Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
vis-a-vis написав:Delta official Поверніть встановлення лімітів в ІБ! Особисто я вважаю більш небезпечним повідомляти номер картки, кодове слово сторонній особі, навіть якщо вона працівник контакт-центру. Ви мені можете гарантувати, що ваша Аліна чи Тетяна не будуть розраховуватись моєю карткою в інтернеті потім колись?
Yuri_T написав:я тоже так думаю. поэтому спокойно изменил лимит через запрос в ИБ. изначально было написано: "відповідь буде надана протягом 3-х днів", однако письмо на мыло с подтверждением изменения лимита пришло минут через 40...
Шановні vis-a-vis та Yuri_T, дякуємо за Вашу пропозицію. У свою чергу дозвольте зазначити, що всі міри безпеки дотримуються у строгому порядку.
И какую же возможность верифицировать сотрудника банка имеет клиент? Как можно быть уверенным, что общаешься именно с уполномоченным сотрудником?
vis-a-vis написав:Delta official Поверніть встановлення лімітів в ІБ! Особисто я вважаю більш небезпечним повідомляти номер картки, кодове слово сторонній особі, навіть якщо вона працівник контакт-центру. Ви мені можете гарантувати, що ваша Аліна чи Тетяна не будуть розраховуватись моєю карткою в інтернеті потім колись?
Yuri_T написав:я тоже так думаю. поэтому спокойно изменил лимит через запрос в ИБ. изначально было написано: "відповідь буде надана протягом 3-х днів", однако письмо на мыло с подтверждением изменения лимита пришло минут через 40...
Шановні vis-a-vis та Yuri_T, дякуємо за Вашу пропозицію. У свою чергу дозвольте зазначити, що всі міри безпеки дотримуються у строгому порядку.
И какую же возможность верифицировать сотрудника банка имеет клиент? Как можно быть уверенным, что общаешься именно с уполномоченным сотрудником?
Уважаемый Beginner, позвольте отметить, что номера Контакт-Центра размещены на официальном сайте Банка. Поэтому у Вас всегда есть возможность обращаться в Банк с целью получения информационного или операционного обслуживания. Также для Вашего удобства Банком предлагаются альтернативные каналы связи: — с помощью функционала «Запит до Банку» в СДБО «myDELTA» (при наличии Стандартного доступа); — через форму обратной связи на сайте Банка; — посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine); — по электронной почте: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua. Благодарим за Ваше обращение.
Порадьте, будь-ласка. В січні оформив кредитку Еволюція. Щоб не платити 9,90+5 грн, потрібно все погасити до 25.01(що я вже зробив) чи можна до 31.01 ?
Doda написав:Порадьте, будь-ласка. В січні оформив кредитку Еволюція. Щоб не платити 9,90+5 грн, потрібно все погасити до 25.01(що я вже зробив) чи можна до 31.01 ?
Шановний Doda, дозвольте зазначити, що плата за обслуговування рахунку — 9,90 грн. — списується в останній робочий день місяця за наявності заборгованості за рахунком або залишку власних коштів на рахунку. Плата за смс-сервіс - 5 грн. - списується в перший робочий день місяця за наявності заборгованості за рахунком або залишку власних коштів на рахунку. В описаному Вами випадку необхідно погасити суму використаних коштів до останнього робочого дня січня. Дякуємо за запитання.
Doda написав:Порадьте, будь-ласка. В січні оформив кредитку Еволюція. Щоб не платити 9,90+5 грн, потрібно все погасити до 25.01(що я вже зробив) чи можна до 31.01 ?
Шановний Doda, дозвольте зазначити, що плата за обслуговування рахунку — 9,90 грн. — списується в останній робочий день місяця за наявності заборгованості за рахунком або залишку власних коштів на рахунку. Плата за смс-сервіс - 5 грн. - списується в перший робочий день місяця за наявності заборгованості за рахунком або залишку власних коштів на рахунку. В описаному Вами випадку необхідно погасити суму використаних коштів до останнього робочого дня січня. Дякуємо за запитання.
Уточніть, будь-ласка, слід погасити 30.01 чи 31.01 ?
Doda написав:Порадьте, будь-ласка. В січні оформив кредитку Еволюція. Щоб не платити 9,90+5 грн, потрібно все погасити до 25.01(що я вже зробив) чи можна до 31.01 ?
Шановний Doda, дозвольте зазначити, що плата за обслуговування рахунку — 9,90 грн. — списується в останній робочий день місяця за наявності заборгованості за рахунком або залишку власних коштів на рахунку. Плата за смс-сервіс - 5 грн. - списується в перший робочий день місяця за наявності заборгованості за рахунком або залишку власних коштів на рахунку. В описаному Вами випадку необхідно погасити суму використаних коштів до останнього робочого дня січня. Дякуємо за запитання.
Уточніть, будь-ласка, слід погасити 30.01 чи 31.01 ?
Jorgen написав:Телефонував сьогодні вранці у відділення з проханням підготувати 2 тис. доларів, які планував зняти зі своєї платіжної карти. Відзвонила працівник банку - повідомила, що гроші можуть бути АЖ на вівторок.
Невже для такого великого банку 2 тис. доларів настільки великі гроші, щоб готувати їх цілих 3 робочі дні? Якщо не вдається зібрати таку колоссальну суму упродовж дня, то невже інкасатори не можуть привести гроші хоча би на понеділок?
Незадоволений, тому що коли кошти вносив, запевняли що із сумами до 5 тис.$ взагалі не буде жодних проблем.
Jorgen написав:Телефонував сьогодні вранці у відділення з проханням підготувати 2 тис. доларів, які планував зняти зі своєї платіжної карти. Відзвонила працівник банку - повідомила, що гроші можуть бути АЖ на вівторок.
Невже для такого великого банку 2 тис. доларів настільки великі гроші, щоб готувати їх цілих 3 робочі дні? Якщо не вдається зібрати таку колоссальну суму упродовж дня, то невже інкасатори не можуть привести гроші хоча би на понеділок?
Незадоволений, тому що коли кошти вносив, запевняли що із сумами до 5 тис.$ взагалі не буде жодних проблем.
с такой ситуацией как сейчас в стране, скажите спасибо что вообще отдают
Каким боком ситуация в стране относится к работе банка?