Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Переказ грошей з однієї платіжної картки на іншу (між платіжними картками Дельта Банку) Вставте платіжну картку в банкомат і виберіть в меню потрібну мову. Введіть Пін-код. Виберіть пункт меню «Переказ коштів» і натисніть кнопку «На картку». Введіть № платіжної картки, на яку необхідно переказати кошти, з 16 цифр, і уважно його перевірте. Внесіть суму платежу і здійсніть підтвердження операції. Заберіть чек і збережіть його як доказ перерахування коштів.
Шановний ВВС, надана Вами інформація знаходиться на уточненні у відповідному підрозділі Банку. Дякуємо за звернення!
MOZ написав:Підкажіть мені як активувати карточку(стаціонарний телефон відсутній)?
Шановний MOZ, дозвольте зазначити, що Ви можете активувати картку шляхом звернення до Контакт-Центру Банку: — за номерами: 0 800-500-600 або 044-428–95–95; — за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine). Також звертаємо Вашу увагу, що є можливість активувати іменну картку в СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу). Дякуємо за запитання!
MOZ написав:Підкажіть мені як активувати карточку(стаціонарний телефон відсутній)?
Шановний MOZ, дозвольте зазначити, що Ви можете активувати картку шляхом звернення до Контакт-Центру Банку: — за номерами: 0 800-500-600 або 044-428–95–95; — за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine). Також звертаємо Вашу увагу, що є можливість активувати іменну картку в СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу). Дякуємо за запитання!
MOZ написав:Підкажіть мені як активувати карточку(стаціонарний телефон відсутній)?
Шановний MOZ, дозвольте зазначити, що Ви можете активувати картку шляхом звернення до Контакт-Центру Банку: — за номерами: 0 800-500-600 або 044-428–95–95; — за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine). Також звертаємо Вашу увагу, що є можливість активувати іменну картку в СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу). Дякуємо за запитання!
MOZ написав:Підкажіть мені як активувати карточку(стаціонарний телефон відсутній)?
Шановний MOZ, дозвольте зазначити, що Ви можете активувати картку шляхом звернення до Контакт-Центру Банку: — за номерами: 0 800-500-600 або 044-428–95–95; — за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine). Також звертаємо Вашу увагу, що є можливість активувати іменну картку в СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу). Дякуємо за запитання!
запишите любой номер стационарного таксофона и попросите друга чтобы он подтвердил вашу личность - сейчас на любой таксофон в Украине можно позвонить
Переказ грошей з однієї платіжної картки на іншу (між платіжними картками Дельта Банку) Вставте платіжну картку в банкомат і виберіть в меню потрібну мову. Введіть Пін-код. Виберіть пункт меню «Переказ коштів» і натисніть кнопку «На картку». Введіть № платіжної картки, на яку необхідно переказати кошти, з 16 цифр, і уважно його перевірте. Внесіть суму платежу і здійсніть підтвердження операції. Заберіть чек і збережіть його як доказ перерахування коштів.
Шановний BBC, повідомляємо, що обмеження по вказаній Вами операції не встановлені. Дякуємо за звернення.
Востаннє редагувалось Delta official в Вів 04 бер, 2014 21:26, всього редагувалось 1 раз.
MOZ написав:Підкажіть мені як активувати карточку(стаціонарний телефон відсутній)?
Шановний MOZ, дозвольте зазначити, що Ви можете активувати картку шляхом звернення до Контакт-Центру Банку: — за номерами: 0 800-500-600 або 044-428–95–95; — за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine). Також звертаємо Вашу увагу, що є можливість активувати іменну картку в СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу). Дякуємо за запитання!
запишите любой номер стационарного таксофона и попросите друга чтобы он подтвердил вашу личность - сейчас на любой таксофон в Украине можно позвонить
Ха-ха. Стац. телефон предполагает адрес регистрации, и ФИО хозяина (даже съёмная хавира не подойдет ). А базы регистраций доступны. Не шутите так
sens написав:clientage для подтверждения достаточно номера телефона
Типа да. Но через 15мин Вам перезвонят из скоринга и скажут, шо номер не подходит...дайте другой... и еще парочка таких фортелей и с Вами вааще перестанут разговаривать в банке
Востаннє редагувалось clientage в Вів 04 бер, 2014 21:06, всього редагувалось 1 раз.