|
Дельта 2012 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Нед 06 тра, 2012 22:23
Что за беспечность. Кассир должна была отменить операцию сразу. А она возила картой.
-
DENVER_S
-
-
- Повідомлень: 4548
- З нами з: 05.04.11
- Подякував: 710 раз.
- Подякували: 548 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 07 тра, 2012 06:20
-
VLADPn
-
-
- Повідомлень: 2613
- З нами з: 04.02.12
- Подякував: 217 раз.
- Подякували: 336 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 07 тра, 2012 10:02
sola написав:Позвонил на горячую линию Дельты - говорят, прошло два успешных списания. Советуют подождать пару дней, может одна из операций будет отменена банком-владельцем терминала. Было такое у кого-нибудь? Стоит ли надеяться на успешное решение без вмешательства (заявления на спорную транзакцию и т.д.)?
Стандартна відповідь гарячої лінії Дельти... Ви там почекайте - може само собою вирішиться (або й забудете зовсім). Знімається стресовий стан клієнта. Потім Вас відправлять у відділення для написання заяви ... а там Вас відправлять з випискою назад у магазин для розборок - помилка магазину, він і має її виправити. Головне, щоб магазин не відморозився, якщо чек відсутній - для цього можна оригінал виписки показати. Магазин повинен провести перерахунком ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ на Вашу ж карту (кредитний сліп). Зарахується на рахунок через 2 дні. ГОЛОВНИЙ ВИСНОВОК - будь-які проблеми з картою в Україні є виключно особистими проблемами її власника, Вам потрібно ходити і доказувати хто не правий.І це у нас одна із складових плати за зручність. В нормальних країнах після заяви Вам повернуть гроші на баланс а вже потім банк емітент, банк екваєр та торговий центр виясняють хто не правий.
-
Viz
-
-
- Повідомлень: 909
- З нами з: 29.08.08
- Подякував: 21 раз.
- Подякували: 86 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 07 тра, 2012 10:05
Bosstone написав: Прошу привести ссылку на регламент проведения такой блокировки средств, поясните, в какой срок вернутся заблокированные суммы, и как избежать блокировки, не отказываясь от использования карты.
1. Посилання на регламент відсутнє. Треба вірити на слово Дельті. 2. Через 2 дні розблокується. 3. Ніяк поки.
-
Viz
-
-
- Повідомлень: 909
- З нами з: 29.08.08
- Подякував: 21 раз.
- Подякували: 86 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 07 тра, 2012 10:35
В приведенной по ссылке ситуации может быть немножко по-другому. Курс может быть и не 12, а, к примеру, 8,5 с тенденцией к росту. Нигде в банках долларов по такому курсу уже не купить, так как все будут ждать подорожания в том числе и в Дельте. А Дельта не сможет вам отказать так как всё будет проходить по безналу.
-
WachtAmRhein
-
-
- Повідомлень: 9000
- З нами з: 16.11.11
- Подякував: 665 раз.
- Подякували: 1330 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 07 тра, 2012 11:17
WachtAmRhein написав:В приведенной по ссылке ситуации может быть немножко по-другому. Курс может быть и не 12, а, к примеру, 8,5 с тенденцией к росту. Нигде в банках долларов по такому курсу уже не купить, так как все будут ждать подорожания в том числе и в Дельте. А Дельта не сможет вам отказать так как всё будет проходить по безналу.
сможет со ссылкой на мораторий нбу на досрочное расторжение
-
J
-
-
- Повідомлень: 6029
- З нами з: 19.01.08
- Подякував: 24 раз.
- Подякували: 329 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 07 тра, 2012 11:24
J написав:сможет со ссылкой на мораторий нбу на досрочное расторжение
ну в 2008-2009 Дельта на мораторий не ссылалась, так что будем надеяться что банк будет держать марку.
-
WachtAmRhein
-
-
- Повідомлень: 9000
- З нами з: 16.11.11
- Подякував: 665 раз.
- Подякували: 1330 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 07 тра, 2012 12:23
Viz написав:ГОЛОВНИЙ ВИСНОВОК - будь-які проблеми з картою в Україні є виключно особистими проблемами її власника, Вам потрібно ходити і доказувати хто не правий.І це у нас одна із складових плати за зручність. В нормальних країнах після заяви Вам повернуть гроші на баланс а вже потім банк емітент, банк екваєр та торговий центр виясняють хто не правий.
о чем я и говорю, что основная головная боль с карточкой у собственника, нет никому не дела....
-
kievlyanka
-
-
- Повідомлень: 21084
- З нами з: 25.01.11
- Подякував: 675 раз.
- Подякували: 824 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 07 тра, 2012 12:49
а вы думали что за вами бегать будут раз у вас - о Святые патиссоны!!! - есть пластиковая карточка?рофл
-
roland__skywalker
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 07 тра, 2012 14:58
Viz написав:... ГОЛОВНИЙ ВИСНОВОК - будь-які проблеми з картою в Україні є виключно особистими проблемами її власника, Вам потрібно ходити і доказувати хто не правий.І це у нас одна із складових плати за зручність...
Смысл понятен, но изложено не совсем терминологически верно. Банк является собственником (власником - укр.) карты, об этом написано у нее на обороте. Тот, кому банк ее выдал, есть держатель карты (картодержатель), владелец карты (владеет картой, но не распоряжается ею, ибо не его собственность, а банка).
-
AlexJ
-
-
-
-
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
62323 |
4199518 |
|
|
24837 |
1272998 |
Нед 01 чер, 2014 00:20 Mirax
|
|
31350 |
1566537 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|