Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Чай в Альфе не предлагали, только кофе или некипяченая вода. В Дельте предлагали и чай, но не пробывал, кофе нравится. Кстати в Дельте куллер стоял, гарячая/холодная вода для клиентов. Теперь его спрятали от глаз, но всегда неоткажут в стакане кипятка или холодной воды. P.S. Для меня Альфа и Дельта лучшие банки по качеству обслуживания
Востаннє редагувалось BBC в Пон 01 лип, 2013 12:33, всього редагувалось 1 раз.
Для некоторых клиентов типа меня лучше % повыше, да отделение поближе и помалолюдней, чтобы БЫСТРО взять свое и быстро "забыться"... то ли хорошим, кофе, то ли с чаем... вдали от банковской суеты... Помню хороший банк был Укрпром: % огромные, обслуживали мене чем за 5 минут: подходишь к стойке и даже не приседая через 2-3 минуты получаешь весь комплект документов, и быстренько уходишь то ли пить чай, то ли кофе. Самый последний раз правда БЫСТРО уйти не удалось...
Delta official Зовсім недавно став вашим клієнтом, однак пару зауважень до роботи є. Перше, це коли замовляв Платіжну карту № 1 ВІП пару раз перепитав чи вона буде з Pay-pass - менеджер відповіла що так. В результаті коли отримав на руки карту нічого такого немає (принаймні напису пей-пасс на карті немає). В той же час людині, якій я порекомендував ваш банк і яка у 2 дні після мене відкрила рахунок - дали з звичайну платіжну карту з пей-пасом. "Мелоч, а неприятно". Відкриваючи Ощадну карту №1 обіцяли, що не буде жодної комісії. Однак по факту, коли отримав Ощадну і перевів туди гроші - зняло з усіх рахунків (грн, долар і євро) суму, як за додаткову карту. При цьому, при відкритті рахунку я одразу відмовився від миттєвої карти, чекаючи на іменну - яка є/мала бути основною і єдиною картою, а не додатковою. В результаті дали тільки одну іменну карту на кожну валюту, але комісію чомусь зняли як за додаткову. Питання: чому менеджери не попередили? може вони і самі не знають про таку ситуацію? Чи є шанс вернути (як на мене неправильну) комісію? Якщо на руках додаткова карта - де основна? В інет-банкінгу при переводі між своїми картами вже кілька днів висить статус переказу "в обробці". Гроші вже на іншій карті, то краще поміняти статус на "виконано", сумніваюсь що перекази між власними рахунками "обробляються" тижнями... Чи розглядається варіант впровадити у інтернет-банкінг систему платіжних доручень, щоб наприклад кожного місяця 20 числа оплачується інтернет, телефон, комунальні чи кредит...
steam написав:Delta official Зовсім недавно став вашим клієнтом, однак пару зауважень до роботи є. Перше, це коли замовляв Платіжну карту № 1 ВІП пару раз перепитав чи вона буде з Pay-pass - менеджер відповіла що так. В результаті коли отримав на руки карту нічого такого немає (принаймні напису пей-пасс на карті немає). В той же час людині, якій я порекомендував ваш банк і яка у 2 дні після мене відкрила рахунок - дали з звичайну платіжну карту з пей-пасом. "Мелоч, а неприятно". Відкриваючи Ощадну карту №1 обіцяли, що не буде жодної комісії. Однак по факту, коли отримав Ощадну і перевів туди гроші - зняло з усіх рахунків (грн, долар і євро) суму, як за додаткову карту. При цьому, при відкритті рахунку я одразу відмовився від миттєвої карти, чекаючи на іменну - яка є/мала бути основною і єдиною картою, а не додатковою. В результаті дали тільки одну іменну карту на кожну валюту, але комісію чомусь зняли як за додаткову. Питання: чому менеджери не попередили? може вони і самі не знають про таку ситуацію? Чи є шанс вернути (як на мене неправильну) комісію? Якщо на руках додаткова карта - де основна? В інет-банкінгу при переводі між своїми картами вже кілька днів висить статус переказу "в обробці". Гроші вже на іншій карті, то краще поміняти статус на "виконано", сумніваюсь що перекази між власними рахунками "обробляються" тижнями... Чи розглядається варіант впровадити у інтернет-банкінг систему платіжних доручень, щоб наприклад кожного місяця 20 числа оплачується інтернет, телефон, комунальні чи кредит...
Шановний steam, 1.для перевірки інформації, що викладена у Вашому повідомленні, будь-ласка, надайте Ваші дані (ІПН, р/р) та адресу відділення, в якому Ви оформлювали договір на скриньку Delta official. 2.Статус операцій в СДО "Інтернет банк Дельта", змінюється відповідно до регламенту проведення операцій в системі Інтернет - банк Дельта, детальніше : http://deltabank.com.ua/f/1/personal/in ... AH_val.pdf. 3. В СДО "Інтернет банк Дельта" є можливість відправляти платежі за допомогою функції "Шаблони".
steam написав:Чи розглядається варіант впровадити у інтернет-банкінг систему платіжних доручень, щоб наприклад кожного місяця 20 числа оплачується інтернет, телефон, комунальні чи кредит...
В СДО "Інтернет банк Дельта" є можливість відправляти платежі за допомогою функції "Шаблони".
Шаблонов с автоматическим регулярным/периодическим исполнением в Дельте нет. А жаль