|
Дельта 2011 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Нед 04 вер, 2011 15:22
Я не буду коментувати звітність Дельти. Там багато запитань, на які представники Дельти на цьому форумі відповіді не дають (це з попереднього) досвіду. А свої домисли не коректно тиражувати. Це може створити деяку нервовість. А зараз потрібний спокій. І так в світі неспокійно. Ось тільки дивує чому цифри звітності за червень 2011 року не подані Дельтою АУБу? Вони ж є на сайті НБУ? Втім не втримаюсь від коментування суперприбутковості Дельти за липень 2011 року. 686 000 000 грн отримано практично на протязі місяця. Це Приват ростив за сім місяців прибуток 864 000 000 грн, а Дельта всього за один місяць майже догнав Приват. Ще один місяць і Дельта найприбутковіший банк України. Ура. ВІдчуваєте штучність цієї конструкції? Може через місяць з неї лишиться, щось біля нуля? Може краще десь півмільярда було направити в резерв під погані кредити, як в попередні місяці? Невизначеність лишається і представники банку цього не коментують.
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 04 вер, 2011 17:19
чик Ну вот, опыт есть! Больше никогда не ложите на депо, солите их в 3-литровых банках. 
-
incass
-
-
-
-
-
-
Додано: Нед 04 вер, 2011 21:15
чик написав:за качество договаривалась за пару дней, после неё в кассе осталась пара штук - тыс. убитых купюр... У моём отделении это не работает.. менегер звонило перед этим, я в отделении за 2 дня был- предупредил, мол хочу хотябы такими какими отдавал. менегер на бумажко писало, обещало, а пришёл получать- 5к 10ки и 20ки. жёваные коровой. пилять.... в другой банке кассир долго эту пачку потом идентифицировал на предмет шо це таке..
-
minus15k$
-
-
-
-
-
-
Додано: Нед 04 вер, 2011 23:50
minus15k$такая фигня была с укрпромом и пивденным мабуть в дельте "мои" менегеры разборок боятся, после вмешательства ОР на жалобу пару месяцев взад  но скорее такое отделение, надо с кассиром "подружиться"  p/s/ или станьте випом - это тоже облегчает процесс...
-
чик
-
-
- Повідомлень: 7537
- З нами з: 03.01.09
- Подякував: 6630 раз.
- Подякували: 1170 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
Додано: Пон 05 вер, 2011 08:37
Укрпром – "супербанк" и "супербизнес"! Накупил в нем долярив в октябре 2008 приблизительно по 6 грн и положил под 13,5 и 14,7%, потом в Родике под 12 и сейчас 7,5… Гривна 19,5% – 24% – 15% … И все ДО СИХ ПОР крутится и капает в Ощаде…  Хотел было снять и переложить на более прибыльные столбы, но правила диверсификации не позволяют… на 15% и 7,5% сверхприбылей конечно не наваришь, но по нынешним временам и это совсем не плохо… всего лишь чуть-чуть от Дельты НЫНЕШНЕЙ отстают… 
-
Classif
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 05 вер, 2011 10:56
Sergo написав:Я смотрю Дельта пытается "удивить" как можно большее количество своих клинтов  . (это о постах выше с сюрпризами кеш-бэка, платой за смс и т.д.). Меня удивило другое: 02.09.11 в 12:40 пришла смс о начислении/зачислении % по карточному счету и ВНИМАНИЕ! - смс датирована 01.09.11 12:39 - ровно СУТКИ смс где-то "гуляла"  Это что - новый дельтовский регламент ? Может представители банка хоть раз прокомментируют подобные "казусы" с смс-информированием, которые неоднократно подымались на данной ветке ?
Шановний Sergo, дякуємо Вам за увагу до Дельта Банку та інформуємо про те, що формування та відправка серпневих СМС-повідомлень щодо нарахування/зарахування процентів по карткових рахункам Клієнтів були відпрацьовані Банком вчасно, тобто, 01.09.2011 року. Проте, запізнення в доставці повідомлень, на яке Ви посилаєтесь, відбулося з вини 3-ї сторони, тобто, поставщика послуг. Банк вже відреагував на ситуацію, що склалася, та вжив необхідних заходів, направлених на запобігання подібних ситуацій у майбутньому. Дякуємо Вам за слушне зауваження та сподіваємося, що зазначений випадок не вплине на перспективи нашої подальшої співпраці.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 05 вер, 2011 11:48
Delta official написав:Дякуємо Вам за слушне зауваження та сподіваємося, що зазначений випадок не вплине на перспективи нашої подальшої співпраці.
Дякую Вам, що нарештi вiдреагували на численнi звернення клiєнтiв за цим питанням. Вважаю, що наявнiсть зворотнього зв'зку та вчасна реакцiя зi сторони Банку на клiєнтськi звернення та вирiшення спiрних та "наболiлих" питань, вплине позитивно на перспективи нашої подальшої співпраці. Бажаю Банку успiху та процвiтання! 
-
Sergo
-
-
- Повідомлень: 998
- З нами з: 14.04.10
- Подякував: 64 раз.
- Подякували: 54 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 05 вер, 2011 12:04
Delta official, прокомментируйте, пожалуйста следующую ситуацию: вчера попытался оплатить мобильный с помощью карты текущего счета (через иНет), получил сообщение от сервиса, что операция заблокирована банком-эмитентом. Оператор поддержки Дельты сказала, что по текущему счету выставить лимит нельзя, и предложила поднять суточный лимит по ЧГ. Но. Когда оформлял счета, менеджер меня инструктировал, что с текущего предполагается проводить платежи в иНете, а ЧГ расплачиваться с торговых сетях. По факту выходит, что алгоритм поменялся. Не проясните этот момент, как теперь действовать? (или ссылку, где можно почитать об изменениях). Благодарю за ответ.
-
Небритый
-
-
- Повідомлень: 587
- З нами з: 06.07.11
- Подякував: 237 раз.
- Подякували: 40 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 05 вер, 2011 12:09
Classif написав:Укрпром – "супербанк" и "супербизнес"!
на здоровье  но карта могла лечь и по другому 
-
чик
-
-
- Повідомлень: 7537
- З нами з: 03.01.09
- Подякував: 6630 раз.
- Подякували: 1170 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
Додано: Пон 05 вер, 2011 12:23
По поводу смс. Ко мне с большим опозданием приходят разве что смс по поводу начисления процентов по ЧГ. Остальные смс - пополнение в банкомате ЧГ/оплаты в магазине приходят почти мгновенно. Несколько раз платил в интернете - смс приходили чуть позже, иногда через час, но в целом у меня претензий нет. ЗЫ: оператор Киевстар (для статистики  ).
-
Tyler
-
-
- Повідомлень: 3270
- З нами з: 17.10.08
- Подякував: 54 раз.
- Подякували: 207 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
98 |
58446 |
|
|
62323 |
4082691 |
|
|
24837 |
1218311 |
Нед 01 чер, 2014 00:20 Mirax
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|