Skalv.Я имел ввиду Вас, а не Елену
|
|
![]() Так в далеком 2012-м году уже приходилось делать в году много платежей. Для этого и заюзали Ибанкинги, чтобы не зависеть от кассы, настроения кассира, наличия очереди и так далее..... Не понятно по какой причине Вы ругаетесь в тему "нужно, чтобы в банке приняли мой единственный платеж" Спор-ради-спора? Елена же, придя в банк со своим платежом, и выстояв 20-40 минут в очереди, ведь и там начнет кричать, что мол "че так долго.. зачем все эти люди тут..." Неужели цель в жизни жаловаться и орать? p.s. "коммуналка" подобна "единственному" платежу, только она не единственная ![]() ![]() Не совсем так. Должны быть те услуги, которые банк обещает предоставить. А дело клиента выбрать банк с нужными услугами. Конечно, мы здесь много чего предлагаем, и получаем ответ, что Банк работает над расширением услуг. Но банк - не благотворительная организация, а коммерческое предприятие, и поэтому всегда это будут услуги, которые выгодны банку. Или можно потребовать 100% по депозиту, и 0% по кредиту, поскольку клиент всегда прав ![]()
![]()
По депо і кредиту це договірні відносини а послуги надаються без договорів. Ну і за послуги можна стягувати комісію, тому про благодійність не йдеться. ![]() tatop .кожен клієнт хотів би мати весь спектр послуг в одному банку . але ж ми не одноразово між собою розмовляючи дійшли до висновку давно , що ідеального банку не існує . Кожен із нас формує такий банк , набираючи потрібний спектр послуг в різних банках і таким чином задовольняє свої потреби в банківській сфері . Кожен банк діє і дотримується своєї стратегії і займає ту нішу з послугами , яку може надавати і які відповідають концепції його розвитку . Про що тут суперечка ? потрібна послуга і її не має у цьому банку ?...в Україні май же 200 банків до вибору , до кольору .
Ну і оскільки в інет-банкінгу все ж можливо відправити платіж про який йде обговорення - то взагалі не бачу проблеми . А так між іншим...Дельта в касі не пропонує послуг и міжнародних переказів таких як Вестерн Юніон , Анелік і так далі ...і також не надає послуг переказів фізичним особам (не клієнтам банку у яких нема картки чи рахунку )за реквізитами по місцю проживання і не надає послуг переказів юр.особам . Чому не надає ? спектр послуг не відповідає бізнес моделі банку і думаю банк не вважає за потрібне завантажувати касу не профільними послугами , таким чином відволікаючи від виконання основних задач...ну і таким чином погіршувати швидкість і якість обслуговування в касі. ..Просто потрібно деякі речі зрозуміти... ![]() ![]() Re: ДельтаDelta official, спасибо. Сегодня зависшие 5+ килогривен вернулись на карту.
![]() Re: ДельтаА я даже рад, что людей подобных Елене Восьмой не обслуживают в кассе Дельты. Только от неё узнал, что Дельта не принимает какие-то там платежи вроде коммунальных через кассу.
Не хочешь/не умеешь пользоваться ИБ Дельты - добро пожаловать в потные и вонючие очереди Ощада. Там за часик стояния в очереди пенсионеры с удовольствием вас выслушают, поймут, обогреют и приютят. Меньше народу - больше кислороду. Меньше мне будет проблем при пополнении через кассу Дельты.
|
|