Дельта 2013

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 20572058205920602061 ... 3136>
Повідомлення Додано: Вів 01 жов, 2013 12:23

  vasyatko написав:
  cdjbkru написав:Даю 100% предположение что %% считает УПЦ, и дельта не сделала вечернюю синхронизацию с УПЦ.

100% може дати тільки Господь. Даю свої 99.999999999% що УПЦ як сервісна організація не має прямого відношення до розрахунку відсотків будь якого банку, що обслуговує. Вони можуть на це звичайно вплинути як постачальник програмного забезпечення, чи інформації про списання/зарахування. Але нараховування відсотків - це справа виключно банку.

Как тогда обьяснить, что в дельте проводка скажем видна 30 числа, а в выписке уже стоит дата первое число? Возможно что дельта задает настройки ТП, и УПЦ уже по ним считает. Или дельта не выполнила какую то техническую операцию по синхронизации баланса. Либо опердень в последний рабочий день месяца короче и я это упустил из виду. В любом случае проблема есть. Если всё будет развиваться по январьскому сценарию, то проценты и пополнения на 2625 увидим сегодня не раньше 18:00.
cdjbkru
 
Заблокований
Повідомлень: 1401
З нами з: 21.11.12
Подякував: 71 раз.
Подякували: 147 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 01 жов, 2013 12:30

Re: Дельта

Подскажите, если на конец месяца на карте 0 грн, но в тоже время есть заблокированные и еще не проведенные операции по карте, то будет ли в таком случае взиматься плата за обслуживание карты?
Karab
Аватар користувача
 
Повідомлень: 131
З нами з: 27.12.11
Подякував: 60 раз.
Подякували: 6 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 01 жов, 2013 12:34

Re: Дельта

Все проценты начислены, кроме процентов по пенсионной карте.
Intro
 
Повідомлень: 641
З нами з: 04.03.09
Подякував: 2 раз.
Подякували: 48 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 01 жов, 2013 12:45

Re: Karab

Фокус не удался - факир был пьян?
DENVER_S
Аватар користувача
 
Повідомлень: 4548
З нами з: 05.04.11
Подякував: 710 раз.
Подякували: 548 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 01 жов, 2013 12:48

  Intro написав:Все проценты начислены, кроме процентов по пенсионной карте.


Все - это по ощадкам? Бугага. Нихрена не начислено.
KIM
 
Повідомлень: 1878
З нами з: 28.10.08
Подякував: 67 раз.
Подякували: 239 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 01 жов, 2013 12:55

  Intro написав:Все проценты начислены, кроме процентов по пенсионной карте.


Не на все на "Чаривный гаманець" тоже еще НЕТ.
Ruslan2453
 
Повідомлень: 1370
З нами з: 13.02.09
Подякував: 17 раз.
Подякували: 211 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 01 жов, 2013 12:56

cdjbkru
УПЦ може не дати до Дельти вчасно зовнішні транзакції, не проводити зарахування на карту, зробити не доступним банк або усі його банкомати-поси, але нараховувати відсотки це точно не їх парафія.
Пояснити те, що там щось є, а тут чогось нема, досить просто. Банк має кілька окремих баз даних різного призначення. До деяких клієнт отримає доступ фактично в "онлайні", а деякі оновлюються протягом певного часу. Як правило бек-офісні бази (в яких власне робляться таки операції як нарахування відсотків) в онлайн не виставляють.
vasyatko
 
Повідомлень: 347
З нами з: 26.11.09
Подякував: 14 раз.
Подякували: 34 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 01 жов, 2013 13:04

  DENVER_S написав:Фокус не удался - факир был пьян?

Не угадал ;) Карту только вчера забрал - операций пока не было пока по ней. Просто хочу прежде чем начать, разобраться досконально в "правилах игры".
Karab
Аватар користувача
 
Повідомлень: 131
З нами з: 27.12.11
Подякував: 60 раз.
Подякували: 6 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 01 жов, 2013 13:12

Re: Дельта

Ну так платите вы за обслуживание счёта. Отсюда делайте выводы.
DENVER_S
Аватар користувача
 
Повідомлень: 4548
З нами з: 05.04.11
Подякував: 710 раз.
Подякували: 548 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 01 жов, 2013 13:12

Сьогодні поки що не вдалось зайти в банкінг. При спробі увійти, мабуть за таймаутом, переадресовє на сторінку входу. Дельті мінус в котрий раз.

Сьогодні пощастило завітати в центральне відділення на Щорса. Із 4 менеджерів лише 1 працював з клієнтами. Решта: 2 з них на протязі 10 хв розмовляли по телефону, а один із них щось "стукав" по клавіатурі. Дуже дивно це все виглядало. Як на мене менеджери у відділенні повинні безпосередньо працювати з клієнтами, а не надавати 10-20 хвилинні консультації або займатися своїми справами
Haza
Аватар користувача
3

 
Повідомлень: 3132
З нами з: 30.10.07
Подякував: 248 раз.
Подякували: 525 раз.
 
Профіль
 
1
  #<1 ... 20572058205920602061 ... 3136>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Банк Січ (2013 - 2021) 1 ... 46, 47, 48
Модератор » Нед 24 лис, 2013 01:05
474 216067
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 11:50
1finanсier
337 139583
Переглянути останнє повідомлення
Пон 20 гру, 2021 20:37
Goodman
ОКСІ Банк (2013 - 2018) 1, 2, 3, 4
Модератор » Чет 17 жов, 2013 12:08
34 18190
Переглянути останнє повідомлення
Вів 25 лип, 2017 17:52
Квесторе_поверніться
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама