Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
дякую всім за участь, з Пріветбанком знайомий вже дуже давно, про його "правила і порядки" знаю давно, і як (сподіваюсь) офіційний представник банку переконався, що це не поодинокі випадки - а тому треба б їх вирішувати, однак як правильно і не один раз сказано - памятайте, з яким банком маєте справу Хотілося почути версію представника тут на сайті, потім почути ІНШУ версію в приват-чат, потім ІНШУ по телефону і на завершення ще одну версію з відділення Тут ще проблема, що не відомо в якому відділенні підключили даний номер телефону, а знаючи практику відфутболювання - вирішення питання може затягнутися.
steam написав:дякую всім за участь, з Пріветбанком знайомий вже дуже давно, про його "правила і порядки" знаю давно, і як (сподіваюсь) офіційний представник банку переконався, що це не поодинокі випадки - а тому треба б їх вирішувати, однак як правильно і не один раз сказано - памятайте, з яким банком маєте справу Хотілося почути версію представника тут на сайті, потім почути ІНШУ версію в приват-чат, потім ІНШУ по телефону і на завершення ще одну версію з відділення Тут ще проблема, що не відомо в якому відділенні підключили даний номер телефону, а знаючи практику відфутболювання - вирішення питання може затягнутися.
Усіх з Різдвом Христовим, всім мира і добра!
Шановний клієнт, для вирішення Вашого питання, Ви можете звернутися за допомогою, зателефонувавши за безкоштовним номером 0800500003 або написавши в онлайн-чат на сайті http://privatbank.ua, де Вам буде надана консультація. З повагою, ПриватБанк.
PrivatBank написав:Шановний клієнт, для вирішення Вашого питання, Ви можете звернутися за допомогою, зателефонувавши за безкоштовним номером 0800500003 або написавши в онлайн-чат на сайті http://privatbank.ua, де Вам буде надана консультація. З повагою, ПриватБанк.
Проблема в тому, що консультації надають неправильні. А швидще за все, свідо вводять оману. Виконання цих "порад" веде до збитків клієнта. Й Банк не визнає своєї вини й не відшкодовує збитків. Приват є Приват, нормальних банків повно, а продовжуємо користуватись Приватом...
Сашун написав:... почти ежедневно приходят СМС о движении денег по неизвестному мне счету 26008010007389, открытому незнакомым мне предпринимателем 22.11.2012. Такие СМС просто удаляю ))).
В начале декабря справился у своего Приватовского менеджера за получаемые СМС-ки. Посмотрели и реквизиты владельца упомянутого счета. Моих №№ телефонов - и близко нету. Посчитали, что эта ошибка - ошибка оператора мобильной связи. На том и успокоились. ------
Люди разные бывают - одного комариный писк бесит, а другому окружающие мелкие пакости - "до лампочки".
PrivatBank написав:Шановний клієнт, для вирішення Вашого питання, Ви можете звернутися за допомогою, зателефонувавши за безкоштовним номером 0800500003 або написавши в онлайн-чат на сайті http://privatbank.ua, де Вам буде надана консультація. З повагою, ПриватБанк.
Проблема в тому, що консультації надають неправильні. А швидще за все, свідо вводять оману. Виконання цих "порад" веде до збитків клієнта. Й Банк не визнає своєї вини й не відшкодовує збитків. Приват є Приват, нормальних банків повно, а продовжуємо користуватись Приватом...
Шановний клієнт, для перевірки наданої Вами інформації та вирішення Вашого питання уточніть, будь ласка, Ваші контактні дані для зворотного зв'язку з Вами. З повагою, ПриватБанк.
PrivatBank Не переймайтесь, проблема системна й я, для себе, її вирішив просто - звівши до мінімуму обслуговувння в Приватбанку. Але повністю відмовитись від послуг не вдається, адже Приват найбільший еквайр в Україні та й зарплату вимушено отримую в Приваті.
chipmunk На днях звонили с предложением кредитки Голд(бесплатная). Уточнил льготный период. Ответ был однозначный - 30 дней. По нынешней кредитке Универсальная (Виза) с 1 января 55 дней. Есть основания взвесить все за и против.
нигилист написав:На днях звонили с предложением кредитки Голд(бесплатная). Уточнил льготный период. Ответ был однозначный - 30 дней. По нынешней кредитке Универсальная (Виза) с 1 января 55 дней.
Мну телефонили двічі. Перший раз сказали що буде 30 днів, другий - що до січня 30, а потім 55. Потім я сам зателефонував - сказали що 30. Спитав тут - ось відповідь;)) viewtopic.php?p=1553373#p1553373