Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
l-m написав:Декілька питань. В ІБ не відображаються такі операції як зняття готівки у банкоматі чи розрахунки в торгових мережах? Був невдалий переказ коштів з власного поточного на власний картковий рахунок через ІБ, гроші застрягли в "Заблокованих сумах". Через скільки вони повернуться на рахунок? І де б побачити список/мапу банкоматів з кеш-іном?
Шановний l-m, звертаємо Вашу увагу, що в розділі "Історія операцій" в СДО "myDELTA" інформація по операціях відображається на наступний робочий день після списання коштів з Вашого рахунку.
Тобто, якщо 25/09 о ~15:30 було зняття готівки у банкоматі та розрахунок в магазині, ці операції мали б 26/09 з'явитись в розділі "Історія операцій"?
Delta official написав:Для більш детального вивчення Вашого питання, щодо переказу коштів між Вашими рахунками в СДО "myDELTA", просимо надати Ваші дані (№ рахунку/ІПН) на скриньку Delta Official.
Там зовсім маленька сума, просто тестував чи працює переказ. Крім того, мене співробітниця в кол-центрі попередила, що картка буде активна після 18:00, а я побачив що вже можна її поповнити, от і спробував на 3 години раныше На 50% вдало Було б добре пофіксити цей баг, а то ще нетерплячі знайдуться. Отже, просто скажіть чи повернуться ці гроші без вашого вручання та коли?
Delta official написав:Інформація щодо банкоматів Дельта Банку, а також банкоматів банків-партнерів розміщена на офіційному сайті Дельта Банку:
Це я бачив, але не зрозумів як там відрізнити банкоматі з можливістю приймання готівки від тих, що такої функції не мають.
l-m написав:Декілька питань. В ІБ не відображаються такі операції як зняття готівки у банкоматі чи розрахунки в торгових мережах? Був невдалий переказ коштів з власного поточного на власний картковий рахунок через ІБ, гроші застрягли в "Заблокованих сумах". Через скільки вони повернуться на рахунок? І де б побачити список/мапу банкоматів з кеш-іном?
Шановний l-m, звертаємо Вашу увагу, що в розділі "Історія операцій" в СДО "myDELTA" інформація по операціях відображається на наступний робочий день після списання коштів з Вашого рахунку.
Тобто, якщо 25/09 о ~15:30 було зняття готівки у банкоматі та розрахунок в магазині, ці операції мали б 26/09 з'явитись в розділі "Історія операцій"?
Delta official написав:Для більш детального вивчення Вашого питання, щодо переказу коштів між Вашими рахунками в СДО "myDELTA", просимо надати Ваші дані (№ рахунку/ІПН) на скриньку Delta Official.
Там зовсім маленька сума, просто тестував чи працює переказ. Крім того, мене співробітниця в кол-центрі попередила, що картка буде активна після 18:00, а я побачив що вже можна її поповнити, от і спробував на 3 години раныше На 50% вдало Було б добре пофіксити цей баг, а то ще нетерплячі знайдуться. Отже, просто скажіть чи повернуться ці гроші без вашого вручання та коли?
Delta official написав:Інформація щодо банкоматів Дельта Банку, а також банкоматів банків-партнерів розміщена на офіційному сайті Дельта Банку:
Це я бачив, але не зрозумів як там відрізнити банкоматі з можливістю приймання готівки від тих, що такої функції не мають.
Шановний l-m, в розділі "Історія операцій" в СДО "myDELTA" інформація по операціях відображається на наступний робочий день після фактичного списання коштів з Вашого рахунку (не залежно від дати проведення авторизації за допомогою карти). У викладеній Вами ситуації, для повернення коштів рекомендуємо звернутися до Контакт-центру Дельта Банку за номерами 0 800 500 600 або 044 428-95-95, а також за допомогою скайп-телефонії. На сьогоднішній день не реалізована можливість перегляду інформації щодо банкоматів з функцією cash-in на сайті Банку. Для уточнення даної інформації, рекомендуємо звернутися в Банк за допомогою одного з нижчеперелічених каналів зв'язку: - Зателефонувати до Контакт-центру за номером: 044 428-95-95 або 0 800 500 600; - Через форму зворотнього зв'язку, розміщену на сайті Банку; - За допомогою скайп-телефонії; - Електронною поштою: info@deltabank.com.ua, consultant@deltabank.com.ua. Дякуємо за звернення!
Setta написав:Нужна информация от практиков. В майдельта в разделе "Оплата счетов и услуг" оплата услуг Воли есть только "Воля - Сплата за телебачення Воля".
Кто-то пробовал по этой же ссылке можно оплатить и интернет "Воля" или нет?
Да, я пополняю инет воли, все работает, деньги мгновенно приходят, все ок
l-m написав:Тобто, якщо 25/09 о ~15:30 було зняття готівки у банкоматі та розрахунок в магазині, ці операції мали б 26/09 з'явитись в розділі "Історія операцій"?
В лучшем случае они должны были появиться 27го (если бы списались со счёта 26го, на следующий день после снятия в банкомате), но раз не появились, то значит списались сегодня, соответственно увидите их завтра после 10ти.
случайно увидел Инструкцию по закрытию счетов в ИБ ... функцию, которую недавно прикрутили ...
.. возник вопрос ... там сказано, что для закрытия счета необходимо, чтоб по нему небыло не плюса не минуса, т.е. баланс ноль - это понятно и логично .. но как быть если я закрываю счет на за этот период неполного месяца по нему начислены, но не выплачены проценты? ... куда они вернуться? Если у меня например есть Чаривный гаманец в долларах и все - это единственный долларовый счет к примеру - как мне закрыть эту карту через ИБ и каким образом доначислят проценты за неполный период? ... когда это делалось в отделении - то в заявлении указывалось куда их зачислить остаток процентов или их выдавали через кассу через транзитник ... я так понимаю в этом функционале нет такого, где я могу указать счет куда зачислить недонасчитанные проценты за неполный меся. как быть в этом случае? по любой карте всегда какие-то копейки набегают ...
з.ы. очень впечатлил последний лист документа )) лист согласований - видать программеры забыли удалить последний лист и ознакомили с ним общественность ))) у вас оказывается всё очень серьезно )))) теперь понятно, почему некоторое внедряется очень долго - с таким списком согласовывать ))) а у вимекса, что интересно - и не согласовали
Лист погодження до Інструкції щодо ініціювання заявки на закриття поточного рахунку за допомогою системи дистанційного банківського обслуговування «myDELTA» http://fotohost.org/images/a108d278-299kB.jpg
Востаннє редагувалось IMPRINTER в Суб 28 вер, 2013 01:21, всього редагувалось 1 раз.
Delta official написав:в розділі "Історія операцій" в СДО "myDELTA" інформація по операціях відображається на наступний робочий день після фактичного списання коштів з Вашого рахунку (не залежно від дати проведення авторизації за допомогою карти).
Зрозуміло, тобто ці кошти фактично ще не списанні (принаймні на 26/09 не були). З точки зору зручності було б набагато краще показувати такі операції у списку "Перелік фінансових операцій, що очікують виконання". Бо "доступний залишок" оперативно оновлюєтеся, а побачити чому він такий можливо тільки аж на наступний робочий день після фактичного списання коштів, яке може бути через багацько днів. Не файно
Delta official написав:У викладеній Вами ситуації, для повернення коштів рекомендуємо звернутися до Контакт-центру Дельта Банку за номерами 0 800 500 600 або 044 428-95-95, а також за допомогою скайп-телефонії.
Отже, без вручання можуть і не повернутись, зрозуміло.
l-m написав:Тобто, якщо 25/09 о ~15:30 було зняття готівки у банкоматі та розрахунок в магазині, ці операції мали б 26/09 з'явитись в розділі "Історія операцій"?
В лучшем случае они должны были появиться 27го (если бы списались со счёта 26го, на следующий день после снятия в банкомате), но раз не появились, то значит списались сегодня, соответственно увидите их завтра после 10ти.
Зрозуміло, дякую. Просто я, як новенький, перелякався що може в ІБ дельти взагалі ще не встигли таку функціональність зробити)
случайно увидел Инструкцию по закрытию счетов в ИБ ... функцию, которую недавно прикрутили ...
.. возник вопрос ... там сказано, что для закрытия счета необходимо, чтоб по нему небыло не плюса не минуса, т.е. баланс ноль - это понятно и логично .. но как быть если я закрываю счет на за этот период неполного месяца по нему начислены, но не выплачены проценты? ... куда они вернуться? Если у меня например есть Чаривный гаманец в долларах и все - это единственный долларовый счет к примеру - как мне закрыть эту карту через ИБ и каким образом доначислят проценты за неполный период? ... когда это делалось в отделении - то в заявлении указывалось куда их зачислить остаток процентов или их выдавали через кассу через транзитник ... я так понимаю в этом функционале нет такого, где я могу указать счет куда зачислить недонасчитанные проценты за неполный меся. как быть в этом случае? по любой карте всегда какие-то копейки набегают ...
з.ы. очень впечатлил последний лист документа )) лист согласований - видать программеры забыли удалить последний лист и ознакомили с ним общественность ))) у вас оказывается всё очень серьезно )))) теперь понятно, почему некоторое внедряется очень долго - с таким списком согласовывать ))) а у вимекса, что интересно - и не согласовали
Уважаемый IMPRINTER, мы обязательно уточним информацию по данному вопросу у ответственного подразделения Банка, после чего дополнительно проинформируем. Спасибо за обращение!