Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
AntiKolobok написав::D Ну ось, піпєц підкрався нєзамєтно... Вчора закінчувався доларовий депо. Той, що поновлюється кожні 14 днів. У понеділок написав заяву про відмову від наступної пролонгації. Тітка у червоній краватці на шії зачитала номер заяви і запропонувала не хвилюватися. Цілий день вчора чекав смс про повернення коштів на поточний рахунок. А сьогодні, відкривши ІБ, побачив, що депо пролонговано на наступні 14 днів Ото я посміявся... Поїхав у відділення. Кажу: "Що ж ви, падли, робите?" А мені у відповідь: "Так, шановний, заявка ваша є, але вчора стався триндєц, катастрофічєскій сбой всієї системи, нє смоглі обробити, тому пишіть заявку на дострокове припинення". Я у відповідь: "Тю, так скасуйте пролонгацію і поверніть кошти на рахунок...". А мені: "Хрєн тобі, так не можна, або пиши на припинення, або чекай 14 днів. Але нам похєру, і ти розслабся. Що так, що інакше - гроші повернуться одночасно через 2 тижні". Будуть всі горіти в аду, тварюки...
Спробуйте перекласти на літературну мову, будь ласка.
Зверніться до ДО, зробіть запит до банку. Можливо питання всеж можна вирішити?
ну вот очередная серия телесериала "Крутое пике" подходит к концу. Краткое содержание сегодняшней серии: и без того хромая-слепая муму получила очередную кастрацию. .. ту би континнид. .. секрет завтрашней серии пока в тайне
Delta official написав:Уважаемый Навуходоносор, специалистами Банка предпринимаются все меры для организации бесперебойной работы банкоматов и обеспечения достаточного количества наличных средств в кассах отделений Банка с учетом запросов максимального количества Клиентов. При этом уточнять наличие необходимой для Вас суммы рекомендуем непосредственно звонком в отделение Банка.
Уважаемая, ДО, в моем отделении валюты нет уже месяц. Я уточняю каждый день. Можете разубедить меня в обратном? Номер отделения могу скинуть в личку
Это для того, чтобы сэкономить средства путем лишения премии сотрудников банка? Более Вы не добъетесь.
Шановний AntiKolobok, для перевірки інформації для прийняття необхідних заходів просимо надати в особистих повідомленнях Ваші контактні дані та адресу відділення, про яке йде мова у вашому повідомленні.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Календар платежів» від Дельта Банку - зручний сервіс, який значно спрощує процес оплати та економить час! Детальніше: http://deltabank.com.ua/press/news/2014/10/1994/
Востаннє редагувалось Delta official в Чет 06 лис, 2014 20:47, всього редагувалось 1 раз.
Очкарик написав:Спробуйте перекласти на літературну мову, будь ласка. Зверніться до ДО, зробіть запит до банку. Можливо питання всеж можна вирішити?
Я Вас прошу... ДО - це для питань про сотні гривень, не більше. Погляд начальника відділення, з яким спілкувався, був досить впевнений. Тіпа, пшол нахєр, тєрпіла... Сказано "чекати" ще 2 тижні - так чекай. А інакше викреслимо із списків "пайщиков-концессионеров" (с)
Востаннє редагувалось AntiKolobok в Чет 06 лис, 2014 20:45, всього редагувалось 1 раз.
Delta official написав:Уважаемый Навуходоносор, специалистами Банка предпринимаются все меры для организации бесперебойной работы банкоматов и обеспечения достаточного количества наличных средств в кассах отделений Банка с учетом запросов максимального количества Клиентов. При этом уточнять наличие необходимой для Вас суммы рекомендуем непосредственно звонком в отделение Банка.
Уважаемая, ДО, в моем отделении валюты нет уже месяц. Я уточняю каждый день. Можете разубедить меня в обратном? Номер отделения могу скинуть в личку
Это для того, чтобы сэкономить средства путем лишения премии сотрудников банка? Более Вы не добъетесь.
Видите ли, наши с Вами диспозиции несколько различаются. мне Д-банк месяц назад в ответ на мой запЫт прислали совершенно гениальную в своей тупизне и ниочемности отписку, в духе писем АзИрова Мустафе Найему. Уверен, что составлял ее не экономист, а юрист-троечник. Потому я вывожу ДО/либо родное отделение на чистую воду. Если "мои" отделенцы таки не лгут, то их лишать премии не за что. В противном случае, хай гонят бабло, если подкреп поступает. Ферштейн?..
Востаннє редагувалось Навуходоносор в Чет 06 лис, 2014 20:46, всього редагувалось 2 разів.
Уважаемый Очкарик, Ваше обращение передано сотрудникам профильного подразделения. О результатах Клиент будет уведомлен.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Календар платежів» від Дельта Банку - зручний сервіс, який значно спрощує процес оплати та економить час! Детальніше: http://deltabank.com.ua/press/news/2014/10/1994/
Навуходоносор написав:[ Уважаемая, ДО, в моем отделении валюты нет уже месяц. Я уточняю каждый день. Можете разубедить меня в обратном? Номер отделения могу скинуть в личку
Это для того, чтобы сэкономить средства путем лишения премии сотрудников банка? Более Вы не добъетесь.
Видите ли, наши с Вами диспозиции несколько различаются. мне Д-банк месяц назад в ответ на мой запЫт прислали совершенно гениальную в своей тупизне и ниочемности отписку, в духе писем АзИрова Мустафе Найему. Уверен, что составлял ее не экономист, а юрист-троечник. Потому я вывожу ДО/либо родное отделение на чистую воду. Если "мои" отделенцы таки не лгут, то их лишать премии не за что. В противном случае, хай гонят бабло, если подкреп поступает. Ферштейн?..
Они в Дельту АзиРова на пол ставки взяли, вот и весь ответ.