Надра Банк - БАНКРОТ

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
  #<1 ... 6465666768 ... 820>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Надра Банк - БАНКРОТ 2.3 5 1119
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
41%
455
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
25%
275
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
12%
137
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
12%
137
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
10%
115
Всього голосів : 1119
Повідомлення Додано: Сер 01 вер, 2010 21:23

telefon
Зараз в суді заява. Прокурор може і не знайти підстав. А суд має зобовязати дати чіткі відповіді.
Monya3
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1029
З нами з: 13.08.10
Подякував: 28 раз.
Подякували: 36 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 01 вер, 2010 21:26

astor написав:telefon Объясните,что делать,плиз? У меня договор в валюте, я его не продлевала, от комплексной отказалась, Деньги банк перекинул (как и всем ) на текущий счёт, Снять их не могу, т.к. заблокированы , Выходит правы были те , кто подписался на комплексную программу . Банк по привычке нагло пользуется моими деньгами, а я ничего не могу с ними поделать.

Карточка к тек.счету есть? На ней код CVV есть? В торговой сети можно расплатиться на 5 000 грн/мес (2*2500грн). Надо наличные - способы описаны выше...
ПроходилМимо
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 01 вер, 2010 21:29

Помилкове списання на LiqPay з карти НадраБанку

Колеги допоможіть.
Спробував скористатись можливістю виводи кешу з карти Надр через LiqPay.
09.08.2010 зареэструвався на сайті. 10.08. спробував перевести на рахунок LiqPay 2500 грн з карти Надр через Банкомат Привату, транзакцію банкоматом не виконано - неможливо обробити, спробував 11.08. - удачно перевів 2500 на рахунок, через 5 хв зняв 2450 кешом, однак виявилось що з карти Надр кошти були списані двічі - 10 і 11.08, тобто по невдалій операції 10.08. - надрами кошти були списані з рахунку.
Сall -центром було повідомлено що кошти мабудь заблоковані і повернуться на карту, однак минуло 3 тижні - повернення коштів не відбулось.
Звернувся 31.08 в філію Надра для оскарження транзакції, але їх менеджер повідомив що до 40 днів з моменту операції кошти можуть повернутись автоматично, тільки після 40-ка днів можуть розглядати заяву.
Питання: Чи мав хтось таку ситуацію з блокуванням сум, оскарженням транзакції? Можливо описувалась ситуація вище скиньте посилання pl!
svisigor
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 01 вер, 2010 21:32

ПроходилМимо написав:
astor написав:telefon Объясните,что делать,плиз? У меня договор в валюте, я его не продлевала, от комплексной отказалась, Деньги банк перекинул (как и всем ) на текущий счёт, Снять их не могу, т.к. заблокированы , Выходит правы были те , кто подписался на комплексную программу . Банк по привычке нагло пользуется моими деньгами, а я ничего не могу с ними поделать.

Карточка к тек.счету есть? На ней код CVV есть? В торговой сети можно расплатиться на 5 000 грн/мес (2*2500грн). Надо наличные - способы описаны выше...


Якщо коду немає можете заявити втрату картки і через 14 днів одержете нову з кодами.
Monya3
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1029
З нами з: 13.08.10
Подякував: 28 раз.
Подякували: 36 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 01 вер, 2010 22:06

Monya3 Кода нет,но напоминаю валюта вклада у меня &.
astor
 
Повідомлень: 168
З нами з: 03.05.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 4 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 01 вер, 2010 22:35

VladimirK,благодарю за подсказку, все так и сделела.Но в "Моих транзакциях" висят эти 10 грн и красным цветом, а все остальное зеленым.Может, по какой то форме комментарий писать надо ( у меня пустая строка)? Только как вернуть опять эти деньги на счет, ведь на телефон они все равно не попали?
i.vasuluna
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 01 вер, 2010 23:32

astor
яка валюта - пофіг. конвертує в гривню за поточним курсом.
А за код то я пробував взнати в банку. В філії немає. Вони при мені дзвонили в область. Там теж глухо. Подзвонили тут же в київ. Ті сказали що їм заборонено давати таку інформацію. Але мужик нормальний - тут же порадив заявити про втрату картки. Нова виготовляється з кодами (там де підпис власника). Так що через 14 днів після заяви. За це знімуть біля 2 баксів. Тільки дивіться уважно. Краще коли карта буде іменна. В мене було 2. Одна видавалася коли депозит відкрив. Другу дали пізніше (іменну).
Monya3
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1029
З нами з: 13.08.10
Подякував: 28 раз.
Подякували: 36 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 02 вер, 2010 00:36

Monya3 Спасибо, сегодня напишу заявление о утрате карты.
astor
 
Повідомлень: 168
З нами з: 03.05.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 4 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 02 вер, 2010 00:46

astor
Занесіть ще і заяву про преказ всіх ваших коштів з поточного рахунку на ваш зарплатний в приваті, авалі чи де ви її отримуєте. Через 3 місяці зможете за прострочений платіж 9% відсуджувати
Monya3
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1029
З нами з: 13.08.10
Подякував: 28 раз.
Подякували: 36 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 02 вер, 2010 08:51

Re: Помилкове списання на LiqPay з карти НадраБанку

svisigor написав:Колеги допоможіть.
Спробував скористатись можливістю виводи кешу з карти Надр через LiqPay.
09.08.2010 зареэструвався на сайті. 10.08. спробував перевести на рахунок LiqPay 2500 грн з карти Надр через Банкомат Привату, транзакцію банкоматом не виконано - неможливо обробити, спробував 11.08. - удачно перевів 2500 на рахунок, через 5 хв зняв 2450 кешом, однак виявилось що з карти Надр кошти були списані двічі - 10 і 11.08, тобто по невдалій операції 10.08. - надрами кошти були списані з рахунку.
Сall -центром було повідомлено що кошти мабудь заблоковані і повернуться на карту, однак минуло 3 тижні - повернення коштів не відбулось.
Звернувся 31.08 в філію Надра для оскарження транзакції, але їх менеджер повідомив що до 40 днів з моменту операції кошти можуть повернутись автоматично, тільки після 40-ка днів можуть розглядати заяву.
Питання: Чи мав хтось таку ситуацію з блокуванням сум, оскарженням транзакції? Можливо описувалась ситуація вище скиньте посилання pl!

В мене була ситуація, коли я перевів кошти не на той номер liqpay. Номер на якій переводив - не існує. Думав вже гроші "похоронив". Але через тиждень наїздів на онлайн допомогу в liqpay кошти були переведені на мій вірний номер телефону. Можливо Вам потрібно наїзджати на liqpay а не на Надра?
Shelest
 
 
 
  #<1 ... 6465666768 ... 820>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
19 39868
Переглянути останнє повідомлення
Пон 07 кві, 2025 17:36
Investor_K
56227 8820147
Переглянути останнє повідомлення
Сер 23 жов, 2024 15:18
Y3G0R
3462 1993390
Переглянути останнє повідомлення
Пон 29 лип, 2024 16:23
greenozon
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама