Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
mpc Ну мне "Чаривный гаманец" перевыпустили. А ставки за время существования изменялись в обе стороны. В таблице - актуальная ставка. Что будет в будущем... На сколько времени вперед Вам нужен точный прогноз финансовой обстановки ?
mpc написав:За останні рік-два продуктова лінійка Дельта банку суттєво змінилася. Але на руках у клієнтів залишилася певна кількість карток (гадаю не мало), які ще не закінчилися по строку дії та були випущені за часів існування старих продуктів. Такі картки як "Чарівний Гаманець", "Золотий Гаманець", "Золотий Гаманець №1 з чіпом", "Золотий депозит в кармані" на сьогодні оформити неможливо. Тарифи за ними вказані на сайті у розділі "Дебетні картки" / "Старі тарифи дебетних карток". (перепрошую, посилання не можу додати - не дозволяє система)
Питання до Delta official: 1) Чі відповідають дійсності на сьогоднішній день оригінальні тарифи по старим продуктам, наведені у вищезазначеному розділі "Старі тарифи дебетних карток". Чі не змінювалися вони часом Дельта банком? 2) Якщо такі тарифи змінювалися, то коли? За яким тарифом зараз обслуговується, наприклад, "Золотий Гаманець №1 з чіпом"? 3) Чі не має Дельта банк наміру позбавити існуючих клієнтів можливості користуватися "старими" картками у майбутньому? То біш питання в тому чі будуть такі старі картки перевипущені за бажанням клієнта на новий термін із збереженням типу картки та тарифів.
Заздалегідь вдячний за відповідь.
Шановний mpc, у відповідь на Ваш запит повідомляємо: 1) Тарифи старих дебетних карток, що вказані на сайті Банку: http://deltabank.com.ua/personal/debit-cards/stari-tarifi/ на сьогоднішній день актуальні; 2) з Тарифом "Золотий Гаманець №1 з чіпом" є можливість ознайомитись на сайті: http://deltabank.com.ua/personal/debit-cards/stari-tarifi/gold-purse-1/. Також дозвольте звернути Вашу увагу, що з 27 серпня 2013 року вступають в дію нові процентні ставки на залишок коштів на рахунку за діючими та новими договорами деяких Тарифних пакетів. Більш детальна інформація за посиланням: http://deltabank.com.ua/r/7F40559B-2B5A-4DB2-9FE4-CA73D4E25970/new%20tariff%20(cards).pdf; 3) підтверджуємо, що при закінченні терміну дії платіжної картки, що обслуговується в будь-якому старому Тарифному пакеті, у Клієнта є можливість перевипустити ідентичну картку. Дякуємо Вам за проявлений інтерес!
Дякую за швидку відповідь! Цікаво... Цього і треба було чекати. Підкажіть будь ласка, про зміну тарифів, комісій, умов обслуговування, тощо клієнт сам повинен здогадатись і швидше за все / краще за все постфактум?
Таке практикує серед інших, наприклад, "Форум". А на запитання "Чому ж клієнта не повідомили?" відповідь така: "Читайте наш офіційний сайт, там вся інформація. А особисто ми вас повідомляти не зобов'язані". То біш, "Сам дурень, що зв'язався з нашим банком".
Як на таке питання відповідає Дельта? Наприклад, можна елементарно надіслати усім власникам певного типу карток, за якими змінюються тарифи, повідомлення в Інтернет-банкінг та шляхом sms. Мобільні телефони в базі присутні, бо на них відправляються коди транзакцій в Інтернет-банкінгу. Зробити вибірку з бази таких власників великої проблеми не становить. Було б бажання...
Бо коли справа йде про рекламні розсилки (читай "спам") - тут і ресурсу і часу вистачає. А коли треба повідомити клієнта, що в односторонньому порядку банк змінює умови обслуговування - тут зась. Мова навіть не йде, про те, що тарифи мають існувати без змін усе життя. Але повідомити своїх улюблених клієнтів банк має обов'язково! Я так вважаю. А ви?
Дякую за швидку відповідь! Цікаво... Цього і треба було чекати. Підкажіть будь ласка, про зміну тарифів, комісій, умов обслуговування, тощо клієнт сам повинен здогадатись і швидше за все / краще за все постфактум?
Таке практикує серед інших, наприклад, "Форум". А на запитання "Чому ж клієнта не повідомили?" відповідь така: "Читайте наш офіційний сайт, там вся інформація. А особисто ми вас повідомляти не зобов'язані". То біш, "Сам дурень, що зв'язався з нашим банком".
Як на таке питання відповідає Дельта? Наприклад, можна елементарно надіслати усім власникам певного типу карток, за якими змінюються тарифи, повідомлення в Інтернет-банкінг та шляхом sms. Мобільні телефони в базі присутні, бо на них відправляються коди транзакцій в Інтернет-банкінгу. Зробити вибірку з бази таких власників великої проблеми не становить. Було б бажання...
Бо коли справа йде про рекламні розсилки (читай "спам") - тут і ресурсу і часу вистачає. А коли треба повідомити клієнта, що в односторонньому порядку банк змінює умови обслуговування - тут зась. Мова навіть не йде, про те, що тарифи мають існувати без змін усе життя. Але повідомити своїх улюблених клієнтів банк має обов'язково! Я так вважаю. А ви?
Шановний mpc, дозвольте звернути Вашу увагу на те, що згідно п. 3.8.6. Правил банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Дельта Банк» Банк має право ініціювати зміну Тарифів на розрахунково-касове обслуговування поточного рахунку у спосіб та в порядку, передбаченому цими Правилами. Також згідно п. 3.25.1 цих Правил Банк повідомляє про це Клієнту не пізніше, ніж за 30 (тридцять) календарних днів до дати впровадження таких змін шляхом розміщення відповідного оголошення та нового/зміненого тексту Тарифів на інформаційних стендах у приміщенні Банку та/або на Офіційному сайті Банку www.deltabank.com.ua та сайті Delta Premier www.deltapremier.ua. Нові Тарифи вважаються погодженими Клієнтом, якщо до дати їх впровадження останній не звернувся до Банку з письмовою заявою про припинення дії відповідного Договору за Продуктом Банку та закриття поточного рахунку. Більш детально з Правилами у Вас є можливість ознайомитися на офіційному сайті: http://deltabank.com.ua/f/1/personal/re ... ations.pdf. Дякуємо за Ваше звернення.
AlexJ написав:Нужна такая карта, что как бы ни хотел "облегчить себе жизнь" и как бы ни выпендривался терминал эквайера, без ввода пин-кода операция по карте не может быть проведена. Вот тогда можно "петь песни" о надежной защите карточного продукта.
После перевыпуска карты подтверждаю, что "Кредитная карта №1 Эволюция XL (Покупон)" является такой картой - все операции (кроме PayPass до 100 гривен), которые мне требовалось проводить, требуют ввода пин-кода. Предположу, что "Кредитная карта №1 ЭВОЛЮЦИЯ с технологией PayPass" (такая же карта, только тариф другой) будет вести себя аналогично, как вполне возможно и все остальные ЧИПОВЫЕ карты Дельты.
Печально другое, а именно то, что Дельта не говорит простую фразу, в каких картах банка зашит приоритет пина, а в каких - приоритет подписи... Ограничиваясь общими сведениями, что это, мол, зависит от настроек терминала и банка-эквайера/торговца...
Vorlon написав:...Печально другое, а именно то, что Дельта не говорит простую фразу, в каких картах банка зашит приоритет пина, а в каких - приоритет подписи... Ограничиваясь общими сведениями, что это, мол, зависит от настроек терминала и банка-эквайера/торговца...
Vorlon Имею КК Delta- Portmone чиповая MasterCard. Чаще всего в 98% процентах случаях при расчетах в торговой сети необходимо вводить пин код. Но в некоторых ситуациях бывает что пин не требует ... Действительно все зависит от терминала.
nocash написав:Подскажите, пожалуйста, реально ли снять крупную сумму с платёжной карты Дельты за границей? Можно обращаться в любой банк или есть определённый список партнёров? Ну и по комиссиям: подозреваю, что кроме % и комиссии, указанной в тарифах по карте, придётся ещё оплатить комиссию заграничному банку. Кто в теме, просветите.
конечно ))) даже снимая с карты дельты на Украине в некоторых банках с вас снимут дополнительную комиссию ))) например ПиБ берет доп. 3% про выдачи денег по чужим картам http://pib.com.ua/userfiles/file/accoun ... _12_12.pdf и эти 3% это дополнительно к тем, что берет сам банк эмитент в данном случае - Дельта. в банкоматах - аналогично ... у нас по-моему нет доп. комиссий банка владельца банкомата, а вот там - есть.
По личному опыту >95% банкоматов в Европе НЕ берут никакую комиссию с укр.карт, только комиссия со стороны Дельты (3 евро за транзакцию для гаманця) Но!!! Большинство банкометов имеют оч.маленький лимит (300-1000 евро) и иногда приходится снимать необходимую сумму частями, т.о. попадая снова и снова на комиссию от Дельты...
Vorlon написав: Печально другое, а именно то, что Дельта не говорит простую фразу, в каких картах банка зашит приоритет пина, а в каких - приоритет подписи... Ограничиваясь общими сведениями, что это, мол, зависит от настроек терминала и банка-эквайера/торговца...
на сколько я знаю это решает сам продавец/установлено в терминале. Может быть такое, что оплата будет вообще без подписей и пина.
Vorlon написав: Печально другое, а именно то, что Дельта не говорит простую фразу, в каких картах банка зашит приоритет пина, а в каких - приоритет подписи... Ограничиваясь общими сведениями, что это, мол, зависит от настроек терминала и банка-эквайера/торговца...
на сколько я знаю это решает сам продавец/установлено в терминале. Может быть такое, что оплата будет вообще без подписей и пина.
Подтверждаю - не давече, как в субботу, расплатился КК1 Эволюция пейпас красной по чипу двумя транзакциями подряд без пинкода. До этого во всех терминалах по чипу требовало пин код.