Дельта 2013

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 15851586158715881589 ... 3136>
Повідомлення Додано: Вів 30 лип, 2013 16:05

  TanDream написав:Працюю з банком з 2009 року і досі в мене були про нього лише позитивні враження. Але... 5 липня я замовив через інтернет кредитку "Дельта-MAXIM" і за кільканадцять хвилин отримав позитивне рішення. Сказали забрати картку в відділенні, яке я вказав, через тиждень. Приходжку через тиждень картки нема. Приходжу через 2 тижні - картки знову нема. Але цього разу в банку відіслали запит на пошук картки, і сказали, що на пошуки згідно з регламентом піде 3 дні (тобто в середу 24 липня я мав би отримати якийсь результат). В середу мені ніхто не зателефонував, тому в четвер я сам пішов у відділення банку, де на свій великий подив дізнався, що картку не шукали. В той же день дівчата з банку відправили новий запит на пошуки і цього разу дали мені номер запиту. За ці дні до мене знову ніхто не дзвонив, тому я щойно зателефонував у колл-центр. Результат - запит перебуває в обробці, тож я відмінив своє замовлення, бо картка мені була потрібна для користування під час відпустки за кордоном, яка починається вже в понеділок. Як я вже казав, банк миені подобається, але такі негативні моменти, залишають осад....... великий....


Шановний TanDream,
ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася. Про результати розгляду Ви будете проінформовані додатково. Дякуємо за надані дані!
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 30 лип, 2013 16:05

tatop Очень большое спасибою Я буду пытатся.
чив
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 30 лип, 2013 16:10

чив, скорее всего Вы раньше не сталкивались в своей работе с народной массой, поэтому и пишете: спасибо начальнику, замначальника, девочкам, мальчикам и т.д. Если Вы недавно закончили универ(институт), пожалуйста, обращайте немного внимания на очепятки в Ваших постах. По теме бабушки, они обычно начинают требовать руководство, если уж слишком шебутная- в отделении всегда есть охрана. Вы не пишете обращалась ли бабушка к руководству, писала ли она письменные жалобы и т.д. Выслушать сторону бабушки мы скорее всего тоже не сумеем, с Ваших слов это одно, а услышать точку зрения другой стороны- это другое.
Сотрудники, клиенты- все мы люди, но когда даже на этом форуме форумчане знают все тонкости продуктов Вашего банка лучше, чем в отделениях, то работникам стоит задуматься.
Water
 
Повідомлень: 3292
З нами з: 06.03.12
Подякував: 66 раз.
Подякували: 224 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 30 лип, 2013 16:19

Water Вам виднее, что я закончил и когда. Но согласитесь всех судить под один стандарт не надо. Опыта у меня предостаточно. А случай с бабушкой, я уже писал один из миллиона.
чив
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 30 лип, 2013 16:21

  tatop написав:Клієнт завжди правий.
І якщо клієнт виходить з банку незадоволений обслуговуванням, тоді винен той хто його не задовільнив.
Щоб задовільнити клієнта (в основній масі) багато не тре. :wink:
А щоб задовільнити бабулю без авансу слід було троха напрягтись, тоже мені проблема. :wink:
І взагалі з кожної ситуації людина виносить уроки.
Якщо вони вірно засвоєні все має бути добре.
Надіюсь і в Вас все буде добре.
Щиро.

Кгмм... :roll:
Повірте, бувають такі клієнти, що їх краще до конкурентів відправити.
І самому легше, і їм зайві проблеми. :mrgreen:
she_ne_investor
 
Повідомлень: 2654
З нами з: 23.09.08
Подякував: 39 раз.
Подякували: 387 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 30 лип, 2013 16:24

She_ne_investor, знаю що бувають.
Я до цього відношусь як до винятків з загального правила.
tatop
 
Заблокований
Повідомлень: 7752
З нами з: 06.08.09
Подякував: 1 раз.
Подякували: 410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 30 лип, 2013 16:26

  чив написав:Вам виднее, что я закончил и когда.

Вот не пойму, по стилю изложения первого поста- Вы девочка, также это подтверждается следующей Вашей фразой: На своем личном опыте я скажу, что кем только я не была -
А сейчас пишете что Вы- мальчег.

Опыта у меня предостаточно. А случай с бабушкой, я уже писал один из миллиона.

У нас в обслуге ~130 тыс. клиентов, по работе именно с бабушками могу сказать- опыта у Вас все-же маловато.
Water
 
Повідомлень: 3292
З нами з: 06.03.12
Подякував: 66 раз.
Подякували: 224 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 30 лип, 2013 16:28

  she_ne_investor написав:
  tatop написав:Клієнт завжди правий.
І якщо клієнт виходить з банку незадоволений обслуговуванням, тоді винен той хто його не задовільнив.
Щоб задовільнити клієнта (в основній масі) багато не тре. :wink:
А щоб задовільнити бабулю без авансу слід було троха напрягтись, тоже мені проблема. :wink:
І взагалі з кожної ситуації людина виносить уроки.
Якщо вони вірно засвоєні все має бути добре.
Надіюсь і в Вас все буде добре.
Щиро.

Кгмм... :roll:
Повірте, бувають такі клієнти, що їх краще до конкурентів відправити.
І самому легше, і їм зайві проблеми. :mrgreen:

Ну так и правильно. Но ток нуна так отправить, шобы бабулька еще тебя и расцеловала за это
clientage
Аватар користувача
1
1

Фінансовий гуру Finance.ua
 
Заблокований
Повідомлень: 34082
З нами з: 08.12.07
Подякував: 2686 раз.
Подякували: 4083 раз.
 
Профіль
 
2
Повідомлення Додано: Вів 30 лип, 2013 16:31

Water По поводу моего опыта вы очень сильно ошибаетесь. Есть исключения из правил. И я уверен что и в вашей жизни были такие исключения.
чив
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 30 лип, 2013 16:40

  чив написав:Water По поводу моего опыта вы очень сильно ошибаетесь. Есть исключения из правил. И я уверен что и в вашей жизни были такие исключения.

здесь что от объяснять - без толку. когда челу начинает заходить заскок - никакие начальники отделения не помогут. тут вопрос разбирается ли в ситуации начальств или начинает наказывать всех подряд. но это уже другой вопрос.
cellar
Аватар користувача
 
Повідомлень: 4059
З нами з: 09.04.10
Подякував: 455 раз.
Подякували: 451 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 15851586158715881589 ... 3136>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Банк Січ (2013 - 2021) 1 ... 46, 47, 48
Модератор » Нед 24 лис, 2013 01:05
474 215593
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 11:50
1finanсier
337 139317
Переглянути останнє повідомлення
Пон 20 гру, 2021 20:37
Goodman
ОКСІ Банк (2013 - 2018) 1, 2, 3, 4
Модератор » Чет 17 жов, 2013 12:08
34 18134
Переглянути останнє повідомлення
Вів 25 лип, 2017 17:52
Квесторе_поверніться
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама