|
Дельта 2013 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Вів 01 жов, 2013 12:23
vasyatko написав: cdjbkru написав:Даю 100% предположение что %% считает УПЦ, и дельта не сделала вечернюю синхронизацию с УПЦ.
100% може дати тільки Господь. Даю свої 99.999999999% що УПЦ як сервісна організація не має прямого відношення до розрахунку відсотків будь якого банку, що обслуговує. Вони можуть на це звичайно вплинути як постачальник програмного забезпечення, чи інформації про списання/зарахування. Але нараховування відсотків - це справа виключно банку.
Как тогда обьяснить, что в дельте проводка скажем видна 30 числа, а в выписке уже стоит дата первое число? Возможно что дельта задает настройки ТП, и УПЦ уже по ним считает. Или дельта не выполнила какую то техническую операцию по синхронизации баланса. Либо опердень в последний рабочий день месяца короче и я это упустил из виду. В любом случае проблема есть. Если всё будет развиваться по январьскому сценарию, то проценты и пополнения на 2625 увидим сегодня не раньше 18:00.
-
cdjbkru
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 1401
- З нами з: 21.11.12
- Подякував: 71 раз.
- Подякували: 147 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 01 жов, 2013 12:30
Подскажите, если на конец месяца на карте 0 грн, но в тоже время есть заблокированные и еще не проведенные операции по карте, то будет ли в таком случае взиматься плата за обслуживание карты?
-
Karab
-
-
- Повідомлень: 131
- З нами з: 27.12.11
- Подякував: 60 раз.
- Подякували: 6 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 01 жов, 2013 12:34
Все проценты начислены, кроме процентов по пенсионной карте.
-
Intro
-
-
- Повідомлень: 641
- З нами з: 04.03.09
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 48 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 01 жов, 2013 12:45
Фокус не удался - факир был пьян?
-
DENVER_S
-
-
- Повідомлень: 4548
- З нами з: 05.04.11
- Подякував: 710 раз.
- Подякували: 548 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 01 жов, 2013 12:48
Intro написав:Все проценты начислены, кроме процентов по пенсионной карте.
Все - это по ощадкам? Бугага. Нихрена не начислено.
-
KIM
-
-
- Повідомлень: 1878
- З нами з: 28.10.08
- Подякував: 67 раз.
- Подякували: 239 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 01 жов, 2013 12:55
Intro написав:Все проценты начислены, кроме процентов по пенсионной карте.
Не на все на "Чаривный гаманець" тоже еще НЕТ.
-
Ruslan2453
-
-
- Повідомлень: 1370
- З нами з: 13.02.09
- Подякував: 17 раз.
- Подякували: 211 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 01 жов, 2013 12:56
cdjbkru УПЦ може не дати до Дельти вчасно зовнішні транзакції, не проводити зарахування на карту, зробити не доступним банк або усі його банкомати-поси, але нараховувати відсотки це точно не їх парафія. Пояснити те, що там щось є, а тут чогось нема, досить просто. Банк має кілька окремих баз даних різного призначення. До деяких клієнт отримає доступ фактично в "онлайні", а деякі оновлюються протягом певного часу. Як правило бек-офісні бази (в яких власне робляться таки операції як нарахування відсотків) в онлайн не виставляють.
-
vasyatko
-
-
- Повідомлень: 347
- З нами з: 26.11.09
- Подякував: 14 раз.
- Подякували: 34 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 01 жов, 2013 13:04
DENVER_S написав:Фокус не удался - факир был пьян?
Не угадал  Карту только вчера забрал - операций пока не было пока по ней. Просто хочу прежде чем начать, разобраться досконально в "правилах игры".
-
Karab
-
-
- Повідомлень: 131
- З нами з: 27.12.11
- Подякував: 60 раз.
- Подякували: 6 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 01 жов, 2013 13:12
Ну так платите вы за обслуживание счёта. Отсюда делайте выводы.
-
DENVER_S
-
-
- Повідомлень: 4548
- З нами з: 05.04.11
- Подякував: 710 раз.
- Подякували: 548 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 01 жов, 2013 13:12
Сьогодні поки що не вдалось зайти в банкінг. При спробі увійти, мабуть за таймаутом, переадресовє на сторінку входу. Дельті мінус в котрий раз.
Сьогодні пощастило завітати в центральне відділення на Щорса. Із 4 менеджерів лише 1 працював з клієнтами. Решта: 2 з них на протязі 10 хв розмовляли по телефону, а один із них щось "стукав" по клавіатурі. Дуже дивно це все виглядало. Як на мене менеджери у відділенні повинні безпосередньо працювати з клієнтами, а не надавати 10-20 хвилинні консультації або займатися своїми справами
-
Haza
-
3
-
- Повідомлень: 3132
- З нами з: 30.10.07
- Подякував: 248 раз.
- Подякували: 525 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
474 |
216067 |
|
|
337 |
139583 |
|
|
34 |
18190 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|