|
Платинум Банк - БАНКРОТ |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
Додано: Сер 30 вер, 2015 12:52
Platinum Bank написав:abc111, мы думаем те, кто дают обратную связь о решении вопроса, при желании конечно, сами выскажутся об их "реальности". .....если я буду высказываться после каждого посещения отделения..., то вы меня начнете называть и агентом кремля и паникером..., а я всего лишь захожу в отделение и пытаюсь получить принадлежащие(вшие) мне дензнаки..., а вынужден выслушивать недовольную сотрудницу отделения, которая краснея и бледнея врет -то валюты нет, то подкрепление будет завтра, то еще что-то типа сдайте по 20...
Тем не менее мы не отрицаем, что сложности с валютой были, это сформировало определенный объем отложенных нерешенных вопросов. Однако сейчас ситуация стабилизируется и мы активно работаем над изменением ранее существующих трендов по части валюты. .....думаю многие, как и я стоят на низком старте- и при получении очередной пайки мгновенно выносят все и подальше от платиновых стандартов... на днях зайду в отделение попытаюсь проверить вашу слащавую риторику и отпишусь...!!
-
abc111
-
-
- Повідомлень: 2505
- З нами з: 17.04.10
- Подякував: 81 раз.
- Подякували: 282 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 30 вер, 2015 13:30
sanekrpd написав:e: Платинум Банк Квесторе_поверніться написав: Валюта ....тільки іноді появляється і в невеликих кількостях. Все вірно.... чи залежить від регіону? Завтра зранку ще раз загляну у відділення на Раїси Окіпної і напишу як там. До цього (починаючи з травня місяця мені з відділення не повернули ні копійки, до травня - раз в 2-3 тижня по $200-400 давали)
10:25 ранку зайшов до відділення у м. Київ по вул. Раїси Окіпної 4а Підійшов до менеджера по роботі з клієнтами. Перевіривши мої документи і рахунок вона мені сказала зайти до зав. відділення (Кріт Лариси Анатоліївни) заходжу. розмова звелась до наступного: 1) ЛА: банк може віддавати гроші ТІЛЬКИ маленькими сумами (100$) 2) ЛА: якщо мене не валштовує - можу забрати гривнями 3) ЛА: якщо не хочу ні 1 ні 2 - це моя проблема. Цитую: "В судах ви краще не зробите, зараз уже є пару рішень суду повернути гроші у національній валюті" на що ще раз описую свою ситуацію: З закінчення депозиту (березня 2015 року) повернули менше половини вкладу, з травня не дали ні копійки. В той час як я прошу повернути всю суму. ЛА: Пропонує подзвонити до її начальника і поговорити з ним. я: Прошу назвати ПІП начальника, посаду і офіс в якому він знаходиться ЛА: відмовляється. Дзвонить комусь з телефона і розказує як наглий клієнт вимагає повернення всієї суми вкладу, замість того щоб погодитись на створення "графіку виплат". (в розмові називає його Юра. Всю розмову веде не через гучномовець, а через трубку) ЛА: після розмови: "що ви за людина, ми вам пропонуємо компроміс, а ви не хочете іти на зустріч. Ми вам пропонуємо " я: "По-перше. Це не компроміс, а ультиматум з сторони банка. По-друге. Про "графік виплат" ви сказали вперше під час бесіди по телефону з кимось" ЛА: бере слухавку і звонить ще комусь через секунд 20 каже мені, що зайнята і що менеджери в залі займаються клієнтами, щоб я йшов до них. іду до менеджера: Пропонують наступний графік виплат: цитую "Ми вам будемо віддавати 50$ на тиждень". крапка. кінець графіка. я: так мені ж треба буде ходити до вас щотижня майже два роки  щоб забрати суму менеджер: "На даний момент це все що ми можемо запропонувати". "На даний момент в касі грошей немає, але сьогодні має приїхати інкасація. Ми вас наберемо коли гроші будуть у відділенні. Але якщо інкасація приїде після 16.00 то гроші зможете забрати тільки завтра" кінець розмови. Підсумок: 1) Плюс. як каже представник банку - ситуація покращилась. Обіцяють віддавати. 2) Мінус. Віддавати обіцяють ДУЖЕ маленькими сумами. мені запропонували 50$ на тиждень. А отже ходити мені до них трохи менше двох років 3) Мінус. Так званий "графік виплат" - це усно проговорена фраза: "ми будемо віддавати щотижня" 12:27 Дзвінок від Кріт Лариси Анатоліївни: "Інкасація буде тільки ввечері, але зараз нам внесли в касу іпотеку, тож прийдіть заберіть 100$" 12:45 Видали 100$ і сказали чекати
-
sanekrpd
-
-
- Повідомлень: 14
- З нами з: 16.09.15
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 2 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 30 вер, 2015 14:25
sanekrpd написав: sanekrpd написав:e: Платинум Банк Квесторе_поверніться написав: Валюта ....тільки іноді появляється і в невеликих кількостях. Все вірно.... чи залежить від регіону? Завтра зранку ще раз загляну у відділення на Раїси Окіпної і напишу як там. До цього (починаючи з травня місяця мені з відділення не повернули ні копійки, до травня - раз в 2-3 тижня по $200-400 давали)
10:25 ранку зайшов до відділення у м. Київ по вул. Раїси Окіпної 4а Підійшов до менеджера по роботі з клієнтами. Перевіривши мої документи і рахунок вона мені сказала зайти до зав. відділення (Кріт Лариси Анатоліївни) заходжу. розмова звелась до наступного: 1) ЛА: банк може віддавати гроші ТІЛЬКИ маленькими сумами (100$) 2) ЛА: якщо мене не валштовує - можу забрати гривнями 3) ЛА: якщо не хочу ні 1 ні 2 - це моя проблема. Цитую: "В судах ви краще не зробите, зараз уже є пару рішень суду повернути гроші у національній валюті" на що ще раз описую свою ситуацію: З закінчення депозиту (березня 2015 року) повернули менше половини вкладу, з травня не дали ні копійки. В той час як я прошу повернути всю суму. ЛА: Пропонує подзвонити до її начальника і поговорити з ним. я: Прошу назвати ПІП начальника, посаду і офіс в якому він знаходиться ЛА: відмовляється. Дзвонить комусь з телефона і розказує як наглий клієнт вимагає повернення всієї суми вкладу, замість того щоб погодитись на створення "графіку виплат". (в розмові називає його Юра. Всю розмову веде не через гучномовець, а через трубку) ЛА: після розмови: "що ви за людина, ми вам пропонуємо компроміс, а ви не хочете іти на зустріч. Ми вам пропонуємо " я: "По-перше. Це не компроміс, а ультиматум з сторони банка. По-друге. Про "графік виплат" ви сказали вперше під час бесіди по телефону з кимось" ЛА: бере слухавку і звонить ще комусь через секунд 20 каже мені, що зайнята і що менеджери в залі займаються клієнтами, щоб я йшов до них. іду до менеджера: Пропонують наступний графік виплат: цитую "Ми вам будемо віддавати 50$ на тиждень". крапка. кінець графіка. я: так мені ж треба буде ходити до вас щотижня майже два роки  щоб забрати суму менеджер: "На даний момент це все що ми можемо запропонувати". "На даний момент в касі грошей немає, але сьогодні має приїхати інкасація. Ми вас наберемо коли гроші будуть у відділенні. Але якщо інкасація приїде після 16.00 то гроші зможете забрати тільки завтра" кінець розмови. Підсумок: 1) Плюс. як каже представник банку - ситуація покращилась. Обіцяють віддавати. 2) Мінус. Віддавати обіцяють ДУЖЕ маленькими сумами. мені запропонували 50$ на тиждень. А отже ходити мені до них трохи менше двох років 3) Мінус. Так званий "графік виплат" - це усно проговорена фраза: "ми будемо віддавати щотижня" 12:27 Дзвінок від Кріт Лариси Анатоліївни: "Інкасація буде тільки ввечері, але зараз нам внесли в касу іпотеку, тож прийдіть заберіть 100$" 12:45 Видали 100$ і сказали чекати
....судя по описанию - это и есть так красиво рекламируемые ПЛАТИНОВЫЕ СТАНДАРТЫ !!! 
-
abc111
-
-
- Повідомлень: 2505
- З нами з: 17.04.10
- Подякував: 81 раз.
- Подякували: 282 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 30 вер, 2015 14:27
Victor37 написав: abc111 написав: Нудяр написав:Ситуация действительно стабилизировалась и Вы можете получить свои средства в любом отделении нашего банка. Если у Вас возникли вопросы или сложности в этом вопросе, всегда готовы помочь решить ситуацию.
На жаль Ваші слова зовсім не відповідають дійсності. Прочитавши подібне повідомлення минулого тижня зрадів, тим більше, що підійшов термін закінчення вкладів. Але лише за останній тиждень отримав 5 разів відмову у видачі вкладів, що закінчувалися, у тому числі і процентів. Зняти частину грошей потрібно обов,язково, щоб вписатися у гарантовану суму від фонду. Тому прохання не видавати бажане за дійсне і не вводити в оману клієнтів. Банк не в змозі виконати зобов,язання перед вкладниками щодо повернення вкладів в іноземній валюті.
....ха-ха.., а Вам не кажется, что это сотрудники недобанка делают подобные вбросы- типа я вчера все забрал и сразу ????? скажу как клиент- банк конкретный разводила на деньги. подтверждение тому- в течении более полугода попытка забрать деньги дает результат НУЛЕВОЙ. не возвращают, вынуждают либо переоформлять, либо кормят завтраками.... лично я этот банк ставил в очередь за ФИКом...., ну а время покажет... 
Время показывает, что: Финансы и Кредит основан в 1991 году (до 1995 года имел название Украинский Коммерческий банк делового сотрудничества) и заполучил ВА через 24 года после своего основания, т.е. в 2015. Платинум банк основан в 2005 году, и если его сравнивать с ФиКом, то по аналогии он должен заполучить ВА не ранее 2029 года...  [/quote] ...я ставил платину в очередь за фиком..., думаю все произойдет гораздо раньше 2029.... 
-
abc111
-
-
- Повідомлень: 2505
- З нами з: 17.04.10
- Подякував: 81 раз.
- Подякували: 282 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 30 вер, 2015 14:37
abc111, передчасно Платину в чергу до ТА ставити...Ви забули, що Катерина, колишній в. о. Голови Правління Платини відряджена в НБУ, щоб ТА в банчик не приходила. 
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 30 вер, 2015 15:18
sanekrpd
Доброго дня,
Співробітники відділення завтра з ранку зв'яжуться з Вами для вирішення Вашого питання. Сподіваємося, що найближчим часом ситуація буде врегульована.
-
Platinum Bank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 2915
- З нами з: 13.08.09
- Подякував: 5 раз.
- Подякували: 102 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 30 вер, 2015 15:28
Platinum Bank написав:Співробітники відділення завтра з ранку зв'яжуться з Вами для вирішення Вашого питання. Сподіваємося, що найближчим часом ситуація буде врегульована.
Дякую. Чекаю дзвінка.
-
sanekrpd
-
-
- Повідомлень: 14
- З нами з: 16.09.15
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 2 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 30 вер, 2015 17:03
sanekrpd написав: Platinum Bank написав:Співробітники відділення завтра з ранку зв'яжуться з Вами для вирішення Вашого питання. Сподіваємося, що найближчим часом ситуація буде врегульована.
Дякую. Чекаю дзвінка.
Для чого відкладати на завтра те....що можна зробити сьогодні. 
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 30 вер, 2015 17:19
Platinum Bank
Что мне надо сделать, что бы мой вопрос тоже кто-то решил? Депозит в долларах закончился еще в декабре. Завтра уже октябрь. С марта месяца до начала сентября не выдавали ничего. В начале сентября выдали $100 в счет процентов. В течении сентября периодически выдавали с конвертацией в евро, т.к. я готов забирать в чем угодно, кроме гривны. Это и есть улучшение о котором вы ведете речь на форуме? Захожу или звоню в отделение несколько раз в неделю. Последний раз выдали 100 евро 22 сентября, т.е. 8 дней назад. Отделение по адресу г. Харьков, пр. Ленина, 41/43. Сегодня в отделении в очередной раз сказали, что доллары выдают только по выплатам процентов и не долларом больше, а также отказались связываться с другими отделениями на предмет наличия в них долларов. Что мне еще надо сделать? С кем поговорить? В какую дверь постучать, что бы ваша сказка об отсутствии проблем с валютой стала для меня былью?
Заранее спасибо за ответ.
P.S. По заверениям в отделении наличие евро - не результат подкрепления отделения валютой из центра, а следствие высокого курса покупки евро в кассе. Сейчас ваш курс понизился и шансов получить хотя бы евро не осталось.
-
AlexGor
-
-
- Повідомлень: 16
- З нами з: 30.09.15
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 30 вер, 2015 17:43
AlexGor написав:Platinum BankЧто мне надо сделать, что бы мой вопрос тоже кто-то решил? Депозит в долларах закончился еще в декабре. Завтра уже октябрь. С марта месяца до начала сентября не выдавали ничего. В начале сентября выдали $100 в счет процентов. В течении сентября периодически выдавали с конвертацией в евро, т.к. я готов забирать в чем угодно, кроме гривны. Это и есть улучшение о котором вы ведете речь на форуме? Захожу или звоню в отделение несколько раз в неделю. Последний раз выдали 100 евро 22 сентября, т.е. 8 дней назад. Отделение по адресу г. Харьков, пр. Ленина, 41/43. Сегодня в отделении в очередной раз сказали, что доллары выдают только по выплатам процентов и не долларом больше, а также отказались связываться с другими отделениями на предмет наличия в них долларов. Что мне еще надо сделать? С кем поговорить? В какую дверь постучать, что бы ваша сказка об отсутствии проблем с валютой стала для меня былью? Заранее спасибо за ответ. P.S. По заверениям в отделении наличие евро - не результат подкрепления отделения валютой из центра, а следствие высокого курса покупки евро в кассе. Сейчас ваш курс понизился и шансов получить хотя бы евро не осталось.
AlexGor, мы готовы помочь Вам разобраться в ситуации. Но для этого нам необходимо больше информации. Просим, указать в личном сообщении Ваши данные для урегулирования вопроса. Спасибо!
-
Platinum Bank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 2915
- З нами з: 13.08.09
- Подякував: 5 раз.
- Подякували: 102 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
Схожі теми
|
|
19 |
44238 |
|
|
56227 |
8874690 |
Сер 23 жов, 2024 15:18 Y3G0R
|
|
3462 |
2012893 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|