Пляка знає написав:Після оформлення договору Клієнту на руки видається пакет документів, серед яких є лист з реквізитами для здійснення поштового переказу
В какой срок Клиенту выдается этот договор?
Water, відразу ж після оформлення вкладу у відділенні Укрпошти Клієнту видається пакет документів.
Я подписывал один экземпляр таких доков, но работница почты сказала что они это отправят в Киев, а со мной созвонятся сотрудники банки. У меня на руках осталась Заява(оферта) и квиташка о переводе средств.
БАНК МИХАЙЛОВСКИЙ написав: Доброго дня, sonechko! У такому разі безкоштовно перевести грошові кошти з рахунку (на який кошти будуть переміщені після розірвання депозитного договору) на рахунок, що відкрився в рамках продукту «Депозит «вКлад», можна через касу відділення Банку. Отримайте детальнішу консультацію стосовно продуктів та послуг у Онлайн Консультанта на сайті Банку. З повагою - Банк Михайлівський.
Можна це зробити за одне відвідування банку?
Так, Ви можете розірвати депозитний договір дзвінком у Контакт-центр, і коли побачите, що кошти потрапили на поточний рахунок, підходьте у відділення для того, щоб здійснити переведення їх на рахунок, що відкрився в рамках продукту «Депозит «вКлад». Отримайте детальнішу консультацію стосовно продуктів та послуг у Онлайн Консультанта на сайті Банку. З повагою - Банк Михайлівський.
У Контакт центрі оператор відмовився розривати договір по телефону, тільки особисто в відділенні. Михайлівці, ви шо, тренуете терпіння своїх вкладників, а також їхні мозки і фізичну форму. Таке враження, що начебто в якусь тягомотину вляпалась, продукти і умови змінюють кожнь день, на кого це все розраховано? Вже до вас треба ходить як на роботу, кожен день, то на пошту, то у відділення? Це все пан Пляка винаходжує?
Water написав:Я подписывал один экземпляр таких доков, но работница почты сказала что они это отправят в Киев, а со мной созвонятся сотрудники банки. У меня на руках осталась Заява(оферта) и квиташка о переводе средств.
Аналогічно. Я ще папірець з реквізитами випросив у поштарки, але навіть його вона віддавала з острахом і неохоче.
БАНК МИХАЙЛОВСКИЙ написав:Можна це зробити за одне відвідування банку?
Так, Ви можете розірвати депозитний договір дзвінком у Контакт-центр, і коли побачите, що кошти потрапили на поточний рахунок, підходьте у відділення для того, щоб здійснити переведення їх на рахунок, що відкрився в рамках продукту «Депозит «вКлад». Отримайте детальнішу консультацію стосовно продуктів та послуг у Онлайн Консультанта на сайті Банку. З повагою - Банк Михайлівський.
У Контакт центрі оператор відмовився розривати договір по телефону, тільки особисто в відділенні. Михайлівці, ви шо, тренуете терпіння своїх вкладників, а також їхні мозки і фізичну форму. Таке враження, що начебто в якусь тягомотину вляпалась, продукти і умови змінюють кожнь день, на кого це все розраховано? Вже до вас треба ходить як на роботу, кожен день, то на пошту, то у відділення? Це все пан Пляка винаходжує?[/quote]
sonechko, дозвольте нам розібратися у ситуації. Вкажіть, будь ласка, у приватних повідомленнях свої контакті дані: номер телефону та ПІБ. Оператор Контакт-центру зв'яжеться з Вами для уточнення інформації та надання коректної консультації. З повагою - Банк Михайлівський.
rufius написав:Так, але цей Козак з великоi лiтери - не звалить!
І Михалич оцінив роль козака! )) Тепер ми знову з ним найкращі друзяки і я навіть продєлки Пляки йому вибачив...)) Михалич добрий ведмедь, і дав лизнути козаку трошки медку зі свого горщика...))
На Вашу картку «Visa Gold для вкладників / Зарплатна» встановлено кредитний ліміт *** грн. і ліміт «Розстрочка» 0грн. Тарифи та умови нарахування щомісячного платежу не змінилися. Деталі: mpay.mbank.kiev.ua. ПАТ «БАНК МИХАЙЛІВСЬКИЙ»
Востаннє редагувалось Козак-характерник в Чет 14 кві, 2016 14:44, всього редагувалось 2 разів.
А можно лимит по кредитке уменьшить? так чтобы без последствий? И желательно без походов и писанины... А то мне михалыч налил уже достаточно, да и в последний раз совсем кривая цифра лимита вышла, считать неудобно...