|
Дельта 2014 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Вів 08 кві, 2014 13:34
kievlyanka написав: kmm3 написав: люди, опам'ятайтеся! На Сході відбувається захоплення держустанов, проголошуються якісь республіки, цілковито непрофесійна центральна влада потроху здає територію України Росії, країна на порозі окупації, а ви вимагаєте неухильного виконання договору?! Мені дивно, що ще досі все більш-менш гаразд з банківською системою України, за винятком кількох банків. Дельта, на щастя, теж тримається
держится за счет таких же непрамерных действий 
было б лучще если б от своей правомерности банк лег?
Востаннє редагувалось elson0000 в Вів 08 кві, 2014 13:38, всього редагувалось 2 разів.
-
elson0000
-
-
- Повідомлень: 502
- З нами з: 23.08.12
- Подякував: 62 раз.
- Подякували: 72 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 08 кві, 2014 13:36
indigo123 написав:Vadim_SA Ой, тут у многих похожая история... Часть депозитов уже сняла. Оббегала по 3 отделения в день, некоторые по 2 раза. Вот закончился очередной депозит. Сил и вдохновения бегать и ругаться нет. Написала на указанные е.мейлы. Жду ответ.
Уважаемая indigo123, просим указать электронный адрес, с которого был отправлен Ваш запрос. Заранее благодарны!
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 08 кві, 2014 13:41
Vadim_SA написав:Перш за все хочиться сказати спасибі НБУ за ведмежу послугу банкам - введення мораторію на зняття валюти. Саме це є головною причиною чому люди поволі але впевнено виводять гроші. Нормальна людина на даний час не понесе валюту в банк, по причині що елементарно не зможе її забрати. Тепер історія "я і Дельта"Назбирав трішки грошей, для стабільності перевів в долар. Помоніторив ринок Дельта "ціна-якість" здався найбільш привабливим. Відкрив рахунок в першому ж найближчому відділені. Спокусившись на додаткові проценти відкрив рахунок «Зростаючий ОN-LINE». Тут новини про ліквідацію горезвісних банків. Для безпеки вирішив тимчасово відмінити пролонгацію по депозиту. І тут поїхало... Відкрити депозит онлай можна, а відмінити автоматичну пролонгацію не можна, більш того відмінити пролонгацію ви повинні саме в тому відділені де відкривали картковий рахунок (де звязок? а якби я відкривав в випадковому відділені на краю карти?). Перший квест пройшли. Думаю залишу на рахунку - заспокоїться знову ж покладу на депозит. Кругом спасіння при проблемах з банком був SWIFT переказ в інший банк, благо тарифи не дуже злі (40 чи 50 доларів). Але в банку вирішили, що довіра і репутація стабільності нічого не стоїть і підняли перекази по SWIFT до 300 доларів, а це вже відчутна сума. Спасательний круг залишився, але вже ним користуватись дуже дорого. Вирішив виводити гроші. Наступне коло аду... Біля роботи є відділення банку. Логічно знімати тут гроші. Передзвонив за день попросив забезпечити валютою. Домовились. Приходжу на наступний день. Постояв в очереді, а потім стоячи в очереді вирішив уточнити чи все ОК. Розмова з виконуючим обовязки керівника відділення №17 Новаком Юрієм Валерійовичем: - Я замовляв зняття валюти - Фамилія... Вас в списку не має. - Як же так?  Яж дзвонив до вас мене записала дівчина. - А... може бути. Валюти немає. Потрібно було ще сьогодні передзвонить уточнити чи є сума - А вчора сказати про цей "додатковий крок" не можна було? І взагалі ж я замовляв, навіщо щось уточнювати - ви повинні згідно договору забезпечити суму. - Ми взагалі згідно з внутрішнім розпорядком повинні обслуговувати в пріоритеті клієнтів які відкрили в нас рахунок, їдьте в БровариВ Броварах я взнав ще про одне внутрішнє розпорядження " всих клієнтів потрібно застрахувати" - зі мною не пройшло. Потрішки почав з боєм знімати гроші. Але мабуть прийшло нове внутрішнє розпорядження. Не зважаючи на законну вимогу забезпечити максимальну суму яку допускає НБУ, почали видавати рівно по 500 доларів, аргументуючи - іншим може не хватити (я вкладав угоду не з "іншими" і не з "відділенням", а з банком. це мої особисті гроші, а не гроші банка). Планую подавати скаргу в НБУ(в когось є досвід?) і для аргументації написав заяву в банк з проханням забезпечити сумою. З 3 квітня заяві не присвоєний номер і ніякої відповіді по ній(викинули в мусор?). 4 квітня протягом дня з інтервалом в пів години здійснив 10 дзвінків в банк щоб замовити валюту - ні разу не підняли трубку (занесли в чорний список?). В call-центрі прийняли дзвінок, сказали передзвонять з відділення - не передзвонили.Після походу "ніжками" і розмови 5 числа самі передзвонили сказали, що можна підійти - єдиний позитивний момент. 7 квітня взагалі не забезпечили валютою. До представника банку: 1. Підтвердить існування вказаних внутрішніх розпоряджень. Якщо це неправда пояснити розповсюдження співробітниками неправдивої інформації. Чому я повинен обслуговуватись в місці де відкрив картковий рахунок? 2. На якому етапі моя заява? Чому й досі не зареєстрована? 3. Зверніть увагу на якість обслуговування. 4. Головне: Не виконання договору банком. При завчасному замовленні суми банк не забезпечує відділення достатнім резервом в валюті персонально на клієнта. В випадку не покращення ситуації буде скарга на банк в НБУ. Наступним кроком буде пошук юристів для вирішення питань. Можливо колективний позов(думаю через сайт бажаючи знайдуться). Чекаю на відповідь. P.S. Вибачаюсь за таке велике повідомлення - наболіло.
Шановний Vadim_SA, дозвольте зазначити, що на даний момент вказані Вами обмеження Банком не встановлені. З метою оперативного врегулювання порушеного Вами питання та підвищення якості обслуговування наших Клієнтів просимо надати Ваші персональні дані (ПІП/ ІПН/ № рахунку), а також адресу відділення, у якому виник інцидент, на електронну адресу Банку: info@deltabank.com.ua; consultant@deltabank.com.ua. Заздалегідь вдячні!
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 08 кві, 2014 14:02
Мама хочет открыть счёт в Дельте и разместить депозит On-line. Смогу ли я за неё забрать в банке бумажную копию её депозитного договора?
-
Mangust
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 544
- З нами з: 02.04.13
- Подякував: 187 раз.
- Подякували: 35 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 08 кві, 2014 14:08
Mangust написав:Мама хочет открыть счёт в Дельте и разместить депозит On-line. Смогу ли я за неё забрать в банке бумажную копию её депозитного договора?
-
WachtAmRhein
-
-
- Повідомлень: 9000
- З нами з: 16.11.11
- Подякував: 665 раз.
- Подякували: 1330 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 08 кві, 2014 14:11
Mangust написав:Мама хочет открыть счёт в Дельте и разместить депозит On-line. Смогу ли я за неё забрать в банке бумажную копию её депозитного договора?
Уважаемый Mangust,сообщаем, что договор по депозиту может получить только владелец счета. Благодарим за обращение.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 08 кві, 2014 14:16
Delta official написав:договор по депозиту может получить только владелец счета.
А что можно сделать, чтобы и я смог?
-
Mangust
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 544
- З нами з: 02.04.13
- Подякував: 187 раз.
- Подякували: 35 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 08 кві, 2014 14:24
Delta official написав: Elenika написав:Отделение на Михайловской (Киев) сегодня не выдало абсолютно ничего с закончившегося депозита. Депозит закончился 3.04.14 г. Хотели забирать несколько дней в долларах в еквиваленте 15000 грн. Деньги были заказаны заранее, касир записывала в своем журнале. При звонке на ВИП линию и просьбе помочь заказать деньги в каком либо другом отделении, был получен ответ, что специалисты ВИП линии таких услуг больше не предоставляют (тоесть приоритетного обслуживания для вип клиентов заказать нельзя), предложили звонить на все отделения Киева самостоятельно. Прошу помочь в реешении вопроса, в получении закончившегося по сроку долларового депозита в самые кратчайшие сроки! Иначе будем делать выводы и забирать все средства из Вашего банка!
Уважаемый Elenika,Ваше сообщение верифицировано и уже находится в работе начальника регионального управления, ответственного за решение Вашего вопроса. Позвольте Вас заверить в том, что решение Вашего вопроса находится в зоне повышенного внимания Банка. Обращаемся к Вам с просьбой быть уверенным в том, что в самое ближайшее время Ваш вопрос будет урегулирован. Благодарим Вас за терпение и за то, что остаетесь с нами.
Не обманывайте клиентов! Никто мой вопрос не решал, это просто Ваши формальные отписки клиентам!!!! Сегодня в касе предложили макс 300 доларов. Никто даже не знал про начальника регионального подразделения, который должен что-то решить. Не занимайтесь окозамыливанием! Отдайте мой деньги!
-
Elenika
-
-
- Повідомлень: 450
- З нами з: 20.01.14
- Подякував: 4 раз.
- Подякували: 21 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 08 кві, 2014 14:25
Тракторист написав:доверенность на совершение любых банковских операций от её имени..
Спасибо, это у нотариуса делается?
-
Mangust
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 544
- З нами з: 02.04.13
- Подякував: 187 раз.
- Подякували: 35 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 08 кві, 2014 14:35
Банк выполняет свои обязательства в полном объеме: в течении двух недель выдан закончившийся по сроку валютный депозит ежедневно в пределах лимитов. каждый день звонили из отделения и приглашали получить в удобное для меня время. обслуживание на высоте - благодарю ДО и сотрудников отделения, буду продолжать сотрудничество с банком.
-
linoblacktnt
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 383
- З нами з: 04.03.14
- Подякував: 49 раз.
- Подякували: 34 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
62323 |
4014761 |
|
|
31350 |
1483906 |
|
|
14749 |
582781 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|