Квесторе_поверніться написав:Ще з що виходить? З карткового на поточний комісія 0,3% навіть між своїми всередині банку?
Нет, только на внешний приход
А як це розуміти?
Зарахування коштів на рахунок, що надійшли безготівковим шляхом з поточного рахунку в Банку, операції за якими можуть здійснюватися з використанням платіжної картки • в національній валюті: 0,30% від суми (max - 250,00 грн.)
Эта хрень пока не идентифицирована, в смысле, пока непонятно, что имели в виду студенты, писавшие это
kmm3 написав:Щось ніяк не розберуся з тим глобальним кешбеком. 1. Він діє тільки, якщо картка оформлена в одному з офісів зі списку http://www.mbank.kiev.ua/modules/pages/ ... 980025.pdf .? 2. Не знайшов у тому переліку м. Львів. Це так і є? 3. Якщо я правильно зрозумів шановних колег, то, щоб не платити 1,5% страхівки за місяць, потрібно до кінця місяця вивести картку в нуль. Чи не так? 4. Якщо не виводити картку в нуль, то чи конче потрібно вносити мінімальний платіж щомісяця, а наприкінці 100 денного періоду гасити повністю? 5. 1,5% страхівки береться від суми ліміту чи від суми використаних коштів? 6. Який відсоток нараховується на залишок власних коштів?
БАНК МИХАЙЛОВСКИЙДоброго дня! Маємо з дружиною спільну ощадну картку - іменну+додаткову. Відповідно, можемо користуватись одним рахунком за допомогою своїх карток. В інтернет-банку обидві картки, як і рахунок, відображаються лише на основному власнику. Таким чином виходить, лише основний власник може поповнювати лише свою кредитну, або депозитну картку без комісії, користуючись інтернет-банком. Власник додаткової картки наразі змушений користуватись банкоматом для подібної операції... Можливо якось виправити цю ситуацію? Зробити рахунок доступним в обох інтернет-банках, і позначити його як спільний. Або внести картки дружини в виняток для оплати без комісії?
тож нет визы кэш бэк, уже 13 дней миновал с оформления именной, со слов манагеров, подрядчик, который выпускает пластик, как то филонит, видать обычные схемы, откаты и т.д., видать нудно ждать, ибо альтернатива не ахти, ждем, манагер в доверии, если че, сообщит, че и как...
Не рекомендую заказывать именные карты! Сотрудники нагло врут , что карта будет ч.з. 5 дней! На практике уже прошло 15 дней, карты нет!!! Реакция горячей линии поражает- не можем зафиксировать обращение так как обновляется програма!!!!
makor06 написав:Эх. Хотел принять участие в глобальном кешбеке. А карточку не дали... потому что нет городского номера телефона(( Что за 18 век то? Ну нет уже ни у кого из моего круга общения такого номера. А городской рабочий мамы им не понравился ) И шо, оставаться без карточки?:((
навряд відмовили саме через телефон. У мене теж нема міського номеру, але картку дали, ще й з нормальним лімітом