Дельта 2013

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 13751376137713781379 ... 3136>
Повідомлення Додано: Пон 01 лип, 2013 15:43

  Delta official написав:
  steam написав:Delta official
Зовсім недавно став вашим клієнтом, однак пару зауважень до роботи є. Перше, це коли замовляв Платіжну карту № 1 ВІП пару раз перепитав чи вона буде з Pay-pass - менеджер відповіла що так. В результаті коли отримав на руки карту нічого такого немає (принаймні напису пей-пасс на карті немає). В той же час людині, якій я порекомендував ваш банк і яка у 2 дні після мене відкрила рахунок - дали з звичайну платіжну карту з пей-пасом. "Мелоч, а неприятно".
Відкриваючи Ощадну карту №1 обіцяли, що не буде жодної комісії. Однак по факту, коли отримав Ощадну і перевів туди гроші - зняло з усіх рахунків (грн, долар і євро) суму, як за додаткову карту. При цьому, при відкритті рахунку я одразу відмовився від миттєвої карти, чекаючи на іменну - яка є/мала бути основною і єдиною картою, а не додатковою. В результаті дали тільки одну іменну карту на кожну валюту, але комісію чомусь зняли як за додаткову. Питання: чому менеджери не попередили? може вони і самі не знають про таку ситуацію? Чи є шанс вернути (як на мене неправильну) комісію? Якщо на руках додаткова карта - де основна?
В інет-банкінгу при переводі між своїми картами вже кілька днів висить статус переказу "в обробці". Гроші вже на іншій карті, то краще поміняти статус на "виконано", сумніваюсь що перекази між власними рахунками "обробляються" тижнями...
Чи розглядається варіант впровадити у інтернет-банкінг систему платіжних доручень, щоб наприклад кожного місяця 20 числа оплачується інтернет, телефон, комунальні чи кредит...

Шановний steam,
1.для перевірки інформації, що викладена у Вашому повідомленні, будь-ласка, надайте Ваші дані (ІПН, р/р) та адресу відділення, в якому Ви оформлювали договір на скриньку Delta official.
2.Статус операцій в СДО "Інтернет банк Дельта", змінюється відповідно до регламенту проведення операцій в системі Інтернет - банк Дельта, детальніше : http://deltabank.com.ua/f/1/personal/in ... AH_val.pdf.
3. В СДО "Інтернет банк Дельта" є можливість відправляти платежі за допомогою функції "Шаблони".

Ув. представитель Дельта-банк.
Возник вопрос. Вот кому-то выдали ощадную вип без пейпасс, а кому-то евоXL без пейпасс. Но на покупоне приобретен код на карту евоXL покупон. Есть ли техническая возможность прикрепить карту евоXL покупон к уже оформленным карте и счету? А если это не возможно, то какую карту вообще (с пейпасс или не с пейпасс) можно привязать как дополнительную, и сколько это будет стоить?
NN
 
Повідомлень: 1229
З нами з: 23.04.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 42 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 01 лип, 2013 16:04

  NN написав:
  Delta official написав:
  steam написав:Delta official
Зовсім недавно став вашим клієнтом, однак пару зауважень до роботи є. Перше, це коли замовляв Платіжну карту № 1 ВІП пару раз перепитав чи вона буде з Pay-pass - менеджер відповіла що так. В результаті коли отримав на руки карту нічого такого немає (принаймні напису пей-пасс на карті немає). В той же час людині, якій я порекомендував ваш банк і яка у 2 дні після мене відкрила рахунок - дали з звичайну платіжну карту з пей-пасом. "Мелоч, а неприятно".
Відкриваючи Ощадну карту №1 обіцяли, що не буде жодної комісії. Однак по факту, коли отримав Ощадну і перевів туди гроші - зняло з усіх рахунків (грн, долар і євро) суму, як за додаткову карту. При цьому, при відкритті рахунку я одразу відмовився від миттєвої карти, чекаючи на іменну - яка є/мала бути основною і єдиною картою, а не додатковою. В результаті дали тільки одну іменну карту на кожну валюту, але комісію чомусь зняли як за додаткову. Питання: чому менеджери не попередили? може вони і самі не знають про таку ситуацію? Чи є шанс вернути (як на мене неправильну) комісію? Якщо на руках додаткова карта - де основна?
В інет-банкінгу при переводі між своїми картами вже кілька днів висить статус переказу "в обробці". Гроші вже на іншій карті, то краще поміняти статус на "виконано", сумніваюсь що перекази між власними рахунками "обробляються" тижнями...
Чи розглядається варіант впровадити у інтернет-банкінг систему платіжних доручень, щоб наприклад кожного місяця 20 числа оплачується інтернет, телефон, комунальні чи кредит...

Шановний steam,
1.для перевірки інформації, що викладена у Вашому повідомленні, будь-ласка, надайте Ваші дані (ІПН, р/р) та адресу відділення, в якому Ви оформлювали договір на скриньку Delta official.
2.Статус операцій в СДО "Інтернет банк Дельта", змінюється відповідно до регламенту проведення операцій в системі Інтернет - банк Дельта, детальніше : http://deltabank.com.ua/f/1/personal/in ... AH_val.pdf.
3. В СДО "Інтернет банк Дельта" є можливість відправляти платежі за допомогою функції "Шаблони".

