|
Дельта 2012 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Сер 05 гру, 2012 10:34
BBC написав:Delta official Підкажіть, якщо закінчився термін дії карти ЧГ у грудні 2012, то заблокуються 1 січня лише переводи з цієї карти в ІБ. А % будуть нараховуватись й надалі та на цю карту будуть продовжуватись зараховуватись % за депозитами? На це функціонал не вплине?
Шановний ВВС, дійсно, закінчення строку дії картки не впливає на нарахування відсотків на позитивний залишок по картковому рахунку, до якого випущено вказану картку, та на виплату відсотків за депозитними вкладами. Проте, якщо термін дії картки встановлено до 12/12, то починаючи з 01.01.2013 року, пластик буде анульовано. Відповідно, за допомогою анульованої картки не буде можливості проводити трансакції в касі Банку, банкоматах, торгових точках та системі дистанційного обслуговування "Інтернет -Банк". Для уникнення такої ситуації, рекомендуємо Вам звернутися до будь-якого найближчого відділення Банку та замінити картку на нову, активація якої відбудеться протягом доби з моменту її отримання. Тож, очікуємо Вас у наших відділеннях.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 05 гру, 2012 12:32
Дельта уже не продает больше 1000 $ в день на депозит. Депозиты досрочно не снимал, вчера продлевал третий раз на полгода, отказались поменять гривны на всего то 2000 $, в итоге довложил только 1000 $
Дельте уже не нужны депозиты, или такой напряг с долларом?
-
Per-Cent
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 05 гру, 2012 12:42
Delta official Доброго дня Вам. Прошу допомогти у розблокуванні моєї ощадної картки прикріпленої до поточного рахунку в грн. 03.12.12 р. (в понеділок) я спробував поповнити свій поточний рахунок в грн. через банкомат у відділенні банку (Рівне, вул.Черняка). Банкомат кошти не прийняв - повернув їх назад.  Спеціаліст у відділенні до якого я звернувся порадив зробити це через касу відділення. Що я і зробив. Кошти були зараховані на рахунок через предявлену мною в касі ощадну картку.  Після цього я спробував зняти кошти з цієї ж картки через банкомат у відділені. Банкомат відмовив мені в цьому.  Кошти я не зміг зняти і у касі відділення предявивши картку поточного рахунку (на яку 5 хв. назад через касу відділення поклав 2-а рази кошти).  Я тут же у відділенні зателефонував на гарячу лінію Дельти де оператор повідомив мене, що я 02 квітня 2012 року звертався на гарячу лінію і попросив заблокувати карточку. (Я був здивований таким повідомленням, тому що не памятаю щоб я це робив. Але подумавши, що це було досить давно і що можливо дійсно я з якихось тодішніх причин міг тоді це зробити і попросив розблокувати картку.  Оператор попросив почекати мене на лінії і через деякий час повідомив мене про те, що: "заявку на розблокування прийнято і "з Вами в найближчий час звяжеться представник банку і повідомить Вас про здійснення операції розблокування картки".  На моє прохання скільки в хвилинах, годинах, днях означають слова "в найближчий час" відповіла теж саме: " в найближчий час".  Прочекавши у відділенні ще 25 хв. і так і не дочекавшись дзвінка від "представника банку" я покинув відділення.  Ні в цей день, ні в наступний - 04 грудня 2012 р. зі мною ніхто так і не звязався. Через два дні 05 грудня плануючи відвідати відділення банку для зняття коштів зі свого поточного рахунку за допомогою картки поточного рахунку в грн. через банкомат у відділенні я вирішив попередньо дізнатися про стан "розблокування картки" і зателефонував на "гарячу лінію" Дельти (о 10.40.) Оператор гарячої лінії Ольга (№361)на моє запитання чи розблокована моя картка повідомила, що картка заблокована (і повторила дослівно все те, що говорила мені оператор гарячої лінії два дні назад - 3.12.12 р., див. вище).  Я був здивований і почав нервуватися. Мене знову "нагодували" обіцянками так ніби мого звернення і прохання два дні назад на гарячу лінію не було. Прошу Вашого втручання для найшвидшого вирішення питання з розблокуванням моєї ощадної картки в грн. Номер картки та рахунку подаю в "лічку" Delta official. п.с. після звернення на гарячу лінію пройшло вже 50 хв. - "ни привета, ни ответа". А-у-у-у-у-у-у... 
-
oturchenyuk
-
-
- Повідомлень: 57
- З нами з: 04.01.12
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 7 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 05 гру, 2012 12:51
Per-Cent написав:Дельта уже не продает больше 1000 $ в день на депозит. Депозиты досрочно не снимал, вчера продлевал третий раз на полгода, отказались поменять гривны на всего то 2000 $, в итоге довложил только 1000 $ Дельте уже не нужны депозиты, или такой напряг с долларом?
..вы как с другой планеты..) ситуация не в конкретном банке , а в стране в целом... радует хотя бы то , что минимум на текущие потребности есть.. не узнавали сколько например вам продадут в других банках ?
-
-VICTOR-
-
-
- Повідомлень: 7334
- З нами з: 15.08.12
- Подякував: 404 раз.
- Подякували: 1336 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Сер 05 гру, 2012 13:21
-VICTOR- Сити комерц банк 2,5к продал, было еще, Кредит-днепр 2к продал, без вопросов. Приват больше 500 не продал, да еще и карточку их стали требовать, ушел ни с чем. Крещатик тоже отказали.
А то что дельта не продает больше 1к, так это уже недели 2 точно.
-
bUgSy
-
-
- Повідомлень: 100
- З нами з: 21.12.08
- Подякував: 237 раз.
- Подякували: 18 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 05 гру, 2012 14:14
VVB написав: -VICTOR- написав:VVB вам нужно запомнить раз и навсегда реквизиты по счету куда вы собираетесь сделать перевод - уточняются всегда у принимающей стороны..тогда и виноватых будет меньше вокруг..да и так для справедливости..на сайте что Дельты что Платинума есть вся информация..не ленитесь самому найти ответ на вопрос..колцентр для простейших вопросов
Уважаемый, у меня и так были все реквизиты и в назначении платежа были указаны и Ф.И.О. и ІПН. Я все сделал точно так, как мне сказал консультант вип линии. Моя вина в том что я послушал этого консультанта. Есть запись, которая сделана за примерно минуту, до того как я сделал платеж и если руководство банка прослушав ее скажет что я дурак, так тому и быть, я просто сделаю свой вывод и все.
Уважаемый VVB, в первую очередь, обращаем Ваше внимание на то, что реквизиты, которые следует указывать при перечислении средств на счета, открытые в других банках (ФИО/ Название Банка и ЕГРПОУ/ИНН) зависят от требований банка-получателя, а также от счета, на который Вы совершаете перевод средств. Изучив детально ситуацию, изложенную в Вашем сообщении, мы пришли к следующему выводу. 1. По факту Вашего обращения в Контакт-центр Банка (09:50 03.12.12г.), оператор VIP-центра проинформировал Вас о стандартных реквизитах, необходимых для заполнения платежей при осуществлении перевода средств в СДО ИБ. 2. 03.12.12г. со стороны банка-получателя поступил запрос на адрес Дельта Банка об уточнении реквизитов, которые отправитель (то есть, Вы) указывали в платежном поручении. Для того, чтобы предоставить банку-получателю запрашиваемую им информацию, банку-отправителю необходимо получить от непосредственного плательщика соответствующее заявление, заверенное подписью отправителя, с указанием запрашиваемых корректных реквизитов, о чем Вы были проинформированы оператором VIP-центра во время Вашего разговора, который состоялся 04.12.12г. 3. Поскольку с Вашего e-mail поступило заявление, не содержащее полной запрашиваемой информации (отсутствие даты совершения интересующего платежа, данных, идентифицирующих автора а также подписи заявителя), то представитель Банка повторно связался с Вами (в 17:55 04.12.12 г.) с просьбой предоставить необходимую информацию в виде корректно оформленного заявления. 4. Во время указанного разговора Вы отказались повторно отправлять в Банк какие-либо дополнительные разъясняющие/уточняющие заявления. Тем не менее, учитывая то, что во время Вашего первого обращения в Контакт-центр ( 03.12.12г.) оператор VIP-центра не настоял на том, чтобы Вы самостоятельно обратились в банк-получатель для уточнения требований, установленных указанным банком к реквизитам счета получателя платежа, то мы готовы рассмотреть вопрос о возмещении Вам заявленных Вами потерь, после того, как банк-получатель вернет в банк-отправитель (Дельта Банк) упомянутый платеж, который согласно требований 22 Инструкции НБУ должен быть возвращен в банк-отправитель не позже 4-го рабочего дня с момента его отправки. Либо, если Вы не намерены ждать указанный период времени, то обращаемся к Вам с повторной просьбой о предоставлении корректно оформленного заявления, с обязательным указанием ведомостей, необходимых для банка-получателя, о перечне которых Вы были проинформированы (04.12.12г.в 17:55) во время телефонного разговора с оператором VIP-центра. Информацию просим отправить на официальный канал коммуникаций с Банком: Consultant &deltabank.com.ua Благодарим Вас за Ваше обращение и надеемся на оперативную обратную связь, получив которую мы сможем окончательно урегулировать данный вопрос.
Востаннє редагувалось Delta official в Сер 05 гру, 2012 14:19, всього редагувалось 1 раз.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 05 гру, 2012 14:15
Delta official написав: BBC написав:Підкажіть, якщо закінчився термін дії карти ЧГ у грудні 2012, то заблокуються 1 січня лише переводи з цієї карти в ІБ. А % будуть нараховуватись й надалі та на цю карту будуть продовжуватись зараховуватись % за депозитами? На це функціонал не вплине?
... якщо термін дії картки встановлено до 12/12, то починаючи з 01.01.2013 року, пластик буде анульовано.... рекомендуємо Вам звернутися до будь-якого найближчого відділення Банку та замінити картку на нову, активація якої відбудеться протягом доби з моменту її отримання.
У клиента ЧГ, который банком списан в архив. Какую карту в данном случае клиенту выдадут-то? Или будут выдавать ЧГ из остатков со сроком окончания через пару месяцев? Новые-то ЧГ, поди, не штампуют уже...
-
AntonK
-
-
- Повідомлень: 1618
- З нами з: 09.03.07
- Подякував: 1390 раз.
- Подякували: 197 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 05 гру, 2012 14:18
Per-Cent написав:Дельта уже не продает больше 1000 $ в день на депозит. Депозиты досрочно не снимал, вчера продлевал третий раз на полгода, отказались поменять гривны на всего то 2000 $, в итоге довложил только 1000 $ Дельте уже не нужны депозиты, или такой напряг с долларом?
в Сбербанке Россия наливают по предзаказу сколько хочешь.
-
super_bizon
-
-
- Повідомлень: 534
- З нами з: 16.01.12
- Подякував: 67 раз.
- Подякували: 34 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 05 гру, 2012 14:28
AntonK написав:У клиента ЧГ, который банком списан в архив. Какую карту в данном случае клиенту выдадут-то? Или будут выдавать ЧГ из остатков со сроком окончания через пару месяцев? Новые-то ЧГ, поди, не штампуют уже...
Недавно менял ЧГ (UAH), срок окончания новой карты - август 2015.
-
Edward
-
-
- Повідомлень: 181
- З нами з: 25.08.09
- Подякував: 24 раз.
- Подякували: 19 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
62323 |
3965504 |
|
|
24837 |
1173930 |
Нед 01 чер, 2014 00:20 Mirax
|
|
31350 |
1446940 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|