Дельта 2013

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 13741375137613771378 ... 3136>
Повідомлення Додано: Пон 01 лип, 2013 12:17

BBC, а чай?
tatop
 
Заблокований
Повідомлень: 7752
З нами з: 06.08.09
Подякував: 1 раз.
Подякували: 410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 01 лип, 2013 12:33

  tatop написав:BBC, а чай?

Чай в Альфе не предлагали, только кофе или некипяченая вода. В Дельте предлагали и чай, но не пробывал, кофе нравится. Кстати в Дельте куллер стоял, гарячая/холодная вода для клиентов. Теперь его спрятали от глаз, но всегда неоткажут в стакане кипятка или холодной воды.
P.S. Для меня Альфа и Дельта лучшие банки по качеству обслуживания :)
Востаннє редагувалось BBC в Пон 01 лип, 2013 12:33, всього редагувалось 1 раз.
BBC
Аватар користувача
 
Повідомлень: 14395
З нами з: 12.08.10
Подякував: 1105 раз.
Подякували: 1199 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Пон 01 лип, 2013 12:33

  BBC написав:Кофе в Дельте лучше чем в Альфе :)

Для некоторых клиентов типа меня лучше % повыше, да отделение поближе и помалолюдней, чтобы БЫСТРО взять свое и быстро "забыться"... то ли хорошим, кофе, то ли с чаем... вдали от банковской суеты... :wink:
Помню хороший банк был Укрпром: % огромные, обслуживали мене чем за 5 минут: подходишь к стойке и даже не приседая через 2-3 минуты получаешь весь комплект документов, и быстренько уходишь то ли пить чай, то ли кофе. Самый последний раз правда БЫСТРО уйти не удалось... :D
Classif
 
 
 
Повідомлення Додано: Пон 01 лип, 2013 12:36

  BBC написав:...Кофе в Дельте лучше чем в Альфе :)

В Альфе лучше. :) Потому что в моем отделении Дельты - его нет.
AlexJ
 
 
 
Повідомлення Додано: Пон 01 лип, 2013 12:39

  AlexJ написав:
  BBC написав:...Кофе в Дельте лучше чем в Альфе :)

В Альфе лучше. :) Потому что в моем отделении Дельты - его нет.

Може Ви просто не замовляли? :wink:
tatop
 
Заблокований
Повідомлень: 7752
З нами з: 06.08.09
Подякував: 1 раз.
Подякували: 410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 01 лип, 2013 12:42

Delta official
Зовсім недавно став вашим клієнтом, однак пару зауважень до роботи є. Перше, це коли замовляв Платіжну карту № 1 ВІП пару раз перепитав чи вона буде з Pay-pass - менеджер відповіла що так. В результаті коли отримав на руки карту нічого такого немає (принаймні напису пей-пасс на карті немає). В той же час людині, якій я порекомендував ваш банк і яка у 2 дні після мене відкрила рахунок - дали з звичайну платіжну карту з пей-пасом. "Мелоч, а неприятно".
Відкриваючи Ощадну карту №1 обіцяли, що не буде жодної комісії. Однак по факту, коли отримав Ощадну і перевів туди гроші - зняло з усіх рахунків (грн, долар і євро) суму, як за додаткову карту. При цьому, при відкритті рахунку я одразу відмовився від миттєвої карти, чекаючи на іменну - яка є/мала бути основною і єдиною картою, а не додатковою. В результаті дали тільки одну іменну карту на кожну валюту, але комісію чомусь зняли як за додаткову. Питання: чому менеджери не попередили? може вони і самі не знають про таку ситуацію? Чи є шанс вернути (як на мене неправильну) комісію? Якщо на руках додаткова карта - де основна?
В інет-банкінгу при переводі між своїми картами вже кілька днів висить статус переказу "в обробці". Гроші вже на іншій карті, то краще поміняти статус на "виконано", сумніваюсь що перекази між власними рахунками "обробляються" тижнями...
Чи розглядається варіант впровадити у інтернет-банкінг систему платіжних доручень, щоб наприклад кожного місяця 20 числа оплачується інтернет, телефон, комунальні чи кредит...
steam
 
 
 
Повідомлення Додано: Пон 01 лип, 2013 12:43

  tatop написав:
  AlexJ написав:
  BBC написав:...Кофе в Дельте лучше чем в Альфе :)

В Альфе лучше. :) Потому что в моем отделении Дельты - его нет.

Може Ви просто не замовляли? :wink:

Просто так не предлагают? Надо заказывать? Заранее, через колл-центр? :)
AlexJ
 
 
 
Повідомлення Додано: Пон 01 лип, 2013 12:48

  AlexJ написав:
  tatop написав:
  AlexJ написав:В Альфе лучше. :) Потому что в моем отделении Дельты - его нет.

Може Ви просто не замовляли? :wink:

Просто так не предлагают? Надо заказывать? Заранее, через колл-центр? :)

Тоньше. Натяками. Щось у Вас (у відділенні) кавою пахне. Зразу запропонують. :wink:
tatop
 
Заблокований
Повідомлень: 7752
З нами з: 06.08.09
Подякував: 1 раз.
Подякували: 410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 01 лип, 2013 13:06

  steam написав:Delta official
Зовсім недавно став вашим клієнтом, однак пару зауважень до роботи є. Перше, це коли замовляв Платіжну карту № 1 ВІП пару раз перепитав чи вона буде з Pay-pass - менеджер відповіла що так. В результаті коли отримав на руки карту нічого такого немає (принаймні напису пей-пасс на карті немає). В той же час людині, якій я порекомендував ваш банк і яка у 2 дні після мене відкрила рахунок - дали з звичайну платіжну карту з пей-пасом. "Мелоч, а неприятно".
Відкриваючи Ощадну карту №1 обіцяли, що не буде жодної комісії. Однак по факту, коли отримав Ощадну і перевів туди гроші - зняло з усіх рахунків (грн, долар і євро) суму, як за додаткову карту. При цьому, при відкритті рахунку я одразу відмовився від миттєвої карти, чекаючи на іменну - яка є/мала бути основною і єдиною картою, а не додатковою. В результаті дали тільки одну іменну карту на кожну валюту, але комісію чомусь зняли як за додаткову. Питання: чому менеджери не попередили? може вони і самі не знають про таку ситуацію? Чи є шанс вернути (як на мене неправильну) комісію? Якщо на руках додаткова карта - де основна?
В інет-банкінгу при переводі між своїми картами вже кілька днів висить статус переказу "в обробці". Гроші вже на іншій карті, то краще поміняти статус на "виконано", сумніваюсь що перекази між власними рахунками "обробляються" тижнями...
Чи розглядається варіант впровадити у інтернет-банкінг систему платіжних доручень, щоб наприклад кожного місяця 20 числа оплачується інтернет, телефон, комунальні чи кредит...

Шановний steam,
1.для перевірки інформації, що викладена у Вашому повідомленні, будь-ласка, надайте Ваші дані (ІПН, р/р) та адресу відділення, в якому Ви оформлювали договір на скриньку Delta official.
2.Статус операцій в СДО "Інтернет банк Дельта", змінюється відповідно до регламенту проведення операцій в системі Інтернет - банк Дельта, детальніше : http://deltabank.com.ua/f/1/personal/in ... AH_val.pdf.
3. В СДО "Інтернет банк Дельта" є можливість відправляти платежі за допомогою функції "Шаблони".
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 01 лип, 2013 14:31

  Delta official написав:
  steam написав:Чи розглядається варіант впровадити у інтернет-банкінг систему платіжних доручень, щоб наприклад кожного місяця 20 числа оплачується інтернет, телефон, комунальні чи кредит...

В СДО "Інтернет банк Дельта" є можливість відправляти платежі за допомогою функції "Шаблони".

Шаблонов с автоматическим регулярным/периодическим исполнением в Дельте нет. А жаль :)
AntonK
 
Повідомлень: 1618
З нами з: 09.03.07
Подякував: 1390 раз.
Подякували: 197 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 13741375137613771378 ... 3136>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Банк Січ (2013 - 2021) 1 ... 46, 47, 48
Модератор » Нед 24 лис, 2013 01:05
474 215377
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 11:50
1finanсier
337 139253
Переглянути останнє повідомлення
Пон 20 гру, 2021 20:37
Goodman
ОКСІ Банк (2013 - 2018) 1, 2, 3, 4
Модератор » Чет 17 жов, 2013 12:08
34 18117
Переглянути останнє повідомлення
Вів 25 лип, 2017 17:52
Квесторе_поверніться
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама