|
Платинум Банк 2009-2013 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Сер 05 вер, 2012 09:29
Classif написав:А Укрпромо/Родовидовские вклады возвращали впоследствии через Ощад ТОЛЬКО при наличии договора И КАССОВЫХ документов... Тот кто их случайно не сохранил - впоследствии сильно мучился...
Про касові щось не пам'ятаю - хоча правда я вже забирав в ощаді залишки з карти родоводу, договір(переоформлений з укрпрому) вже тоді закінчився.
-
chipmunk
-
-
- Повідомлень: 9058
- З нами з: 15.04.09
- Подякував: 572 раз.
- Подякували: 590 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 05 вер, 2012 09:46
Щось нетбанк сьогодні глючить - заходжу, тисну "оновити баланс" - і висить...
-
chipmunk
-
-
- Повідомлень: 9058
- З нами з: 15.04.09
- Подякував: 572 раз.
- Подякували: 590 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 05 вер, 2012 09:59
chipmunk написав: Classif написав:А Укрпромо/Родовидовские вклады возвращали впоследствии через Ощад ТОЛЬКО при наличии договора И КАССОВЫХ документов... Тот кто их случайно не сохранил - впоследствии сильно мучился...
Про касові щось не пам'ятаю - хоча правда я вже забирав в ощаді залишки з карти родоводу, договір(переоформлений з укрпрому) вже тоді закінчився.
Я мав на увазі договір депо та касовий ордер щодо надходження грошей на депо...
-
Classif
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 05 вер, 2012 10:13
Classif написав: hazartilirot написав:ПлюшкинПерестаньте цитировать всё сообщение - задрали, блин. Может мне ещё бегать каждый раз в банк и ставить подпись под каждый интернет рассчёт? Я говорю об БЕЗОПАСНОСТИ использования карты. Может у столбовых дворян мозг туго работает, но вообще, это ЛОГИЧНО, о чём я писал выше. Я же не храню деньги на карте, попоняю её только перед самым рассчётом.
Платинум конешно не Укрпром, и не Родовид... Но ВОЗМОЖНО только ПОКА... А Укрпромо/Родовидовские вклады возвращали впоследствии через Ощад ТОЛЬКО при наличии договора И КАССОВЫХ документов... Тот кто их случайно не сохранил - впоследствии сильно мучился... Так что сэкономив время сейчас всякими интернетбанкингами - можно ОЧЕНЬ МНОГО его потерять в случае какого-либо "форс-мажора" впоследствии... 
осноные бабки на депозите..а на карточном счете ноль ...на сберегательном небольшая сумма для расчета в интернете и для покупок в магазине...перед покупкой предварительно сбрасываю со сберегательного на карточный счет и после расчитываюсь 
-
Плюшкин
-
-
- Повідомлень: 6668
- З нами з: 26.02.10
- Подякував: 36 раз.
- Подякували: 183 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 05 вер, 2012 10:37
Danaan
Приносим свои извинения за некорректные действия сотрудника отделения!
На самом деле клиент может отказаться от пролонгации сразу, при оформлении договора. Также это право за ним закрепляется и в течение срока действия депозитного договора. Для этого необходимо посетить отделение банка и написать соответствующее заявление. Пожалуйста, сообщите, в каком именно отделении произошла данная ситуация? Мы обязательно проведем беседу с менеджером и попытаемся предотвратить подобные ситуации в будущем.
-
Platinum Bank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 2915
- З нами з: 13.08.09
- Подякував: 5 раз.
- Подякували: 102 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 05 вер, 2012 14:36
Функціонал бідніший ніж в Дельти та Руського Стандарту. 1.Можна переслати кошти всередині Платинуму безкоштовно. 2. Зовнішні платежі ще не здійснював, але це можна, кажуть за 2 гривні за кожний платіж незалежно від суми, що приємно радує. Правда в Дельті та Руському стандарті це робиться безкоштовно. 3. Депозит можна відкрити в любій валюті при цьому не маючи поточних валютних рахунків. Як при цьому відбувається конвертація невідомо. Може представних банку на цій гілці пояснить? Зауваження. 1. Незручним і невірним рішенням, на мою думку, є використання ідентифікаційного коду у вигляду логіна який не можна змінити. Ця інформація відноситься до персональних даних і я не хотів би, щоб її хтось підглянув, при користуванні ІБ в публічному місці. 2. Для проведення внутрішніх платежів на мобільний також присилають додатковий код, що на мою думку лишня ланка захисту. Але нехай буде, не муляє. Що приємно, за депозитами в гривні, можливо не всіма, дарують 0,5% до ставки, яку застосовують у відділенні.
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 05 вер, 2012 14:55
tatop написав:Функціонал бідніший ніж в Дельти та Руського Стандарту. 1.Можна переслати кошти всередині Платинуму безкоштовно. 2. Зовнішні платежі ще не здійснював, але це можна, кажуть за 2 гривні за кожний платіж незалежно від суми, що приємно радує. Правда в Дельті та Руському стандарті це робиться безкоштовно. 3. Депозит можна відкрити в любій валюті при цьому не маючи поточних валютних рахунків. Як при цьому відбувається конвертація невідомо. Може представних банку на цій гілці пояснить? Зауваження. 1. Незручним і невірним рішенням, на мою думку, є використання ідентифікаційного коду у вигляду логіна який не можна змінити. Ця інформація відноситься до персональних даних і я не хотів би, щоб її хтось підглянув, при користуванні ІБ в публічному місці. 2. Для проведення внутрішніх платежів на мобільний також присилають додатковий код, що на мою думку лишня ланка захисту. Але нехай буде, не муляє. Що приємно, за депозитами в гривні, можливо не всіма, дарують 0,5% до ставки, яку застосовують у відділенні.
Благодарим Вас за отзыв о системе. Постараемся ответить на Ваш вопрос по открытию депозитов в валюте, при отсутствии текущих валютных счетов: При открытии нового депозита в системе клиенту доступен весь перечень депозитных продуктов, однако, для успешного открытия нового депозита необходимо пройти несколько простых шагов, один из которого - выбор счета, с которого будет списана сумма для открытия депозита, и, если открытых валютных счетов с допустимым минимальным остатком в системе у клиента нет, то процедура открытия нового депозита не будет завершена. Отдельное спасибо за Ваши замечания, по поводу вопросов безопасности в системе.
-
PtClick
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 05 вер, 2012 15:03
PtClick написав: tatop написав:Функціонал бідніший ніж в Дельти та Руського Стандарту. 1.Можна переслати кошти всередині Платинуму безкоштовно. 2. Зовнішні платежі ще не здійснював, але це можна, кажуть за 2 гривні за кожний платіж незалежно від суми, що приємно радує. Правда в Дельті та Руському стандарті це робиться безкоштовно. 3. Депозит можна відкрити в любій валюті при цьому не маючи поточних валютних рахунків. Як при цьому відбувається конвертація невідомо. Може представних банку на цій гілці пояснить? Зауваження. 1. Незручним і невірним рішенням, на мою думку, є використання ідентифікаційного коду у вигляду логіна який не можна змінити. Ця інформація відноситься до персональних даних і я не хотів би, щоб її хтось підглянув, при користуванні ІБ в публічному місці. 2. Для проведення внутрішніх платежів на мобільний також присилають додатковий код, що на мою думку лишня ланка захисту. Але нехай буде, не муляє. Що приємно, за депозитами в гривні, можливо не всіма, дарують 0,5% до ставки, яку застосовують у відділенні.
Благодарим Вас за отзыв о системе. Постараемся ответить на Ваш вопрос по открытию депозитов в валюте, при отсутствии текущих валютных счетов: При открытии нового депозита в системе клиенту доступен весь перечень депозитных продуктов, однако, для успешного открытия нового депозита необходимо пройти несколько простых шагов, один из которого - выбор счета, с которого будет списана сумма для открытия депозита, и, если открытых валютных счетов с допустимым минимальным остатком в системе у клиента нет, то процедура открытия нового депозита не будет завершена. Отдельное спасибо за Ваши замечания, по поводу вопросов безопасности в системе.
А я вже подумав, що таким чином банк дозволить конвертувати гривню в валюту. Дякую, що розтлумачили цю процедуру.
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 05 вер, 2012 19:30
Platinum Bank написав:DanaanПриносим свои извинения за некорректные действия сотрудника отделения! На самом деле клиент может отказаться от пролонгации сразу, при оформлении договора. Также это право за ним закрепляется и в течение срока действия депозитного договора. Для этого необходимо посетить отделение банка и написать соответствующее заявление. Пожалуйста, сообщите, в каком именно отделении произошла данная ситуация? Мы обязательно проведем беседу с менеджером и попытаемся предотвратить подобные ситуации в будущем.
заявление можно писать в свободной форме на отмену прологации в день заключения депозита 
-
Плюшкин
-
-
- Повідомлень: 6668
- З нами з: 26.02.10
- Подякував: 36 раз.
- Подякували: 183 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 05 вер, 2012 21:43
платинум банк вернулся на форум. Сегодня провел рекламу-совет, на днях знакомая откроет депозит. Начинаю заводить друзей по-тихоньку. Хочу и сам еще добавить... Но! Банк, сделайте +1% (1,5 года) за лояльность, скоро именины у меня, и годовщина зимой в банке. Да и депо из Дельты поспел. Можно ведь через нач.отделений делать. Такое практикуется во многих банках.
-
dok
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 774
- З нами з: 27.11.11
- Подякував: 10 раз.
- Подякували: 42 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
101069 |
15951548 |
|
|
50492 |
8350708 |
|
|
19707 |
3912417 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|