Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
сегодня пополнил счет через кассу, не пришла смс о поступлении денег. Ранее при пополнении, смска приходила мгновенно. В кассе сказали, что установили новую программу, и деньги будут заходить 6 часов (!!!). Это правда или мне лапшу на уши навешали?
сегодня пополнил счет через кассу, не пришла смс о поступлении денег. Ранее при пополнении, смска приходила мгновенно. В кассе сказали, что установили новую программу, и деньги будут заходить 6 часов (!!!). Это правда или мне лапшу на уши навешали?
нужно несколько раз позвонить на горячую линию...и определить точный ответ по большинству голосов пс это проверено временем http://yoursmileys.ru/t-dogs.php
Siozya написав:Поповнював вранці поточний рахунок в касі банку по номеру рахунку. Ввечері зателефонувала касир відділення і повідомила, що операція не може бути проведена, причина - ніби поповнення можливе лише за допомогою картки. Наступного дня поверненими готівкою коштами поповнив ЧГ. Підкажіть, будь-ласка, касир надала мені вірну інформацію про спосіб поповнення поточного рахунку?
Подумайте - для чего же в банке касса, как не для внесения денег на СВОЙ ТЕКУЩИЙ СЧЕТ?
Та думаю Гадаєте варто поскаржитись Олені Юріївні?
Вчора поповняв у відділенні ЗГ. Старший касир всіх інструктувала, що тепер поповнення поточного рахунку в касі не можна здійснити тільки по номеру рахунку, а лише за допомогою картки. Або підходьте до менеджера, робіть квитанцію - і лише в такому випадку поповнення по номеру рахунку проходить.
Цікавить, якщо поповнення поточного рахунку здійснюватиме третя особа, які можливі варіанти? Наскільки я розумію: 1. Оформити додаткову картку до поточного рахунку (іменну 25 грн) та поповняти по картці - в такому випадку виходить + день халявного користування коштами для Дельти 2. Почекати в черзі (приймається можливий варіант махаючи ЗГ проштовхуватись ) до економіста щоб зробити кожного разу платіжку від третьої особи на поповнення поточного рахунку.
Дані варіанти не пробував раніше, поповняв по номеру, поділіться будь-ласка досвідом
Р.S. Наскільки пам'ятаю на днях хтось писав, що йому поповнюють поточний (чи ЧГ) без картки по номеру рахунку в іншому місці. От ТОПи Дельти почитали і лавочку закрили, залишили маленьку щілину
Многие думали: раз банк (Укрпромбанк – "ЕП") обанкротился, можно не платить. Такова психология клиентов. Но когда они поняли, что ведется работа по возврату, и долги прощать никто не будет, то ситуация значительно улучшилась. http://www.epravda.com.ua/publications/ ... /3/314907/ Золоті слова
Все таки Дельта купила портфель Укрсибу на 1 ярд. Інформації в ЗМІ не було (або я пропустив):
"Если быть совсем корректным, то мы приобрели большой портфель ипотеки у одного крупного банка (мова йде про Укрсиббанк – "ЕП"). Это, в принципе, вписывается в нашу бизнес-модель, так как мы хотим работать с разными людьми, в том числе с состоятельными и имеющими высокие доходы.
- Номинальная стоимость этого портфеля около $1 млрд. А с каким дисконтом вы его купили?
- Дисконт, скажем так, был приемлемым для нас с точки зрения ожидаемой доходности и приемлемым для банка-продавца в плане готовности его продать."
andriyl написав: Наскільки пам'ятаю на днях хтось писав, що йому поповнюють поточний (чи ЧГ) без картки по номеру рахунку в іншому місці. От ТОПи Дельти почитали і лавочку закрили, залишили маленьку щілину
Так "закрити лавочку" можна іншим чином - обов'язковим пред'явленням паспорта власником при поповненні свого рахунку.
Востаннє редагувалось Siozya в П'ят 03 лют, 2012 14:33, всього редагувалось 1 раз.
andriyl написав:Вчора поповняв у відділенні ЗГ. Старший касир всіх інструктувала, що тепер поповнення поточного рахунку в касі не можна здійснити тільки по номеру рахунку, а лише за допомогою картки. Або підходьте до менеджера, робіть квитанцію - і лише в такому випадку поповнення по номеру рахунку проходить.
Цікавить, якщо поповнення поточного рахунку здійснюватиме третя особа, які можливі варіанти? Наскільки я розумію: 1. Оформити додаткову картку до поточного рахунку (іменну 25 грн) та поповняти по картці - в такому випадку виходить + день халявного користування коштами для Дельти 2. Почекати в черзі (приймається можливий варіант махаючи ЗГ проштовхуватись ) до економіста щоб зробити кожного разу платіжку від третьої особи на поповнення поточного рахунку.
Дані варіанти не пробував раніше, поповняв по номеру, поділіться будь-ласка досвідом
Р.S. Наскільки пам'ятаю на днях хтось писав, що йому поповнюють поточний (чи ЧГ) без картки по номеру рахунку в іншому місці. От ТОПи Дельти почитали і лавочку закрили, залишили маленьку щілину
kiev-city написав:Друзья! Где можно увидеть регламент операций в ИБ? В обычном регламенте по картам ИБ не упоминается. Помогите разобраться в ситуации. У меня в который раз проблема с ИБ. 1.02 в 8.59 (то есть еще до начала дня) перечислил с текущего на ЗГ№1 деньги. По состоянию на конец 2.02 денег нигде не видно, кроме как в заблокированных суммах текущего счета. Неужели так много времени надо, чтобы в одном и том же банке деньги со своего счета на свой счет добрались? Вроде НБУ говорил, что и рабочего дня достаточно (может путаю?)
Написал на поддержку банка, задал вопрос в личку Евгению - пока разбираются.
ОСТОРОЖНО БАНКОМАТЫ! вчера на Телиги банкомат не додал кучу банкнот, при этом списав всю заказанную сумму! Зам. зав. быстро выяснила, что не хватило купюр. Ччего ж тогда аппарат этого не видел!!! Написали заяву, обещали результат после обеда, ждем.. ОР заверила "Техника лучшая и такая дооорогая!!! Решим, максимально быстро". Хочется верить,т к предыдущее заявление отработали быстро и корректно. Ей респект и команде!
Сашун написав:А у мене виплата процентів з депозиту на "Чарівний гаманець USD" була проведена по балансу рахунка як завжди по першим числам - 1 лютого годин у 16 ...
Вітаю! У мене також до Нового Року все було "як завжди першим числом".