Ув. представитель Дельта-банк.
Возник вопрос. Вот кому-то выдали ощадную вип без пейпасс, а кому-то евоXL без пейпасс. Но на покупоне приобретен код на карту евоXL покупон. Есть ли техническая возможность прикрепить карту евоXL покупон к уже оформленным карте и счету? А если это не возможно, то какую карту вообще (с пейпасс или не с пейпасс) можно привязать как дополнительную, и сколько это будет стоить?

Уважаемый NN,
сообщаем, что по продукту «Сберегательная карта №1» предусмотрена карта Visa Electron (основная карта только неименная, дополнительная карта может быть как именной, так и неименной). По тарифному пакету «Кредитная карта №1 «Эволюция» XL Покупон» к счету выпускается карта MasterCard World PayPass именная. Также информируем, что согласно тарифов по этому продукту, плата за выпуск дополнительной карты составляет 99 гривен. Спасибо за вопросы!
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 01 лип, 2013 16:25

NN к Эво XL можно бесплатно заказать дополнительную пейпасс.
Покупон - он сам по себе, его ни к чему более привязать нельзя. Можно обнулить лимит по обычной Эво и установить на Покупоне. Но это тот ещё гемор.
vlad_g
 
Повідомлень: 321
З нами з: 11.11.11
Подякував: 164 раз.
Подякували: 70 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 01 лип, 2013 16:44

ИБ Доступ заборонено

Только у меня или у всех?

Доступ заборонено
Технічна проблема. Будь ласка, зверніться в клієнтську підтримку банку 0 800 500 600 або 0 44 428 95 95. (a8236b76)
Water
 
Повідомлень: 3287
З нами з: 06.03.12
Подякував: 66 раз.
Подякували: 224 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 01 лип, 2013 16:51

  Water написав:Только у меня или у всех?

Доступ заборонено
Технічна проблема. Будь ласка, зверніться в клієнтську підтримку банку 0 800 500 600 або 0 44 428 95 95. (a8236b76)

Аналогічно.
tatop
 
Заблокований
Повідомлень: 7752
З нами з: 06.08.09
Подякував: 1 раз.
Подякували: 410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 01 лип, 2013 16:53

  Water написав:Только у меня или у всех?

Доступ заборонено
Технічна проблема. Будь ласка, зверніться в клієнтську підтримку банку 0 800 500 600 або 0 44 428 95 95. (a8236b76)


Меня минут 20 назад пустило в ИБ, но процентов по депозиту за июнь там все еще не было :evil:
А у жены такая же проблема:
Техническая проблема. Пожалуйста, обратитесь в клиентскую поддержку банка 0 800 500 600 или 0 44 428 95 95. (f122c375)
:evil: :evil: :evil:
pharus
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1150
З нами з: 05.12.08
Подякував: 3080 раз.
Подякували: 132 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 01 лип, 2013 16:55

Delta official, в мене є Багаторічний в Дельті за червень 2011 в гривні.
Сьогодні там писало 19,5% річних. А мало б писати 20,5%.
Коли буде виправлено?
tatop
 
Заблокований
Повідомлень: 7752
З нами з: 06.08.09
Подякував: 1 раз.
Подякували: 410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 01 лип, 2013 16:57

Доступ заборонено.

Слушаю музыку от техподдержки уже несколько минут
rorandak
 
Повідомлень: 398
З нами з: 13.07.09
Подякував: 88 раз.
Подякували: 68 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 01 лип, 2013 16:58

  Water написав:Только у меня или у всех?

Доступ заборонено
Технічна проблема. Будь ласка, зверніться в клієнтську підтримку банку 0 800 500 600 або 0 44 428 95 95. (a8236b76)

Уважаемый Water,
информация, изложенная в Ваше сообщении зафиксирована и передана в ответственное подразделение Банка для дальнейшего решения. Спасибо, что проинформировали!
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 01 лип, 2013 17:10

  tatop написав:Delta official, в мене є Багаторічний в Дельті за червень 2011 в гривні.
Сьогодні там писало 19,5% річних. А мало б писати 20,5%.
Коли буде виправлено?

Шановний tatop,
інформація надана в телефонному режимі. Дякуємо за Ваше звернення!
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 13751376137713781379 ... 3136>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Банк Січ (2013 - 2021) 1 ... 46, 47, 48
Модератор » Нед 24 лис, 2013 01:05
474 215377
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 11:50
1finanсier
337 139253
Переглянути останнє повідомлення
Пон 20 гру, 2021 20:37
Goodman
ОКСІ Банк (2013 - 2018) 1, 2, 3, 4
Модератор » Чет 17 жов, 2013 12:08
34 18117
Переглянути останнє повідомлення
Вів 25 лип, 2017 17:52
Квесторе_поверніться
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама