"
Додано: Пон 04 лис, 2013 20:11
Re: Швидкісне залізничне сполученняБуквально утром еду в Донецк на Интерсити. Раньше такого опыта в Украине не было, интересно, будем в поле куковать или все пройдет удачно? Билетики первого класса по хорошей стоимости, так что знакомого юриста буду держать наготове))
Додано: Пон 08 вер, 2014 10:29
Є пропозиції стосовно Київ-Пас
1. прибрати ларьки, холодильники з тротуарів біля Макдональдс. 2. відправити будівельників з площі рити окопи навколо Києва 3. реалізацію доручити міліції, благоустрою 4. контроль за виконанням покласти на керівника вокзалу та мера Києва. 5. вимити вокзал Київ-Пас після бомжів, будівельників, торгівців. 6. прибрати маршрутки з привокзальної площі, закрити стоянку 7. Поширити практику на всі залізничні та автовокзали країни. Востаннє редагувалось tobias в Пон 08 вер, 2014 10:33, всього редагувалось 1 раз.
Додано: Пон 08 вер, 2014 10:32
Пропоную розглянути ідею побудови транспортного вузла в центрі країни або двох-трьох транспортних вузлів в центральній частині.
Для єдиного транспортного вузла підійде аеропорт Бориспіль. Достатньо добудувати сучасні залізничний та автовокзал. + локальна транспортна шина (200-1000м) між терміналами та залізничним, автовокзалом. Вбудувати залізничний вокзал хабу "Бориспіль" у мережу залізниць та з'єднати з трасою Київ-Харків. В цьому випадку відсутні лише залізничний та автовокзали, колії залізниць. Є проблема прокладення залізниці через купу приватизованих ділянок київського передмістя. (в принципі проблема можна вирішити відселенням). Підключення до хайвею у "Борисполя" вже є. Йдеться не про вокзали для сполучення з Киэвом, а про повноцінні сучасні вокзали з транспортним сполученням з іншими містами країни. Є варіант з кількома хабами Наприклад вісь Львів-Тернопіль-Вінниця-Кіровоград-Дніпропетровськ-Донецьк(Харків). "ЛТВКДД" Прокласти через наведені міста лінію швидкісних потягів до 300км/год. Окремо потрібно доопрацювати можливість створення залізничних вокзалів поблизу аеропортів "Львів", "Дніпропетровськ", "Донецьк". Побудову аеропорту "Вінниця"("Кіровоград"), швидкісної гілки Київ-Вінниця(Київ-Кіровоград) для сполучення Києва з віссю "ЛТВКДД". перспектива швидкого залізничного сполучення за напрямками: Київ -Житомир-Львів Львів - Люблин -Варшава (Львів-Краків-Вроцлав-Берлін або Львів-Вроцлав-Прага-Франкфурт), Київ-Мазир-Мінськ-Вільнюс
Додано: Сер 10 вер, 2014 19:33
Re: Швидкісне залізничне сполученняКиев и так загружен. А через Днепропетровск можно попробовать.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор |
|