Дельта 2013

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 29422943294429452946 ... 3136>
Повідомлення Додано: П'ят 20 гру, 2013 02:47

  Esq написав:
  йцукен написав:Esq а что значит "стратил"?

Это значит посредством телефонного разговора не смог довести свой вопрос до собеседника и в порыве швырнул трубку.

Что обьяснять -внес сегодгя крупную сумму денег в 16.00 по адресу - куда она пропала со счета? Где деньги сейчас ? И почему не правильно оформили документы в банке ? Что тут обьяснять ? Номер счета и и все остальное номера и данные выясняли долго, тупо, посде чего сказали , что оно им было не надо , и отвечать на мой вопрос не будут. Тупой оказывается клиент, деньги которого пропали в банке !
Востаннє редагувалось kalinavalera1 в П'ят 20 гру, 2013 02:49, всього редагувалось 1 раз.
kalinavalera1
Аватар користувача
 
Повідомлень: 4676
З нами з: 07.05.11
Подякував: 659 раз.
Подякували: 511 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 20 гру, 2013 02:48

  Webracer написав:kalinavalera1, коли оформлюється депозит через інтернет-банк чек не видається. Тільки як працівник банку зайшла у ваш аккаунт інтернет-банку? Ви дали їй логін і пароль?


думаю да .. а пароль та только для первого входа ))) а на новый поди не сменил )))
IMPRINTER
Аватар користувача
2
1

Свинорил 100 lvl
 
Повідомлень: 38795
З нами з: 06.08.09
Подякував: 228 раз.
Подякували: 6253 раз.
 
Профіль
 
9
5
2
Повідомлення Додано: П'ят 20 гру, 2013 02:50

  IMPRINTER написав:
  Webracer написав:kalinavalera1, коли оформлюється депозит через інтернет-банк чек не видається. Тільки як працівник банку зайшла у ваш аккаунт інтернет-банку? Ви дали їй логін і пароль?


думаю да .. а пароль та только для первого входа ))) а на новый поди не сменил )))

Сменил. Да. И сам набрал у нее на компе. А как еще?
kalinavalera1
Аватар користувача
 
Повідомлень: 4676
З нами з: 07.05.11
Подякував: 659 раз.
Подякували: 511 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 20 гру, 2013 02:53

kalinavalera1
.. как восстановить пароль я вам ссылку кинул )))

http://deltabank.com.ua/f/1/personal/in ... vlenya.pdf

https://online.deltabank.com.ua/Pages/U ... sword.aspx

восстановите пароль и увидите свои кровные ))) а документы получить по договору открытому в ИБ можно только на следующий день, поэтому при всем желании вам их выдать было нельзя )
IMPRINTER
Аватар користувача
2
1

Свинорил 100 lvl
 
Повідомлень: 38795
З нами з: 06.08.09
Подякував: 228 раз.
Подякували: 6253 раз.
 
Профіль
 
9
5
2
Повідомлення Додано: П'ят 20 гру, 2013 02:55

kalinavalera1, якщо це був перший вхід до аккаунту в інтернет-банку, то пароль треба було змінити (так влаштована система), заспокойтеся і спробуйте згадати пароль, хоча якщо ви вже декілька разів ввели його невірно, то ваш аккаунт система заблокувала.
Вам досить квитанції про зарахування коштів на поточний рахунок. Цього досить. А ще всі операції за поточним рахунком відображаються в СМС-повідомленнях на ваш телефон.
Webracer
 
Повідомлень: 1703
З нами з: 02.09.12
Подякував: 177 раз.
Подякували: 337 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 20 гру, 2013 02:58

http://fotohost.org/images/a1306bd2-146kB.jpg

Зарахування вкладу на вкладний (депозитний) рахунок (відбувається тільки з поточного рах.№2620, відкритого за тарифом «Ощадна картка №1» або «Ощадна картка№1 Debit» у валюті, яка відповідає валюті вкладу)
якщо операція з розміщення вкладу відбулась у період з 9-00 до 17-00 робочого дня – фактичне зарахування коштів на вкладний (депозитний) рахунок відбувається цього ж робочого дня
якщо операція з розміщення вкладу відбулась після 17-00 робочого дня або у святковий, неробочий чи вихідний день – фактичне зарахування коштів на вкладний (депозитний) рахунок відбувається наступного робочого дня
Нарахування % за вкладом
залежить від дати фактичного зарахування вкладу та відбувається з дня, наступного за днем зарахування коштів на вкладний (депозитний) рахунок, до дня, який передує їх поверненню або списанню з цього рахунку з інших підстав
здійснюється за фактичну кількість днів у періоді (28-29-30-31/365-366) щомісячно в останній робочий день звітного місяця
у разі розміщення вкладу після 17-00 робочого дня або у святковий, неробочий чи вихідний день, в результаті чого фактичне зарахування коштів на вклад відбулось наступного робочого дня, Ви не втрачаєте прибуток, оскільки за Вашим поточним рахунком, з якого відбудеться розміщення вкладу, нараховуються % на позитивний залишок коштів (13% річних у гривні/ 5,5% річних у доларах США/ 4,5% річних у євро)
Виплата % за вкладом (відбувається тільки на поточний рах.№2620, відкритий за тарифом «Ощадна картка №1» або «Ощадна картка №1 Debit» у валюті, яка відповідає валюті вкладу)
залежить від обраного варіанту періодичності сплати % згідно умов вкладу (щомісячно або в кінці строку розміщення вкладу)
здійснюється щомісячно, починаючи з першого робочого дня місяця, що слідує за місяцем, в якому проценти нараховані відповідно до умов договору банківського вкладу (депозиту), або одночасно з поверненням вкладу, а також у день повернення вкладу в кінці строку дії договору банківського вкладу (депозиту) або в інший термін його дострокового припинення
Повернення вкладу (відбувається тільки на поточний рах.№2620, відкритий за тарифом «Ощадна картка №1» або «Ощадна картка №1 Debit у валюті, яка відповідає валюті вкладу)
здійснюється по закінченню строку залучення вкладу або в інший термін його дострокового припинення дії.



Приклади

Ви розмістили депозит «Найкращий on-line» на суму 10 000 грн. (строк вкладу 370 днів, під 20,5 % річних, виплата процентів у кінці строку) за допомогою СДБО «myDELTA» о 15-00 год 28.11.2013 р.

Яку суму доходу у вигляді нарахованих процентів Ви отримаєте після закінчення строку дії вкладу?

Вклад залучається на строк із 28.11.13 р. по 03.12.14 р. включно.

Сума вкладу = 10 000,00 грн.

Нарахування процентів відбувається наступним чином:

(10 000 грн.*20,5%* (370 днів – 1 день)) / 365 днів =2 072,47 грн. (перший день не враховується - проценти на Вклад нараховуватимуться від дня, наступного за днем зарахування коштів на депозитний рахунок).

Отже, за весь період строку розміщення вкладу Ви отримаєте: 2 072,47 грн. доходу.



Ви розмістили депозит «Найкращий on-line» на суму 10 000 грн. (строк вкладу 370 днів, під 20,5 % річних, виплата процентів у кінці терміну) за допомогою СДБО «myDELTA» о 18-46 год 29.11.2013 р. (п’ятниця).

Яку суму доходу у вигляді нарахованих процентів Ви отримаєте після закінчення строку дії вкладу?

Вклад залучається на строк із 29.11.13 р. по 04.12.14 р. включно.

Сума вкладу 10 000,00 грн.

Нарахування % відбувається наступним чином:

(10 000 грн.*20,5%* (370 днів – 4 дні)) / 365 днів =2 055,62 грн. (фактичне зарахування коштів на вкладний (депозитний) рахунок відбудеться наступного робочого дня, а саме 02.12.13р., а проценти на вклад почнуть нараховуватись від дня, наступного за днем зарахування коштів на вклад).

Також звертаємо увагу, що фактично кошти будуть списані з поточного рахунку тільки на наступний робочий день і в цей же день будуть зараховані на вкладний (депозитний) рахунок, то за три дні між фактичним розміщенням вкладу та фактичним списанням коштів із поточного рахунку, на поточному рахунку Вам будуть нараховані проценти на суму коштів, яка там зберігалась:

(10 000 грн.*13%* (3 дні)) / 365 днів = 10,68 грн.

Отже, за весь період строку розміщення вкладу Ви отримаєте: 2 055,62 грн. доходу за депозитом та 10,68 грн. доходу за поточним рахунком.
Востаннє редагувалось IMPRINTER в П'ят 20 гру, 2013 03:37, всього редагувалось 3 разів.
IMPRINTER
Аватар користувача
2
1

Свинорил 100 lvl
 
Повідомлень: 38795
З нами з: 06.08.09
Подякував: 228 раз.
Подякували: 6253 раз.
 
Профіль
 
9
5
2
Повідомлення Додано: П'ят 20 гру, 2013 03:00

  Webracer написав:kalinavalera1, коли оформлюється депозит через інтернет-банк чек не видається. Тільки як працівник банку зайшла у ваш аккаунт інтернет-банку? Ви дали їй логін і пароль?

Да. Дал. В том то и дело. И пароль потом сам же и набрал у нее на компе.Он работал. А когда домой приехал - пароль заблокирован. Документы оформлены не правомерно.Я ж не на улице девушке дал логин и пароль. Я сотрудникам банка даже налом деньги отдаю. И не весгда точно знаю, как должны выглядеть квитанции в каждом банке. Это сотрудники должны все выдерживать по букве закона. И знать детали. От клиента такое не требуется.
kalinavalera1
Аватар користувача
 
Повідомлень: 4676
З нами з: 07.05.11
Подякував: 659 раз.
Подякували: 511 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 20 гру, 2013 03:00

kalinavalera1, перевірте свій телефон, мають бути смс-повідомлення і про рух коштів на поточному рахунку, і про відкриття нового депозиту.
Webracer
 
Повідомлень: 1703
З нами з: 02.09.12
Подякував: 177 раз.
Подякували: 337 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 20 гру, 2013 03:03

  kalinavalera1 написав:
  Webracer написав:kalinavalera1, коли оформлюється депозит через інтернет-банк чек не видається. Тільки як працівник банку зайшла у ваш аккаунт інтернет-банку? Ви дали їй логін і пароль?

Да. Дал. В том то и дело. И пароль потом сам же и набрал у нее на компе.Он работал. А когда домой приехал - пароль заблокирован. Документы оформлены не правомерно.Я ж не на улице девушке дал логин и пароль. Я сотрудникам банка даже налом деньги отдаю. И не весгда точно знаю, как должны выглядеть квитанции в каждом банке. Это сотрудники должны все выдерживать по букве закона. И знать детали. От клиента такое не требуется.

Взагалі пароль давати навіть працівнику банка неварто. Від банківських карток ми ж нікому паролі не даємо, навіть працівникам банку, цього робити не можна.
Webracer
 
Повідомлень: 1703
З нами з: 02.09.12
Подякував: 177 раз.
Подякували: 337 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 20 гру, 2013 03:05

  Webracer написав:kalinavalera1, якщо це був перший вхід до аккаунту в інтернет-банку, то пароль треба було змінити (так влаштована система), заспокойтеся і спробуйте згадати пароль, хоча якщо ви вже декілька разів ввели його невірно, то ваш аккаунт система заблокувала.
Вам досить квитанції про зарахування коштів на поточний рахунок. Цього досить. А ще всі операції за поточним рахунком відображаються в СМС-повідомленнях на ваш телефон.

Пароль сменил , не первый- депозит. Пришло штук 10 СМС. Невнятных, мутных и не информативных. Они специально для воровства у клиентов продуманы. Пищут в СМС - операция проведена. А какая - нет ни слова. О внесении конкретной суммы на депозит СМС нет. Зато других СМС полно! Там же деньги вносились с начала на текущий счет и переводились еще часть денег тоже на текущий счет. Остаток со счета мне выдали на руки - мелкую сумму. Такие СМС пришли. А на крупную сумму, которая должна была войти на депозитный счет в результате этих движений денег - такого СМС нет. В том то и дело.
Востаннє редагувалось kalinavalera1 в П'ят 20 гру, 2013 03:08, всього редагувалось 1 раз.
kalinavalera1
Аватар користувача
 
Повідомлень: 4676
З нами з: 07.05.11
Подякував: 659 раз.
Подякували: 511 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 29422943294429452946 ... 3136>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Банк Січ (2013 - 2021) 1 ... 46, 47, 48
Модератор » Нед 24 лис, 2013 01:05
474 213829
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 11:50
1finanсier
337 138545
Переглянути останнє повідомлення
Пон 20 гру, 2021 20:37
Goodman
ОКСІ Банк (2013 - 2018) 1, 2, 3, 4
Модератор » Чет 17 жов, 2013 12:08
34 18043
Переглянути останнє повідомлення
Вів 25 лип, 2017 17:52
Квесторе_поверніться
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама