Симферополь - маленький город.
Здесь каждый - как на ладони, это я о "наружке".
Но не следует забывать и о технических средствах (см. фото).

|
|
![]() Симферополь - маленький город. Здесь каждый - как на ладони, это я о "наружке". Но не следует забывать и о технических средствах (см. фото). ![]()
![]() Приватбанк присваивает деньги клиента.Приватбанк присваивает деньги клиента.
В 2005р. я отримав кредит на купівлю житла, який добросовісно без затримок сплачувався. Оплата здійснювалась на більші суми ніж вказувалось в графіку, та з випередженям. Фактично сплатити залишилось біля 1998$ (станом, на кінець 2009р.). Місцем укладення договору, та обслуговування кредиту є відділення № 3 КБ «Приватбанк». В листопаді 2010р. при звірці, після сплати чергового платежу, було виявлено, що сплачені кошти на рахунок погашення кредиту не потрапляють (кілька платежів, на загальну суму біля 900 доларів США). На мої неодноразові усні звернення у відділенні не реагували, не розуміючи, що відбувається я попросив надати виписку, сплатив за послуги “за надану виписку по кредитному договору МКRWGL00000051 - 100,0 грн., однак вказаний документ не отримав до цього часу. Після неодноразових звернень, на мою адресу з Дніпропетровська було надіслано довідку про позичкову заборгованість фізичної особи № 20.1.3.2\6-3973 від 27.11.2009р. Згідно цієї довідки за мною, рахується заборгованість за сумнівною угодою від 10.02.2009р. № б\н по пені в сумі 2314.60 грн. та за цією ж угодою від 10.02.2009р. № б\н сумнівна заборгованість в сумі 24269,31грн. Не розуміючи, що це за “заборгованості”, на підставі яких документів вони «виникли» і, що взагалі відбувається я неодноразово звертався в відділення, ЗРУ, та Дніпропетровський ГО, з проханнями щодо надання роз’яснень чи хоча б документів, про виникнення «заборгованості». Я був змушений продати свої цінні речі, дозичити кошти у родичів та знайомих звернувся у відділення КБ “Приватбанк” для погашення всієї суми заборгованості по кредиту за житло, щоб позбутися цього “банку”. Однак кошти в сумі 2480,0USD ( я платив навіть незрозумілі “штрафи” та “пені” ) від мене прийняти відмовилися, без роз`яснення причин відмови. 24.09.2010р. я поїхав в філію ПриватБанку, де в кредитному відділі мене повідомили, що рахунок по іпотеці на який повинні надходити кошти — заблокований. Причина блокування - сумнівна дебіторська заборгованість по сумнівній угоді Б/Н від 09.02.2009р., яка не пов`язана з моїм іпотечним кредитом. І кошти на повне погашення заборгованості не прийняли. 28.09.2010р. я надав заяву в відділення КБ “Приватбанк” на проведення перевірки по факту винесення незаконної дебіторської заборгованості по сумнівній угоді б/н від 10.02.2009р. Про результати розслідування мене так і не повідомили. Влітку 2011 року, мені зателефонували представники банку, та запропонували зустрітися з п. Греч....ним Я.К. – спеціалістом по розгляду проблемних заборгованостей. Незважаючи на те, що необхідно було брати відгул, їхати більше як 100 кілометрів, я сподіваючись що ситуація нарешті почне вирішуватись зустрівся з спеціалістом банку. Пан Ярослав запропонував мені написати повторну заяву на проведення службової перевірки по факту неправомірного винесення дебіторської заборгованості, з обов`язковим включенням його в коло осіб, які мають доступ до матеріалів, щодо даної проблеми, що я й зробив – надавши відповідну заяву у відділення № 3. Однак, далі слів, та обіцянок справа не пішла. Про результати розгляду мене знову не повідомили. Відповідальні представники банку фактично самоусунулись від пошуку шляхів вирішення проблеми, які були досить простими: встановити справжність сумнівної угоди від 10.02.2009р. № б\н, визначити законність нарахування дебіторської заборгованості, розблокувати рахунок для погашення іпотечної заборгованості, кошти, що неправильно зараховані на інші рахунки, внести на рахунок погашення тіла кредиту по іпотечній заборгованості, скасувати пені та штрафи, які сформувались по вині банку. З банку йдуть листи про зростання суми боргу по іпотеці, телефонують спеціалісти по проблемних кредитах – я постійно роз’яснюю ситуацію, прошу допомоги, всі дивуються, чітко кажуть, що розберуться….а далі телефонують інші спеціалісти і все йде по колу... На звернення щодо надання виписок, копії угоди б/н, роз’яснень, банк або не реагує, або шле відписки, зміст який викликає сумніви, щодо професійної придатності фахівців, які ті документи пишуть. Ця тяганина триває вже третій рік. Замість того, щоб чітко розібратись що трапилось, відбувається покривання, затягування та уникнення відповідальності. Постає закономірне питання: кому це вигідно? Хто прикриває діяння, які мають ознаки маніпуляцій з фінансовими коштами? Яке має відношення до клієнта банку «дебіторська» заборгованість? Хто буде відповідати за законність подібних оборудок? Після публікації моїх звернень на форумі приватбанку (форум до речі вже не існує, бо там кожен день купа нових скарг на роботу банку публікувалась) мені зателефонував Гре.....хін, який попросив не публікувати інформацію далі, оскільки отримав вказівку "зверху" розібратися. Я обнадійнений, що цей театр абсурду припиниться чекав офіційної відповіді з Дніпропетровська. Але.... спектакль продовжується, з Дніпропетровська прийшов лист, в два рядки, в якому юридична підтримка головного офісу банку пише, що я винен гроші, жодних розяснень, документів, виписок мені надати не хочуть, служба безпеки банку постійно звонить, з погрозами відбору майна, продовжують йти листи, в який банк погрожує відібрати моє майно, та майно родичів. Незрозуміло чому з мене роблять раба банку довіку? Це тільки тому, що я намагаюсь розібратись в ситуації? У відділенні представники служба безпеки банку кричать, що їх не цікавить, доля моїх пропавших платежів, а щоб я йшов платити пеню та штрафи і тоді мені дозволять погасити весь борг одразу. Здається окремі підрозділи банку взагалі далекі, від взаємодії з головним офісом, та регіональними управліннями. Вважаю за необхідне опублікувати ряд листів моєї переписки з банком, читаючи які споживачі фінансових послуг, будуть "приємно здивовані тарифами", (яких у паперовому вигляді не існує у відділеннях) на зразок: вартість копії кредитного договору - 500,0 грн., вартість довідок - 500,0 грн., хоча вказані "розцінки" не передбачено кредитним договором. (мало хто в ясному розумі підписав би подібне). А відписки "провідних спеціалістів" містять будь-які відповіді, за вийнятком відповідей по суті звернень (інколи банк відписує на мої звернення взагалі іншим людям, розкриваючи банківську таємницю постороннім). Прошу небайдужі до банківської тематики ЗМІ вказати контакти на мою електронну пошту, матеріали щодо вищенаведеного готвий надати. P.S. Шановні читачі, добре подумайте, перед тим як підписувати любі документи з приватом, чи буде це вартувати Вашого здоров`я, часу, коштів, нервів та майна (та майна родичів) в подальшому.
![]() Re: ПриватбанкА почему не обращаетесь на горячую линию НБУ? Можно попробовать и на аналогичную линию Кабмина. Слабых бьём - это принцип прихвата.
![]() Re: ПриватбанкНе прошло и двух недель, как обработали мою заявку №1278446267
Вопрос был "собственно, а какого фуя в отделении обещали перевыпустить именную кредитку с фото и чипом c сохранением номера, на офсайте на странице Номер карты сохраняется только в случае перевыпуска именной КРЕДИТКИ с фото. КРЕДИТКИ мгновенного выпуска переоформляются с новым номером.", в чате говорят, что "Рымова Ирина: 16:33 если перевыпуск именной карты будет по Вашей инициативе (то есть не по сроку) то будет сохранен ее номер только в том случае если Вы будете заказывать снова именную карту, стоимость такого перевыпуска 50 грн ", в офисе говорят, что номер сохраняется, если перевыпускать именную кредитку с фото (записи, к сожалению, нет, ибо был уверен, что разговариваю с компетентным человеком, а не болваном), а по факту выпустили с новым номером". И вот он, гениальный ответ: "Уважаемый Клиент,перевыпуск именной кредитки с фото производится с новым номером карты" (убедиться можно тут Хотелось бы узнать от оф.представителя как это понимать? Хоть бы извинились, что мол так и так, на офсайте написана фуйня, манагеры у нас, как бы это по-мягче, глупые, болтают сами не знают что, в чате тоже пишут то, что в голову первым прийдет, скидку бы предложили, или компенсировали бы сумму (или часть суммы, т.к. карта с новым номером стоит 0 грн.), уплаченную за карту, хотя бы на бонусный счет. ![]() golem1313
если все что вы написали правда и у вас есть доказательная база, то давно пора написать заявление в милицию с подробным перечислением ФИО всех сотрудников банка, замешанных в этом деле.
![]() Очередная эпопея с "экстренными деньгами"Продавал платье - влип в аферу
Воры и аферисты - всегда там, где вы храните свои деньги. И если раньше мы опасались только квартирных краж и ловких карманников, сегодня все намного сложнее. Каждый владелец пластиковой карточки любого из банков - потенциальная жертва афериста. - Мы недавно поженились, - рассказывает сумчанин Евгений. - Чтобы свадебное платье жены не пылилось в шкафу, решили его продать через Интернет. Разместили объявление на e-market.ua, выставив стартовую цену в 1800 грн. Буквально на следующий день нам позвонила женщина из Харькова, долго расспрашивала о размере, качестве материала, вышивке и массе других нюансов. Попросила не продавать платье кому-то другому и согласилась, не дожидаясь окончания аукциона, купить его за 2 тысячи. Мол, наряд нужен племяннице, которая будет участвовать в показе. Потом еще пришлось выслушать и рассказ о ее племяннице, которая сама и заберет платье. Сразу же продиктовала номер отделения «Новой почты» в Харькове и ФИО племянницы. Далее читайте здесь:
![]() Re: ПриватбанкНа прошлой неделе сотруднице обчистили пенсионную карту. Пошла в отделение написала заяву и т.д. И ей пообещали ПРОДАТЬ фото вора ЗА 50грн, чтоб она с этим фото пошла в ментовку. Это нормально вообще?
Карта была у нее на руках при этом в отделении сказали, что деньги сняты через банкомат.
![]() С БАНКОМАТОМ ТОЛЬКО МАТОМ(Банкомат Приватбанку): - Вставте картку
(Кліент): - Вставив - Оберіть мову - Українська. - Введіть пінкод - **** - Лотерея - виграй стопітцот мільйонів - Ні! - Виберіть пункт меню - Зняти готівку - Введіть суму - 150 - Бажаєте оплатити мобільник? - Ні. - Пожертвувати гроші безголовим діткам? - Ні. - Ви впевнені, що хочете зняти бабло? - ТАК! - Виберіть пункт меню - Зняти готівку - Введіть суму - 150 - Бажаєте оплатити мобільник? - Ні. - Пожертвувати гроші безголовим діткам? - Ні. - Ви впевнені, що хочете зняти бабло? - ТАК! - Хочете купити авто в кредит? - НІ, СУКО! - Виберіть мову інтерфейсу. - УКРАЇНСЬКА, СУКО! Я ВЖЕ ЦЕ ВИБИРАВ!!!!! - Спробуйте наш новий сервіс - смс у пекло за 0.99 грн. - ТА ЙДИ НА..., ДАВАЙ БАБЛО, СУКО!!! - Видрукувати чек? - НІ !!!!!!!!!!!!!!!! - Вибачте, сталася помилка, спробуйте ще раз
![]() Re: Приватбанк
лише у ваші уяві )
|
|