Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
leonktjy написав:Delta official Чи здійснює Банк операції конвертації готівкової іноземної валюти однієї іноземної держави на готівкову іноземну валюту іншої іноземної держави? За якими тарифами? За яким курсом? Які обмеження?
Описана Вами послуга в Дельта Банку не надається.
Дякую за відповідь. Але, в свою чергу, маю побажання до Банку розглянути можливість впровадження цієї корисної послуги.
Ваша пропозиція була прийтяна до уваги!
--------------------------------------------------------------------------------------------------- Заощаджуйте час та кошти! Швидко та безкоштовно здійснюйте платежі та оплачуйте рахунки в СДБО «myDELTA»! Детальніше на сайті Дельта Банку: http://deltabank.com.ua/personal/intern ... /features/
Востаннє редагувалось Delta official в Вів 13 тра, 2014 14:47, всього редагувалось 1 раз.
sola написав:E-kvytok правда сейчас только один рабочий остался, этот
Сорри, для тех кто в танке... А чем E-kvytok лучше официального сайта http://booking.uz.gov.ua ?
А не подскажите через интернет дороже чем через кассу на вокзале (в других билетных кассах грн. на 10 дороже было) или дешевле получается ?
Смотрим http://booking.uz.gov.ua/info/contractForm/ 3. Вартість послуг і порядок розрахунків 3.1. Збір Виконавця за резервування місць або оформлення/повернення ППД/ЕПД встановлюється Виконавцем та складає: - резервування одного місця - 17 грн. з ПДВ; - оформлення/повернення одного ППД - 7 грн. з ПДВ; - оформлення/повернення одного ЕПД- 7 грн. з ПДВ.
За удобства надо платить )) Зато видишь все свободные места в нужном поезде и можешь выбрать себе по душе. Плюс помогает зананее узнать доступность/загруженность направления.
Сьогодні закінчилась епопея під назвою "Спробуй забери доларовий депозит". З самого початку все почалось зовсім погано, але потім після втручання Delta official та інших людей все налагодилось. Впродовж 3-х тижнів ходив як на роботу, але порожнім із відділення не виходив. В цьому заслуга, як на мене, як мінімум Delta official та начальника відділення №34 Івана. Дякую їм та всім іншим людям, причетних до вирішення проблеми.
sola написав:E-kvytok правда сейчас только один рабочий остался, этот
Сорри, для тех кто в танке... А чем E-kvytok лучше официального сайта http://booking.uz.gov.ua ?
А не подскажите через интернет дороже чем через кассу на вокзале (в других билетных кассах грн. на 10 дороже было) или дешевле получается ?
в инете чем лучше: а) нет очереди как за вами так и перед вами б)делаете выбор самостоятельно, а не тетка-кассир за вас решает какое место купить в) платите безналичным расчетом г)экономите время д) что в инете, что в кассе за предварительную продажу билета берут комиссию
и самое главное: предварительные кассы открываются с утра примерно в 8-00, а для вас с 00-00 часов
Haza написав:Сьогодні закінчилась епопея під назвою "Спробуй забери доларовий депозит". З самого початку все почалось зовсім погано, але потім після втручання Delta official та інших людей все налагодилось. Впродовж 3-х тижнів ходив як на роботу, але порожнім із відділення не виходив. В цьому заслуга, як на мене, як мінімум Delta official та начальника відділення №34 Івана. Дякую їм та всім іншим людям, причетних до вирішення проблеми.
Слова подяки будуть передані спеціалістам Банку. Сподіваємося на подальшу співпрацю!
--------------------------------------------------------------------------------------------------- Заощаджуйте час та кошти! Швидко та безкоштовно здійснюйте платежі та оплачуйте рахунки в СДБО «myDELTA»! Детальніше на сайті Дельта Банку: http://deltabank.com.ua/personal/intern ... /features/
galuszka написав:Шановні ГРИВНЕВІ вкладники банку Дельта. Через кілька днів закічується гривневий депозит... планувала і надалі залишатись вкладником цього банку. Бачу на гілці СОТНІ СКАРГ ПО ВАЛЮТНИМ ДЕПОЗИТАМ... насторожує... якщо всі валютні вклатники підуть - в дельті будуть не найкращі часи... Які думки з цього приводу? чи вартує ризикнути і залишатись?
Я не є гривневим вкладником банка і після досвіду співпраці з даним банком навряд чи захочу їм бути в майбутньому. Сьогодні банк самовільно обмежує видачу валютних коштів з рахунків клієнтів без наведення будь-яких конкретних причин для цього, порушуючи законодавство і вказівки НБУ. Хто може гарантувати, що завтра банк не піде далі і не введе ще якісь обмеження? Чи може бути довіра до такого банку взагалі? Це питання кожен вирішує для себе сам.
Haza написав:Сьогодні закінчилась епопея під назвою "Спробуй забери доларовий депозит". З самого початку все почалось зовсім погано, але потім після втручання Delta official та інших людей все налагодилось. Впродовж 3-х тижнів ходив як на роботу, але порожнім із відділення не виходив. В цьому заслуга, як на мене, як мінімум Delta official та начальника відділення №34 Івана. Дякую їм та всім іншим людям, причетних до вирішення проблеми.
Обслуговуюсь на тому ж відділенні. В мене навпаки, починалося все непогано, а зараз журба... А які "інші люди" допомогли вам, якщо не секрет?