Байки про банки і не тільки.... (2011 2012 2013)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Архіви розділу Все про Гроші
  #<1 ... 18431844184518461847 ... 2633>
Повідомлення Додано: Сер 01 тра, 2013 18:49

  KIM30 написав:
  zzzzzz написав:или вы считаете что это нормально с чемоданом денег стоять в очереди в кассу????..

Як би у мене був чемодан грошей, я б один з ним навіть в банк не пішов. А найняв би собі озброєну охорону. А цікаво куди ви далі пішли з тим чемоданом?

в другой банк или вам конкретный адрес написать ? :D
Evgeny
1
Форумчанин року
 
Повідомлень: 38865
З нами з: 03.10.11
Подякував: 3750 раз.
Подякували: 11991 раз.
 
Профіль
 
52
27
2
2
Повідомлення Додано: Сер 01 тра, 2013 18:56

  zzzzzz написав:
  KIM30 написав:
  zzzzzz написав:или вы считаете что это нормально с чемоданом денег стоять в очереди в кассу????..

Як би у мене був чемодан грошей, я б один з ним навіть в банк не пішов. А найняв би собі озброєну охорону. А цікаво куди ви далі пішли з тим чемоданом?

в другой банк или вам конкретный адрес написать ? :D

адреса без потреби :D краще скажіть в який банк і як там з вами далі повелися?
KIM30
 
Повідомлень: 5479
З нами з: 12.11.09
Подякував: 989 раз.
Подякували: 419 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 01 тра, 2013 19:24

zzzzzz

Якщо ви такий крутий віп-клієнт, що телефон нач. відділення у вас має бути, а у нього(неї) - ваш. Або хоча би телефон менеджера, з яким ви працюєте. За півгодини перед приходом подзвонити і усе. І без черги теж би до каси повели. У мене так і було.

А щодо кредитчиків-подібна ситуація була в мене 1,5 роки тому в Альфі. Тільки там ще була [censored] супермегаефективна електронна черга, яка на відділення з 3-х економістів нах не потрібна. І реально раз я чекав 40 хв, щоб докинути 5к зелені на свій депозит, бо перед мною була купа кредитчиків, яким менеджери "парили" кредити, і то займало 30 хв на клієнта. А на мене менеджер затратив би 3 хв - взяти з рук паспорт, роздрукувати платіжку на поповнення депо і підписатися. І пропустити вперед депозитчика ніззя, бо то ж електронна черга, вся мощь високих технологій! Закінчилося тим, що по завершенню депозиту на 20к у.о. я його забрав і попрощався з банком. Якраз тоді і ставки впали. Але без скандалів. Зате через 3 дні, коли був дзвінок з гарячої лінії "а чого ви пішли", популярно їм пояснив, що я думаю про вистоювання у чергах, і дурну систему пріоритетів "кредитчик перш за все".
Підбиваючи підсумки. Якщо вам не подобається обслуговування у банку, змініть відділення. Адекватні менеджери цінують своїх віп-клієнтів. Якщо це глобальна проблема банку, змініть банк. Але впадати в істерику і тим паче обзивати всіх ніщєбродами-не комільфо. Як влучно написали раніше, вас же ж ці ніщеброди і годують. Якби не вони, не було б і 26% по депо. А от чим вони думають, коли беруть кредити під захмарні %-це вже їх особисті справи. Для мене це теж було б дико... Але раз їм це підходить, то і нам теж :)
Nighthawk
 
Повідомлень: 1169
З нами з: 17.07.09
Подякував: 89 раз.
Подякували: 397 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 01 тра, 2013 19:45

Nighthawk Вы бы хоть читали повнимательнее сообщение.я пришел открывать депо в отделение в котором я не обслуживался....и что я должен был заказывать заранее?....заказать пустую кассу??? сообщить всем точное время когда я принесу деньги?....блин я в шоке....уважаемый вы головой думаете что пишете или через раз?

поражаюсь некоторым людям.....меня презирают, пишут гадости обо мне....а сами немогут даже три извилины включить, и внимательно !!!! прочитать мой пост

С Альфой работал, начальник отделения нормальный человек, который понял мою просьбу и пошел мне на встречу.Прграмное обеспечеение у них ужас....часто система зависает...из Альфы ушел.

недавно увидел договор с кредитным союзом...ставка 280( двести восемьдесят)% !!!! годовых по кредиту....я долго слюни пускал :D :D
Evgeny
1
Форумчанин року
 
Повідомлень: 38865
З нами з: 03.10.11
Подякував: 3750 раз.
Подякували: 11991 раз.
 
Профіль
 
52
27
2
2
Повідомлення Додано: Сер 01 тра, 2013 19:54

Re: Байки про банки і не тільки....

  zzzzzz написав:Nighthawk Вы бы хоть читали повнимательнее сообщение.я пришел открывать депо в отделение в котором я не обслуживался...


Пардон, а що ви тоді ще хочете при такій "ввідній"?! Що усі менеджери побіжать обслуговувати новоявленого супер-пупер віпа (а як вони це повинні взнати, телепатично?) і порозганяють заради вас усіх кредитчиків? Не буде такого ніколи, черга є черга, і у ній всі рівні. Якщо б ще хоч попередили їх заздалегідь... А так сам себе злобный буратина... А ще потім на усіх ображаєтеся...
Nighthawk
 
Повідомлень: 1169
З нами з: 17.07.09
Подякував: 89 раз.
Подякували: 397 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 01 тра, 2013 19:57

Re: Байки про банки і не тільки....

черга є черга !!!! 5 баллов !!!!! ))))) А вы никогда не ставили себя на место менеджмента банка? Если вы как руководитель розничного отдела, требуете от сетки отделений наращивания депозитной базы банка, что вы будете говорить нач. региональных отделений?
знаете в чем ваша проблема? вы на данную ситуацию смотрите только с позиции очереди .....

По поводу очереди, банк это частная структура если вы не забыли, по поводу очереди это вы в собесе или на почте кричите! а частная структура сама определяет приоритет обслуживания
Evgeny
1
Форумчанин року
 
Повідомлень: 38865
З нами з: 03.10.11
Подякував: 3750 раз.
Подякували: 11991 раз.
 
Профіль
 
52
27
2
2
Повідомлення Додано: Сер 01 тра, 2013 20:50

  zzzzzz написав:черга є черга !!!! 5 баллов !!!!! ))))) А вы никогда не ставили себя на место менеджмента банка? Если вы как руководитель розничного отдела, требуете от сетки отделений наращивания депозитной базы банка, что вы будете говорить нач. региональных отделений?
знаете в чем ваша проблема? вы на данную ситуацию смотрите только с позиции очереди .....

По поводу очереди, банк это частная структура если вы не забыли, по поводу очереди это вы в собесе или на почте кричите! а частная структура сама определяет приоритет обслуживания

Вы когда-нибудь работали в банке? Может Вы ставите себя на место, о котором не имеете ни малейшего представления? Приоритеты Вы расставляете с точки зрения "пересiчного".... Вам же уже сказали, что для менеджмента банка важнее была очередь "нищебродов", чем Вы :D
baran
Аватар користувача
 
Повідомлень: 4999
З нами з: 12.08.11
Подякував: 94 раз.
Подякували: 865 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 01 тра, 2013 21:15

  zzzzzz написав:черга є черга !!!! 5 баллов !!!!! ))))) А вы никогда не ставили себя на место менеджмента банка? Если вы как руководитель розничного отдела, требуете от сетки отделений наращивания депозитной базы банка, что вы будете говорить нач. региональных отделений?
знаете в чем ваша проблема? вы на данную ситуацию смотрите только с позиции очереди .....

По поводу очереди, банк это частная структура если вы не забыли, по поводу очереди это вы в собесе или на почте кричите! а частная структура сама определяет приоритет обслуживания

1. Вас обслуживал не руководитель розницы.
2. Взгляды начальника отделения и менеджмента банка зачастую (почти всегда) не совпадают.
3. Повышение %ставки по депозитам не означает требование по наращиванию депозитной базы.
4. С точки зрения банка иметь 100 депо по 10k на порядок лучше чем иметь 1 депо на 1000k.
5. Посмотрите на эту ситуацию с позиции начальника отделения. Включите свой ум. Какой у нее(кажись она) был выбор? Возможно, Вы ее задавили морально и были, мысленно, посланы в известном направлении.
6. Умные люди умеют трезво оценивать обстановку и контролировать свои эмоции.
7. Вы, кажись, первый в этой ветке высказали не достойные для умного человека выражения. Толерантность никому никогда не мешала.
steven
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 01 тра, 2013 21:24

steven Солидарен с каждой буковкой!
baran
Аватар користувача
 
Повідомлень: 4999
З нами з: 12.08.11
Подякував: 94 раз.
Подякували: 865 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 02 тра, 2013 00:38

  zzzzzz написав:
  Nighthawk написав:Skalv

Розслабтесь... "Дискусія" не вартує навіть тих кількох міліват електрики, які ви затратите на читання цих опусів ...

P.S. Рівно 9 місяців тому теж був у Платинумі, тільки не заносив, а забирав суму у кілька ФГВ (це так, для заспокоєння нервів нашого ілітного таваріща, бо ж то усьо бомжі довкола!!!). І не тільки знімав, а ще й конвертував USD-UAH, і потім ж робив проплату забудовнику. Все - з Платинума, бо в той момент там був і найкращий курс покупки USD, і низькі комісії по переказу коштів. Але, звісно, заздалегідь проінформував менеджерів. Формально вони могли проігнорувати мої прохання-раз клієнт йде без повернення, то нафіг напрягатися?! Але все пройшло на ура. І голова відділення активно допоміг у всіх "двіжах". Може, треба просто себе нормально вести, і тоді інші люди теж підуть вам назустріч?!


А я себя не нормально вел?....ПРОСЬБА обслужить без очереди это что-то сверх естественное???????
или вы считаете что это нормально с чемоданом денег стоять в очереди в кассу????...если вы считаете что это нормально, флаг вам в одно место....


Уявіть на хвилинку, що Ви вже майже підходите до каси, щоб завершити депозитну операцію з Вашим чемоданом, аж раптом в відділення заходять 2 чуваки і кожен з двома чемоданами грошей (ледве пруть, чемодани майже волочать по землі). Один заскакує до керівника відділення і вже за кілька хвилин Вас, як "ніщеброда", відсувають від такого вже близького віконця і касир починає перерахунок 4 чемоданів, а Вам кажуть: шановний "ніщеброде" приходьте завтра, бо вже сьогодні касир Вас не встигне до кінця робочого дня обслужити. І які у Вас будуть почуття - заплескаєте з радості у долоні і порадієте за цих чуваків? Чи може інші? Поділіться!
Кармелюк
Аватар користувача
1

 
Повідомлень: 731
З нами з: 26.08.12
Подякував: 237 раз.
Подякували: 311 раз.
 
Профіль
 
1
1
  #<1 ... 18431844184518461847 ... 2633>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
57909 1227191
Переглянути останнє повідомлення
Сер 10 січ, 2018 15:39
Модератор
40290 2645757
Переглянути останнє повідомлення
Вів 31 гру, 2013 19:06
Унуноктий
23806 1845931
Переглянути останнє повідомлення
Пон 31 гру, 2012 22:53
obval
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама