|
Правекс-Банк (2004 - 2020) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Чет 24 лис, 2011 18:54
dollar911 написав: justit написав:А решение-то на поверхности Карта - АТМ - Наличные деньги - покупка - оплата
Тогда с таким решением нафиг надо выкинуть все терминалы.
Так это.. если у Вас есть магазин, и в нем стоит терминал - вы вправе его выкинуть, и никто вам не помешает. Что касается других магазинов и терминалов - это их дело. Если же клиенту стремно расписаться на чеке, что можно толкового клиенту предложить, кроме как платить наличными? Мне кажется все разумно и не выходит за рамки взаимной вежливости. p.s. в нашей стране и так большинство платит наличкой, а не картами. Вы и будете среди большинства. Разве это плохо?
-
justit
-
-
- Повідомлень: 4523
- З нами з: 12.03.09
- Подякував: 1670 раз.
- Подякували: 450 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 25 лис, 2011 11:43
dollar911 написав:Да и не плохо и не хорошо. Не вижу смысла лишний раз ходить в АТМ и делать дополнительные транзакции. Тем более если созданы все удобства для того, чтобы деньги списывать сразу со счета и можно быть уверенным, что деньги твои защищены. Зачем мне быть среди большинства, если с меньшинством удобней и практичней 
Да вот почему: dollar911 написав:Подписать то поставить не тяжело, но почему я должен оставлять непонятно где образец своей подписи, если я этого делать не обязан. 
А Вы приколист однако 
-
justit
-
-
- Повідомлень: 4523
- З нами з: 12.03.09
- Подякував: 1670 раз.
- Подякували: 450 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 25 лис, 2011 13:24
dollar911 написав:Подписать то поставить не тяжело, но почему я должен оставлять непонятно где образец своей подписи, если я этого делать не обязан.  Из договора эквайринга:9. НЕДІЙСНІ ОПЕРАЦІЇ9.1. Операція визнається недійсною, якщо:9.1.1. Операція відбувалася з порушенням чинного законодавства України, правил міжнародних платіжних систем, положень дійсного Договору і/чи Додатків 2, 3. 9.1.2. Підпис власника на сліпі/чеку електронного термінала відсутній, не відповідає зразку підпису на Картці чи отриманому з банку-емітента. 9.1.23. Платіжна квитанція (сліп) оформлена без відома клієнта.
9.3. За наявності грубих порушень в оформленні платіжних квитанцій, такі платіжні квитанції БАНКОМ не приймаються і відшкодування за ними не сплачуються.Грубими порушеннями вважаються: - відсутність на платіжній квитанції відбитка Картки та коду авторизації одночасно; - відсутність підпису користувача Картки;
Выписка из инструкции кассиру:
ІНСТРУКЦІЯ ПРО ЗАХОДИ БЕЗПЕКИ ТА ПРАВИЛА ОБСЛУГОВУВАННЯ КОРИСТУВАЧІВ ПЛАТІЖНИХ КАРТОК VISA (VISA ELECTRON), MASTERCARD (MAESTRO).
1.5. Перевірте наявність підпису користувача на Картці. У випадку її відсутності обов'язково перевірте документи, що ідентифікують особу, і переконавшись, що перед Вами законний користувач, попросіть його розписатися на смузі для підпису на зворотному боці Картки.
9. Відповідальність касирів. 9.3. За неправильне оформлення сліпа або чека, довідки, а також за неправильну ідентифікацію особистості клієнта і/або пластикової картки, що спричинило невідшкодування Банку сплаченого товару/послуги, касир/продавець несе відповідальність згідно зі встановленим порядком, а також відшкодовує в повному обсязі дану суму. Думаю так понятней будет.
-
dym
-
-
-
-
-
-
Додано: Нед 27 лис, 2011 19:12
dym написав: dollar911 написав:Подписать то поставить не тяжело, но почему я должен оставлять непонятно где образец своей подписи, если я этого делать не обязан.  Из договора эквайринга:9. НЕДІЙСНІ ОПЕРАЦІЇ9.1. Операція визнається недійсною, якщо:9.1.1. Операція відбувалася з порушенням чинного законодавства України, правил міжнародних платіжних систем, положень дійсного Договору і/чи Додатків 2, 3. 9.1.2. Підпис власника на сліпі/чеку електронного термінала відсутній, не відповідає зразку підпису на Картці чи отриманому з банку-емітента. 9.1.23. Платіжна квитанція (сліп) оформлена без відома клієнта.
9.3. За наявності грубих порушень в оформленні платіжних квитанцій, такі платіжні квитанції БАНКОМ не приймаються і відшкодування за ними не сплачуються.Грубими порушеннями вважаються: - відсутність на платіжній квитанції відбитка Картки та коду авторизації одночасно; - відсутність підпису користувача Картки;
Выписка из инструкции кассиру:
ІНСТРУКЦІЯ ПРО ЗАХОДИ БЕЗПЕКИ ТА ПРАВИЛА ОБСЛУГОВУВАННЯ КОРИСТУВАЧІВ ПЛАТІЖНИХ КАРТОК VISA (VISA ELECTRON), MASTERCARD (MAESTRO).
1.5. Перевірте наявність підпису користувача на Картці. У випадку її відсутності обов'язково перевірте документи, що ідентифікують особу, і переконавшись, що перед Вами законний користувач, попросіть його розписатися на смузі для підпису на зворотному боці Картки.
9. Відповідальність касирів. 9.3. За неправильне оформлення сліпа або чека, довідки, а також за неправильну ідентифікацію особистості клієнта і/або пластикової картки, що спричинило невідшкодування Банку сплаченого товару/послуги, касир/продавець несе відповідальність згідно зі встановленим порядком, а також відшкодовує в повному обсязі дану суму. Думаю так понятней будет.
Якщо Ви досі не знали, то при ПІН-верифікації (ПІН є аналагом підпису) підпис на чеку клієнт не ставить. Викликайте старшого касира хай звертається до підтримки банку-еквайєра й йому підтвердять це. Введення ПІН = власноручному підпису. P.S. Операції з введенням ПІН не підлягають оскарженню 
-
BBC
-
-
- Повідомлень: 14395
- З нами з: 12.08.10
- Подякував: 1105 раз.
- Подякували: 1199 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Нед 27 лис, 2011 19:40
BBC написав:Якщо Ви досі не знали, то при ПІН-верифікації (ПІН є аналагом підпису) підпис на чеку клієнт не ставить. Викликайте старшого касира хай звертається до підтримки банку-еквайєра й йому підтвердять це. Введення ПІН = власноручному підпису. P.S. Операції з введенням ПІН не підлягають оскарженню 
Тобто, якщо мене після введення ПІНу попросили ще й розписатись, я повинен вчиняти бучу, вимагати зустрічі з головним касиром, дзвінка до банку і так далі? Скужу чесно, коли я стану старий та занадто нервовий - я так і зроблю, а поки що, вибачайте - не буду.
-
justit
-
-
- Повідомлень: 4523
- З нами з: 12.03.09
- Подякував: 1670 раз.
- Подякували: 450 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 27 лис, 2011 20:29
justit написав: BBC написав:Якщо Ви досі не знали, то при ПІН-верифікації (ПІН є аналагом підпису) підпис на чеку клієнт не ставить. Викликайте старшого касира хай звертається до підтримки банку-еквайєра й йому підтвердять це. Введення ПІН = власноручному підпису. P.S. Операції з введенням ПІН не підлягають оскарженню 
Тобто, якщо мене після введення ПІНу попросили ще й розписатись, я повинен вчиняти бучу, вимагати зустрічі з головним касиром, дзвінка до банку і так далі? Скажу чесно, коли я стану старий та занадто нервовий - я так і зроблю, а поки що, вибачайте - не буду.
Якщо бажання не ставити підпис ПРИНЦИПОВЕ, то алгоритм дій має бути саме таким. Особисто я, використовуючи карту з чіпом, по який пін-авторизація обов"язкова, без проблем ставлю підпис на прохання касира. Хоча, алгоритм наведений вище було перевірено у декількох супермаркетах. P.S. При наявності на касі кількох терміналів різних банків завжди наполягаю на проведенні операції по терміналу не ПРИВАТБАНКА. Завжди касири йдуть назустріч, хоча тут цілком мають право вибирати термінал на свій розсуд. (карта не Привата)
-
BBC
-
-
- Повідомлень: 14395
- З нами з: 12.08.10
- Подякував: 1105 раз.
- Подякували: 1199 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Нед 27 лис, 2011 21:18
BBC написав:наполягаю на проведенні операції по терміналу не ПРИВАТБАНКА.
Простите, что вмешиваюсь, а в чем подвох с Приматом?
-
zanachka
-
-
- Повідомлень: 738
- З нами з: 31.05.10
- Подякував: 13 раз.
- Подякували: 63 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 27 лис, 2011 21:49
zanachka написав:Простите, что вмешиваюсь, а в чем подвох с Приматом?
Жодних претензій до їх терміналів, крім того, що часом відбувається відмова в авторизації карти (а в моєму банку стверджують, що ПриватБанк не надсилав запит авторизації). Та й взагалі з спілкуватись з Приватом (через виставлення претензій банком-емітентом) у випадку збійних авторизацій, хоча й не доводилось. Але враховуючи як діють УСІ сервіси Привата побоююсь виставлення транзакцій заднім числом. P.S. Мав необачність поповнити мобілку через сайт Привата. результат авторизації - відмова й так тричі. Через 5 хвилин поповнення тричі й відбулось, хоча неповинно було б! А я до того ще й через Портмоне поповнив... то ж поповнив мобілку на 400 грн, замість 100 грн 
-
BBC
-
-
- Повідомлень: 14395
- З нами з: 12.08.10
- Подякував: 1105 раз.
- Подякували: 1199 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Пон 28 лис, 2011 11:07
Так все же, кто должен следить за тем, чтобы кассиры знали правила проведения транзакций через терминал с ПИН верификацией? И почему мало в каком супермаркете кассиры действительно это знают?
-
dollar911
-
-
- Повідомлень: 133
- З нами з: 12.09.11
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 5 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7732310 |
|
|
101069 |
15761150 |
|
|
50492 |
8298554 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|