Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
l-m написав:Декілька питань. В ІБ не відображаються такі операції як зняття готівки у банкоматі чи розрахунки в торгових мережах? Був невдалий переказ коштів з власного поточного на власний картковий рахунок через ІБ, гроші застрягли в "Заблокованих сумах". Через скільки вони повернуться на рахунок? І де б побачити список/мапу банкоматів з кеш-іном?
Шановний l-m, звертаємо Вашу увагу, що в розділі "Історія операцій" в СДО "myDELTA" інформація по операціях відображається на наступний робочий день після списання коштів з Вашого рахунку.
Тобто, якщо 25/09 о ~15:30 було зняття готівки у банкоматі та розрахунок в магазині, ці операції мали б 26/09 з'явитись в розділі "Історія операцій"?
Delta official написав:Для більш детального вивчення Вашого питання, щодо переказу коштів між Вашими рахунками в СДО "myDELTA", просимо надати Ваші дані (№ рахунку/ІПН) на скриньку Delta Official.
Там зовсім маленька сума, просто тестував чи працює переказ. Крім того, мене співробітниця в кол-центрі попередила, що картка буде активна після 18:00, а я побачив що вже можна її поповнити, от і спробував на 3 години раныше На 50% вдало Було б добре пофіксити цей баг, а то ще нетерплячі знайдуться. Отже, просто скажіть чи повернуться ці гроші без вашого вручання та коли?
Delta official написав:Інформація щодо банкоматів Дельта Банку, а також банкоматів банків-партнерів розміщена на офіційному сайті Дельта Банку: http://deltabank.com.ua/contact_center/atm/
Це я бачив, але не зрозумів як там відрізнити банкоматі з можливістю приймання готівки від тих, що такої функції не мають.
l-m написав:Декілька питань. В ІБ не відображаються такі операції як зняття готівки у банкоматі чи розрахунки в торгових мережах? Був невдалий переказ коштів з власного поточного на власний картковий рахунок через ІБ, гроші застрягли в "Заблокованих сумах". Через скільки вони повернуться на рахунок? І де б побачити список/мапу банкоматів з кеш-іном?
Шановний l-m, звертаємо Вашу увагу, що в розділі "Історія операцій" в СДО "myDELTA" інформація по операціях відображається на наступний робочий день після списання коштів з Вашого рахунку.
Тобто, якщо 25/09 о ~15:30 було зняття готівки у банкоматі та розрахунок в магазині, ці операції мали б 26/09 з'явитись в розділі "Історія операцій"?
Delta official написав:Для більш детального вивчення Вашого питання, щодо переказу коштів між Вашими рахунками в СДО "myDELTA", просимо надати Ваші дані (№ рахунку/ІПН) на скриньку Delta Official.
Там зовсім маленька сума, просто тестував чи працює переказ. Крім того, мене співробітниця в кол-центрі попередила, що картка буде активна після 18:00, а я побачив що вже можна її поповнити, от і спробував на 3 години раныше На 50% вдало Було б добре пофіксити цей баг, а то ще нетерплячі знайдуться. Отже, просто скажіть чи повернуться ці гроші без вашого вручання та коли?
Delta official написав:Інформація щодо банкоматів Дельта Банку, а також банкоматів банків-партнерів розміщена на офіційному сайті Дельта Банку: http://deltabank.com.ua/contact_center/atm/
Це я бачив, але не зрозумів як там відрізнити банкоматі з можливістю приймання готівки від тих, що такої функції не мають.
Шановний l-m, в розділі "Історія операцій" в СДО "myDELTA" інформація по операціях відображається на наступний робочий день після фактичного списання коштів з Вашого рахунку (не залежно від дати проведення авторизації за допомогою карти). У викладеній Вами ситуації, для повернення коштів рекомендуємо звернутися до Контакт-центру Дельта Банку за номерами 0 800 500 600 або 044 428-95-95, а також за допомогою скайп-телефонії. На сьогоднішній день не реалізована можливість перегляду інформації щодо банкоматів з функцією cash-in на сайті Банку. Для уточнення даної інформації, рекомендуємо звернутися в Банк за допомогою одного з нижчеперелічених каналів зв'язку: - Зателефонувати до Контакт-центру за номером: 044 428-95-95 або 0 800 500 600; - Через форму зворотнього зв'язку, розміщену на сайті Банку; - За допомогою скайп-телефонії; - Електронною поштою: info@deltabank.com.ua, consultant@deltabank.com.ua. Дякуємо за звернення!
Setta написав:Нужна информация от практиков. В майдельта в разделе "Оплата счетов и услуг" оплата услуг Воли есть только "Воля - Сплата за телебачення Воля".
Кто-то пробовал по этой же ссылке можно оплатить и интернет "Воля" или нет?
Да, я пополняю инет воли, все работает, деньги мгновенно приходят, все ок
l-m написав:Тобто, якщо 25/09 о ~15:30 було зняття готівки у банкоматі та розрахунок в магазині, ці операції мали б 26/09 з'явитись в розділі "Історія операцій"?
В лучшем случае они должны были появиться 27го (если бы списались со счёта 26го, на следующий день после снятия в банкомате), но раз не появились, то значит списались сегодня, соответственно увидите их завтра после 10ти.
.. возник вопрос ... там сказано, что для закрытия счета необходимо, чтоб по нему небыло не плюса не минуса, т.е. баланс ноль - это понятно и логично .. но как быть если я закрываю счет на за этот период неполного месяца по нему начислены, но не выплачены проценты? ... куда они вернуться? Если у меня например есть Чаривный гаманец в долларах и все - это единственный долларовый счет к примеру - как мне закрыть эту карту через ИБ и каким образом доначислят проценты за неполный период? ... когда это делалось в отделении - то в заявлении указывалось куда их зачислить остаток процентов или их выдавали через кассу через транзитник ... я так понимаю в этом функционале нет такого, где я могу указать счет куда зачислить недонасчитанные проценты за неполный меся. как быть в этом случае? по любой карте всегда какие-то копейки набегают ...
з.ы. очень впечатлил последний лист документа )) лист согласований - видать программеры забыли удалить последний лист и ознакомили с ним общественность ))) у вас оказывается всё очень серьезно )))) теперь понятно, почему некоторое внедряется очень долго - с таким списком согласовывать ))) а у вимекса, что интересно - и не согласовали
Лист погодження до Інструкції щодо ініціювання заявки на закриття поточного рахунку за допомогою системи дистанційного банківського обслуговування «myDELTA» http://fotohost.org/images/a108d278-299kB.jpg
Востаннє редагувалось IMPRINTER в Суб 28 вер, 2013 01:21, всього редагувалось 1 раз.
Delta official написав:в розділі "Історія операцій" в СДО "myDELTA" інформація по операціях відображається на наступний робочий день після фактичного списання коштів з Вашого рахунку (не залежно від дати проведення авторизації за допомогою карти).
Зрозуміло, тобто ці кошти фактично ще не списанні (принаймні на 26/09 не були). З точки зору зручності було б набагато краще показувати такі операції у списку "Перелік фінансових операцій, що очікують виконання". Бо "доступний залишок" оперативно оновлюєтеся, а побачити чому він такий можливо тільки аж на наступний робочий день після фактичного списання коштів, яке може бути через багацько днів. Не файно
Delta official написав:У викладеній Вами ситуації, для повернення коштів рекомендуємо звернутися до Контакт-центру Дельта Банку за номерами 0 800 500 600 або 044 428-95-95, а також за допомогою скайп-телефонії.
Отже, без вручання можуть і не повернутись, зрозуміло.
l-m написав:Тобто, якщо 25/09 о ~15:30 було зняття готівки у банкоматі та розрахунок в магазині, ці операції мали б 26/09 з'явитись в розділі "Історія операцій"?
В лучшем случае они должны были появиться 27го (если бы списались со счёта 26го, на следующий день после снятия в банкомате), но раз не появились, то значит списались сегодня, соответственно увидите их завтра после 10ти.
Зрозуміло, дякую. Просто я, як новенький, перелякався що може в ІБ дельти взагалі ще не встигли таку функціональність зробити)
.. возник вопрос ... там сказано, что для закрытия счета необходимо, чтоб по нему небыло не плюса не минуса, т.е. баланс ноль - это понятно и логично .. но как быть если я закрываю счет на за этот период неполного месяца по нему начислены, но не выплачены проценты? ... куда они вернуться? Если у меня например есть Чаривный гаманец в долларах и все - это единственный долларовый счет к примеру - как мне закрыть эту карту через ИБ и каким образом доначислят проценты за неполный период? ... когда это делалось в отделении - то в заявлении указывалось куда их зачислить остаток процентов или их выдавали через кассу через транзитник ... я так понимаю в этом функционале нет такого, где я могу указать счет куда зачислить недонасчитанные проценты за неполный меся. как быть в этом случае? по любой карте всегда какие-то копейки набегают ...
з.ы. очень впечатлил последний лист документа )) лист согласований - видать программеры забыли удалить последний лист и ознакомили с ним общественность ))) у вас оказывается всё очень серьезно )))) теперь понятно, почему некоторое внедряется очень долго - с таким списком согласовывать ))) а у вимекса, что интересно - и не согласовали
Уважаемый IMPRINTER, мы обязательно уточним информацию по данному вопросу у ответственного подразделения Банка, после чего дополнительно проинформируем. Спасибо за обращение!