Дельта 2014

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 18231824182518261827 ... 2484>
Повідомлення Додано: Сер 16 кві, 2014 10:11

  AnastasiyaS написав:Доброго дня,
хочу поскаржитися на Дельта Банк.

В березні 2014 року купувала авіа квитки через Інтернет і платила по рахунку виставленому в гривні кредитною карткою дельта банка. Через тиждень виявилося, що Банк вирішив списати не виставлену продавцем вартість квитка (9890 грн), а ще і додаткові кошти (за "вартість" квитка (10 380 грн) + конвертаційні витрати (103,80грн), аргументуючи це тим, що запит виставлений в доларах. Отримавши підтвердження від авіа-компанії, що запит був зроблений/виставлений в гривні я подала заяву-оскарження до Банку на повернення даної суми (майже 600грн), але такі оскарження можуть розглядатися до 90 днів.

За тиждень наступить день оплати поточної заборгованості по кредитній картці і я маю через незрозумілі причини сплачувати Банку завищену суму. І хоча раніше я завжди рекомендувала даний банк, то до вирішення даного питання буду відмовляти всіх своїх знайомих!

AnastasiyaS, в даній ситуації доречно мати картки в трьох різних валютах, щоб не було таких "казусів". Я завчасно так зробив - зараз проблем не маю... :D Просто часто так відбувається, що сайт, на якому Ви розраховуєтесь, закордонний і хоча вони ціну вказують в валюті покупця (грн), але запит на надсилають до банку все-таки в валюті (USD/EUR).
Бунтаръ
Аватар користувача
 
Повідомлень: 274
З нами з: 08.01.13
Подякував: 24 раз.
Подякували: 44 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 16 кві, 2014 10:13

Дельта банк - очень плохо...

Друзья, по поводу Дельта банка.
Есть такой UPDATE
1. Позвонили и извинились за то, что более 30 дней тянули. Ну я их понимаю, наверное думали что я забью на это.
2. Сказали что на днях вернут.
3. Самое неприятное: изначально сняли с меня 25 евро (так как карта перевыпускалась в евро), на сегодня это 450 грн. Вернуть они мне хотят по тому курсу, когда они снимали. Это значит не 450 грн, а 350 грн. Т.е. на 100 грн меня хотят поиметь.
Я попросил вернуть их все, что они у меня взяли — а именно 25 евро. Но мне ответили что мол в ЕВРО не вернем, т.к. нельзя по инструкции НБУ.
Вообщем такое развитие. Как думаете, честно банк поступает?
Я наотрез не хочу быть обманутым на 100 грн. Позиция принципиальная!
dimitrio
 
Повідомлень: 155
З нами з: 08.10.08
Подякував: 1 раз.
Подякували: 4 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 16 кві, 2014 10:21

Delta official, в субботу (12.04) создал в myDelta восемь отложенных платежей с датой исполнения 15.04.2014. Сегодня уже 16 апреля, а платежи до сих пор висят в Непроведенных операциях.
Это функционал вообще работает? Их можно как-то протолкнуть на исполнение?
rudnitep
 
Повідомлень: 175
З нами з: 16.11.12
Подякував: 16 раз.
Подякували: 14 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 16 кві, 2014 10:22

  dimitrio написав:Друзья, по поводу Дельта банка.
Есть такой UPDATE
1. Позвонили и извинились за то, что более 30 дней тянули. Ну я их понимаю, наверное думали что я забью на это.
2. Сказали что на днях вернут.
3. Самое неприятное: изначально сняли с меня 25 евро (так как карта перевыпускалась в евро), на сегодня это 450 грн. Вернуть они мне хотят по тому курсу, когда они снимали. Это значит не 450 грн, а 350 грн. Т.е. на 100 грн меня хотят поиметь.
Я попросил вернуть их все, что они у меня взяли — а именно 25 евро. Но мне ответили что мол в ЕВРО не вернем, т.к. нельзя по инструкции НБУ.
Вообщем такое развитие. Как думаете, честно банк поступает?
Я наотрез не хочу быть обманутым на 100 грн. Позиция принципиальная!

dimitrio, вот видите, вопрос почти решен. :D Я уверен, что в течении дней двух (максимум) Вам вернут деньги.
Бунтаръ
Аватар користувача
 
Повідомлень: 274
З нами з: 08.01.13
Подякував: 24 раз.
Подякували: 44 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 16 кві, 2014 10:23

Бунтаръ
У мене наявні картки у всіх валютах, але конкретна транзакція з самого початку була в гривні і рахунок був в гривні. І в процесі з"ясування, мені авіа-продавець підтвердив, що транзакція мала відбутися в гривні.
Так що дякую за ідею, але такої ситуації взагалі не повинно було статися.
AnastasiyaS
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 16 кві, 2014 10:24

  Тракторист написав:В порядочных и прозрачных банках безналичные курсы конвертации открыто публикуются на официальном сайте банка, но очевидно Дельта к таковым не относится...

Это в том случае, если банком используются отдельные курсы для наличных и безналичных операций. В Дельте же всегда был один курс. С другой стороны, они имеют право ввести изменение и в действующие договора. Но, нужно было предупредить клиентов о вводе карточных курсов за 30 дней. Я не понимаю, почему этого не сделали.
wig
Аватар користувача
 
Повідомлень: 5012
З нами з: 06.01.12
Подякував: 69 раз.
Подякували: 326 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 16 кві, 2014 10:28

  Тракторист написав:Уважаемый, Delta official!

Как понять на Вашем сайте какой информации можно верить а какая является ложной? К сожалению примеров того, что одни страницы сайта противоречат другим масса. Например на странице Тимчасовий порядок отримання готівки в банкоматах Дельта Банку написано:
Крім того, зазначаємо, що безготівкові розрахунки клієнтів за допомогою пластикових карток в торгово-сервісній мережі та мережі Інтернет здійснюються без будь-яких обмежень.

А на странице Інформація щодо карткових лімітів указано, что такие лимиты всё же существуют и зависят от многих факторов (тип платёжной карты, страны и т.д.).

Чему клиент должен верить?

Уважаемый Тракторист,
на сайте Банка указаны стандартные лимиты для проведения операций в торгово-сервисной сети и сети Интернет с помощью платежных карт. В случае, если стандартного лимита недостаточно, у Вас всегда есть возможность установить индивидуальные лимиты:
— на временном основании, обратившись в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600, 044 428-95-95;
— на постоянном основании, обратившись в отделение Дельта Банка или подав "Запит до Банку" в СДБО "myDELTA".
Благодарим за обращение!
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 16 кві, 2014 10:29

  rudnitep написав:Delta official, в субботу (12.04) создал в myDelta восемь отложенных платежей с датой исполнения 15.04.2014. Сегодня уже 16 апреля, а платежи до сих пор висят в Непроведенных операциях.
Это функционал вообще работает? Их можно как-то протолкнуть на исполнение?

Уважаемый rudnitep,
для проверки информации просим сообщить Ваши персональные данные (ФИО/ИНН/№ счета) в личных сообщениях Delta official.
Благодарим за обращение.
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 16 кві, 2014 10:29

  Тракторист написав:Уважаемый, Delta official!

Как понять на Вашем сайте какой информации можно верить а какая является ложной? К сожалению примеров того, что одни страницы сайта противоречат другим масса. Например на странице Тимчасовий порядок отримання готівки в банкоматах Дельта Банку написано:
Крім того, зазначаємо, що безготівкові розрахунки клієнтів за допомогою пластикових карток в торгово-сервісній мережі та мережі Інтернет здійснюються без будь-яких обмежень.

А на странице Інформація щодо карткових лімітів указано, что такие лимиты всё же существуют и зависят от многих факторов (тип платёжной карты, страны и т.д.).

Чему клиент должен верить?

Тракторист, эта информация указана с целью проинформировать, что дополнительные ограничения на операции в терминале не установлены (так как это сделано с банкоматами и выдачей налички в кассе в валюте). Конечно по каждой карте разные лимиты. У меня например ПК ВИП - так там для пос 40 тыс грн в сутки, а по ЧГ - 15 тыс.
Бунтаръ
Аватар користувача
 
Повідомлень: 274
З нами з: 08.01.13
Подякував: 24 раз.
Подякували: 44 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 16 кві, 2014 10:32

  AnastasiyaS написав:Бунтаръ
У мене наявні картки у всіх валютах, але конкретна транзакція з самого початку була в гривні і рахунок був в гривні. І в процесі з"ясування, мені авіа-продавець підтвердив, що транзакція мала відбутися в гривні.
Так що дякую за ідею, але такої ситуації взагалі не повинно було статися.

Шановна AnastasiyaS,
з метою вирішення Вашого питання у найкоротший термін просимо надати Ваші персональні дані на електронну адресу Банку: info@deltabank.com.ua; consultant@deltabank.com.ua.
Заздалегідь вдячні.
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 18231824182518261827 ... 2484>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Дельта - 2014 - 2 1 ... 6231, 6232, 6233
Алексей77 » Нед 01 чер, 2014 08:04
62323 4003638
Переглянути останнє повідомлення
Чет 01 січ, 2015 01:00
Delta official
Дельта 2013 1 ... 3134, 3135, 3136
big539 » Вів 01 січ, 2013 15:49
31350 1476626
Переглянути останнє повідомлення
Суб 03 тра, 2014 17:35
Модератор
Дельта 2012 1 ... 1473, 1474, 1475
OP » Суб 31 гру, 2011 19:40
14749 580890
Переглянути останнє повідомлення
Вів 01 січ, 2013 15:33
WachtAmRhein
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама