Банк Траст - БАНКРОТ?

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
  #<1 ... 851852853854855 ... 1112>
Повідомлення Додано: Пон 24 жов, 2016 13:15

  d_12 написав:які ліміти на отримання готівки у відділеннях?
за скільки днів до закінчення вкладу потрібно повідомити банк про бажання його забрати?


У відповідь на Ваші запитання повідомляємо, що:
1). ліміти на отримання готівки у гривні відсутні, при отриманні готівки в іншій валюті ліміт складає 100 000 гривень на добу на одного клієнта в еквіваленті за офіційним курсом НБУ;

2). рекомендуємо, для Вашої зручності, попередити відділення Банку за 1-2 дні до дати закінчення строку дії договору.
TRUSTConsultant
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 343
З нами з: 04.08.16
Подякував: 6 раз.
Подякували: 22 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 24 жов, 2016 13:16

  anis написав:Подскажите как быстро карту Easypay активируют.
Карта на руках уже месяц, никто еще не звонит на счет активации.


Просим предоставить Ваши персональные данные в личных сообщениях для более детального анализа сложившейся ситуации.
TRUSTConsultant
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 343
З нами з: 04.08.16
Подякував: 6 раз.
Подякували: 22 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 24 жов, 2016 13:18

  lara_08 написав:
  pavyak написав:Разве поддержа не предоставляет код. В четверг получал карту, вечером позвонил , продиктовали код и номер телефона для отправки СМС. Отправил. И тут же пришел ПИН в смс.

это если получать карту через отделение, а я заказывала карту через сайт изи-пей


В таком случае у Вас есть возможность активировать карту по звонку на линию поддержки по телефону 0800 50 90 20.
TRUSTConsultant
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 343
З нами з: 04.08.16
Подякував: 6 раз.
Подякували: 22 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 24 жов, 2016 13:23

Re: Траст

  TRUSTConsultant написав:В таком случае у Вас есть возможность активировать карту по звонку на линию поддержки по телефону 0800 50 90 20.

а почему тогда и Вы и КЦ заявили мне, что курьерская служба не передала документы с моими данными в банк и поэтому нужно либо ждать либо идти в отделение?
lara_08
 
Повідомлень: 964
З нами з: 05.05.14
Подякував: 13 раз.
Подякували: 146 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 24 жов, 2016 13:33

  lara_08 написав:
  TRUSTConsultant написав:В таком случае у Вас есть возможность активировать карту по звонку на линию поддержки по телефону 0800 50 90 20.

а почему тогда и Вы и КЦ заявили мне, что курьерская служба не передала документы с моими данными в банк и поэтому нужно либо ждать либо идти в отделение?


Уважаемая lara_08, Вам был предоставлен такой ответ по ситуации с доставкой и активации лично Вашей карты. Что касается вопроса в целом по возможности активации карты после подписания договора, то как и сообщалось ранее, активировать карту можно по звонку на линию поддержки по телефону 0800 50 90 20
TRUSTConsultant
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 343
З нами з: 04.08.16
Подякував: 6 раз.
Подякували: 22 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 24 жов, 2016 13:47

  TRUSTConsultant написав:
  anis написав:Подскажите как быстро карту Easypay активируют.
Карта на руках уже месяц, никто еще не звонит на счет активации.


Просим предоставить Ваши персональные данные в личных сообщениях для более детального анализа сложившейся ситуации.

спасибо за помощь, данные в ЛС
anis
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2770
З нами з: 22.11.15
Подякував: 105 раз.
Подякували: 112 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 24 жов, 2016 14:08

  TRUSTConsultant написав:
  d_12 написав:які ліміти на отримання готівки у відділеннях?
за скільки днів до закінчення вкладу потрібно повідомити банк про бажання його забрати?


У відповідь на Ваші запитання повідомляємо, що:
1). ліміти на отримання готівки у гривні відсутні, при отриманні готівки в іншій валюті ліміт складає 100 000 гривень на добу на одного клієнта в еквіваленті за офіційним курсом НБУ;

2). рекомендуємо, для Вашої зручності, попередити відділення Банку за 1-2 дні до дати закінчення строку дії договору.


а почему не экв. 250 000 грн. ?

Правління Національного банку України
П О С Т А Н О В А
14 вересня 2016 року м. Київ № 386
Про врегулювання ситуації на грошово-кредитному
та валютному ринках України

https://bank.gov.ua/document/download?docId=36603731

9) уповноважені банки зобов’язані обмежити видачу (отримання)
готівкових коштів в іноземній валюті або банківських металів з поточних і
депозитних рахунків клієнтів через каси та банкомати в межах до 250 000
гривень
на добу на одного клієнта в еквіваленті за офіційним курсом
Національного банку України
IMPRINTER
Аватар користувача
2
1

Свинорил 100 lvl
 
Повідомлень: 39097
З нами з: 06.08.09
Подякував: 228 раз.
Подякували: 6253 раз.
 
Профіль
9
5
2
Повідомлення Додано: Пон 24 жов, 2016 14:22

  IMPRINTER написав:
  TRUSTConsultant написав:
  d_12 написав:які ліміти на отримання готівки у відділеннях?
за скільки днів до закінчення вкладу потрібно повідомити банк про бажання його забрати?


У відповідь на Ваші запитання повідомляємо, що:
1). ліміти на отримання готівки у гривні відсутні, при отриманні готівки в іншій валюті ліміт складає 100 000 гривень на добу на одного клієнта в еквіваленті за офіційним курсом НБУ;

2). рекомендуємо, для Вашої зручності, попередити відділення Банку за 1-2 дні до дати закінчення строку дії договору.


а почему не экв. 250 000 грн. ?


Правління Національного банку України
П О С Т А Н О В А
14 вересня 2016 року м. Київ № 386
Про врегулювання ситуації на грошово-кредитному
та валютному ринках України

https://bank.gov.ua/document/download?docId=36603731

9) уповноважені банки зобов’язані обмежити видачу (отримання)
готівкових коштів в іноземній валюті або банківських металів з поточних і
депозитних рахунків клієнтів через каси та банкомати в межах до 250 000
гривень
на добу на одного клієнта в еквіваленті за офіційним курсом
Національного банку України


Приносим извинения, действительно, данный лимит был увеличен со 100 000 до 250 000 гривен в сутки.
TRUSTConsultant
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 343
З нами з: 04.08.16
Подякував: 6 раз.
Подякували: 22 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 24 жов, 2016 14:26

  wolt450 написав:
  TRUSTConsultant написав:
  lubopytnaya написав:А с 18 октября вернули пополнение депозитов? :shock:
https://banktrust.com.ua/upload/file/de ... ndart1.pdf


Подтверждаем, что для вкладов, оформленных с 15.07.2016 и для вкладов, оформленных до 15.07.2016 на точках экспресс-кредитования есть возможность увеличения первоначальной суммы вклада, если такая возможность была предусмотрена при подписании договора.


В відділеннях вклади, відкриті в проміжку з 15.07 до 30.08 відмовляються поповнювати з поясненням - програма не пропускає. Чому?


Просимо надати Ваші персональні дані в ПП та адресу відділення, в якому Ви отримали вказану Вами відповідь для вирішення даного питання.
TRUSTConsultant
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 343
З нами з: 04.08.16
Подякував: 6 раз.
Подякували: 22 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 25 жов, 2016 17:36

пришла смс - для вас спец. пропозиция для размещения средств на депозит с 28.10 по 05.11. надо звонить в отделение. кому ещё приходило и какие условия???
Игорь Алексеевич
 
Заблокований
Повідомлень: 7919
З нами з: 13.09.09
Подякував: 104 раз.
Подякували: 836 раз.
 
Профіль
1
  #<1 ... 851852853854855 ... 1112>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
3459 1878209
Переглянути останнє повідомлення
Сер 21 лют, 2024 21:15
ВIВ
5 7653
Переглянути останнє повідомлення
Пон 19 лют, 2024 12:41
sens
Дельта Банк - БАНКРОТ 1 ... 4847, 4848, 4849
Anonymous » Сер 29 лис, 2006 17:06
48489 25120373
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 01 гру, 2023 17:20
stuermer01
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама