Дельта 2013

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 24292430243124322433 ... 3136>
Повідомлення Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:19

  radnyk написав:
  Миша_Потикана написав:
  radnyk написав:Миша_ПотиканаА если Вопрос нужно решить быстро? В течении часа, например.

Где то видел рекламу( не буду врать где), что нужны сотрудники в Дельта Банк - "зі швидкою реакцією", по этому, если попадете на очень "шустрого сотрудника", могут решить Ваш вопрос и в пределах часа :lol:
Меня при запросе через ИБ , ниразу не обижали, все оперативно и быстро решали :lol: за что им благодарен.

Рад за Вас! Но мне кажеться что Вы лукавите. :(

Да нет, большинство людей получают ответы и помощь оперативно. Вы, возможно, попали в небольшое количество тех, кому отвечают не сразу, а в установленные сроки.
kyk
 
Повідомлень: 1119
З нами з: 24.01.12
Подякував: 181 раз.
Подякували: 178 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:24

Да нет, большинство людей получают ответы и помощь оперативно. Вы, возможно, попали в небольшое количество тех, кому отвечают не сразу, а в установленные сроки.[/quote]

viewtopic.php?p=1960694#p1960694
Востаннє редагувалось radnyk в П'ят 08 лис, 2013 12:28, всього редагувалось 2 разів.
radnyk
 
Повідомлень: 1072
З нами з: 29.11.12
Подякував: 31 раз.
Подякували: 57 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:25

  radnyk написав:Да нет, большинство людей получают ответы и помощь оперативно. Вы, возможно, попали в небольшое количество тех, кому отвечают не сразу, а в установленные сроки.


javascript:my_quote('./posting.php?mode=quote&f=20&p=1960694','%D0%A7%D1%83%D0%BA%D1%87%D0%B0',1960694)[/quote]

А можно перевод? :lol:
Миша_Потикана
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1404
З нами з: 08.11.13
Подякував: 4 раз.
Подякували: 125 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:28

  Миша_Потикана написав:
  radnyk написав:Да нет, большинство людей получают ответы и помощь оперативно. Вы, возможно, попали в небольшое количество тех, кому отвечают не сразу, а в установленные сроки.


javascript:my_quote('./posting.php?mode=quote&f=20&p=1960694','%D0%A7%D1%83%D0%BA%D1%87%D0%B0',1960694)


А можно перевод? :lol:[/quote]
Извините исправил.
radnyk
 
Повідомлень: 1072
З нами з: 29.11.12
Подякував: 31 раз.
Подякували: 57 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:32

Delta official
Дельта повторяю вопрос.

А как на счет "Укажите на сайте Гаряча лінія: 044 428 95 95, а не 0 800 500 600." Тяжело , наверно, прокоментировать. Это же неправдивая информация, и на корточках тоже указан этот бесполезный номер!
radnyk
 
Повідомлень: 1072
З нами з: 29.11.12
Подякував: 31 раз.
Подякували: 57 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:33

  malser написав:інд. код ХХХХХХХХХ[/b]

Аббревиатура "ИНН" не нужна. Просто десять цифр кода.
Mangust
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 544
З нами з: 02.04.13
Подякував: 187 раз.
Подякували: 35 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:33

  Чукча написав:
  Delta official написав:Уважаемый Чукча,
для проверки информации просьба предоставить Ваши данные (ФИО/ИНН/№ счета) на ящик Delta Official.
Благодарим за обращение!

Отправил: Запит до банку!! Могу ошибиться, в 5 или 6, а может и в 8-й раз, и что? Ну хоть ответьте, что мы типа это не делаем, не сделаем. и делать не хотим. И я отстану. Да, письмо написал на имя Председателя Наблюдательного Совета.
Скучно уже как то, я пишу, а из банка - молчание. Ведь я хочу лучшего функционала, и всего то...

Уважаемый Чукча,
уверяем Вас, что Банк в обязательном порядке предоставляет ответ на каждое обращение. Также позвольте отметить, что Ваш запрос будет обработан в ближайшее время.
Благодарим Вас за обращение!
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:37

  Delta official написав:
  GYV написав:У нас якась розмова глухого зі сліпим.....
Про який саме ліміт йде мова коли ви пишите "операції в мережі Інтернет" ??????????????????????

Шановний GYV,
звертаємо Вашу увагу, що стандартний ліміт на придбання товарів та послуг в мережі Інтернет по карті "Delta - Portmone.com" встановлений в розмірі 500 грн. на добу.
За бажанням Клієнта є можливість встановити індивідуальний ліміт:
- тимчасово - звернувшись до Контакт-Центру Банку: 0 800 500 600 або 044 428 95 95;
- на постійній основі - скориставшись послугою "Запит до Банку" в СДБО "myDELTA" або написавши заяву у відділенні Банку.
Дякуємо за запитання!


Зателефонував в Контакт-Центру, а представник банку розповідає казочку, що ліміт для розрахунку в інтернеті можна втановити тільки в межах поточного залишку.... на сайті банку (сторінка Інформація щодо карткових лімітів) ні слова про таке обмеження..... я так розумію це особиста ініціатива представника?
GYV
 
Повідомлень: 39
З нами з: 19.09.13
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:39

  Delta official написав:Уважаемый Чукча,
уверяем Вас, что Банк в обязательном порядке предоставляет ответ на каждое обращение. Также позвольте отметить, что Ваш запрос будет обработан в ближайшее время.
Благодарим Вас за обращение!

Спасибо, и я верю ,что что-то будет, но по состоянию на 07.11.2013 года, еще висит мой запрос от августа месяца, и это только то, что в кол-центре сказали сразу. Именно поэтому и задаю вопрос тут.
Чукча
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1377
З нами з: 04.12.08
Подякував: 31 раз.
Подякували: 30 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:51

  GYV написав:Зателефонував в Контакт-Центру, а представник банку розповідає казочку, що ліміт для розрахунку в інтернеті можна втановити тільки в межах поточного залишку.... на сайті банку (сторінка Інформація щодо карткових лімітів) ні слова про таке обмеження..... я так розумію це особиста ініціатива представника?

Шановний GYV,
звертаємо Вашу увагу, що розрахунок у Вас буде можливість здійснити тільки в межах доступного залишку на Вашій платіжній картці.
В той же час, звертаємо Вашу увагу, що стандартний ліміт для проведення операцій в мережі Інтернет по карті "Delta - Portmone.com" встановлений в розмірі 500 грн. на добу. За бажанням Клієнта індивідуальний ліміт є можливість встановити на будь-яку суму, зателефонувавши до Контакт-Центру Банку чи скориставшись послугою "Запит до Банку" в СДБО "myDELTA".
Для покращення якості обслуговування, просимо повідомити номер телефону, з якого Ви телефонували до Контакт-Центру Банку, на скриньку Delta official.
Дякуємо за звернення!
Востаннє редагувалось Delta official в П'ят 08 лис, 2013 13:02, всього редагувалось 1 раз.
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 24292430243124322433 ... 3136>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Банк Січ (2013 - 2021) 1 ... 46, 47, 48
Модератор » Нед 24 лис, 2013 01:05
474 215763
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 11:50
1finanсier
337 139388
Переглянути останнє повідомлення
Пон 20 гру, 2021 20:37
Goodman
ОКСІ Банк (2013 - 2018) 1, 2, 3, 4
Модератор » Чет 17 жов, 2013 12:08
34 18169
Переглянути останнє повідомлення
Вів 25 лип, 2017 17:52
Квесторе_поверніться
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама