Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Читаю форум і не вірю, що це гілка Дельти. Банк явно взяв неправильний курс. В той момент, коли треба було максимально забезпечити банкомати і каси готівкою і задовольнити всіх панікерів, Дельта навпаки лімітує видачу готівки то 5000 грн., то 1000 грн. на добу (звісно не офіційно). Цим банк спровокував негативні відгуки і як наслідок збільшив кількісь панікерів. Банк показує постійний прибуток, із місяця в місяць Дельта заробляє немалі гроші, але депозити видає із скрипом. Це говорить просто про небажання віддавати гроші, в той час коли вони є! Чому цим шляхом йде банк? Може тому, що відчуває безкарність і можливість отримати легку вигоду. А зараз ще і Універсал банк надумали купувати... і це за гроші вкладників, які змушені чекати своїх грошей із незрозумілих причин. Офіційний представник прикривається складною ситуацією в країні... а тим часом Дельта поглинає черговий банк. Що це за складні часи такі? Цей курс явно не клієнтоорієнтований і це сумно. Я Дельту вважав чи не найкращим банком в Україні... розчазчарували.
UserfromUA написав:сроки решения вопросов (обращений) обозначьте пожалуйста. а то DO и операторы горячей линии только фиксируют, отмечают, передают, делают "всё" возможное, а по факту - ноль. такое ощущение, что с автоответчиком общаюсь да еще и рекламку свою попутно тиражируете.
Уважаемый UserfromUA, информация по Вашему вопросу была передана в ответственное подразделение Банка, в данный момент обращение находится в работе, по факту уточнения информации обязательно Вас проинформируем.
---------------------------------------------------------------------------------------опять автоответ.. просил же обозначить сроки ! или в банке хаос?
Шановна Delta official! Ще 16 липня (більше місяця назад) я надав всі дані по запиту з приводу неотримання отримувачем двох платежів. Крім стандартної відповіді про передачу у відповідний підрозділ банку, реальної відповіді я не отримав. Скільки ще треба чекати?
Delta official: Уважаемый User, информация по Вашему вопросу была передана в ответственное подразделение Банка, в данный момент обращение находится в работе, по факту уточнения информации обязательно Вас проинформируем.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Лояльний» — короткостроковий вклад з підвищенними відсотками та лояльними умовами дострокового розірвання договору! Детальніше:
Webracer Розумієте, ситуація в Дельті ще не найгірша в банківській системі. Але все туди рухається. Банкіри відчули безкарність за порушення прав простих вкладників. Фактично ні НБУ, ні держава, ні суди не можуть масштабно вплинути на ситуацію. Можуть зробити лише ті ж прості вкладники. Грошима. Своїми грошима, які треба забирати з таких банків. І ніколи не повертатись туди, де тебе надурили хоч раз.
А какими нормативами НБУ регулируются переводы в инвалюте?
Уважаемый Scholar, средства будут отправлены в срок до 3 рабочих дней.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Лояльний» — короткостроковий вклад з підвищенними відсотками та лояльними умовами дострокового розірвання договору! Детальніше: http://deltabank.com.ua/personal/deposits/lojalnij/
yarko написав:Шановна Delta official! Ще 16 липня (більше місяця назад) я надав всі дані по запиту з приводу неотримання отримувачем двох платежів. Крім стандартної відповіді про передачу у відповідний підрозділ банку, реальної відповіді я не отримав. Скільки ще треба чекати?
Шановний yarko, звернення знаходиться в роботі, по факту вирішення питання Вас обов'язково проінформують.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Лояльний» — короткостроковий вклад з підвищенними відсотками та лояльними умовами дострокового розірвання договору! Детальніше: http://deltabank.com.ua/personal/deposits/lojalnij/[/quote]
yarko написав:Розумієте, ситуація в Дельті ще не найгірша в банківській системі. Але все туди рухається. Банкіри відчули безкарність за порушення прав простих вкладників. Фактично ні НБУ, ні держава, ні суди не можуть масштабно вплинути на ситуацію. Можуть зробити лише ті ж прості вкладники. Грошима. Своїми грошима, які треба забирати з таких банків. І ніколи не повертатись туди, де тебе надурили хоч раз.
полностью поддерживаю!!! это вверх цинизма рассказывать людям сказки, что "нет валюты" и при этом покупать другой банк
работники дельты Вам не стыдно работать в таком банке?
В общем сегодня депозит так и не вернули. Выводы: В дельтабанке нельзя размещать депозиты в валюте, потому как дельта не выполняет свои обязательства и тупо их не возвращает. В дельтабанке нельзя размещать депозиты в гривне, потому как дельта не выполняет свои обязательства и в срок их не возвращает. И вообще, дельтабанк не для депозитных вкладов, потому как возвращает любые депозиты с большими проблемами, кроме нищебродских, до 5000 грн. В дельтабанке нельзя использовать карты для оплаты в иной валюте, так как курс для расчетов сильно отличается от курса нбу, рыночного курса и коммерческого курса самой дельты + к этому добавляется еще и 1%. Дельтабанк нельзя использовать для оперативных расчетов, так как стоят низкие ограничительные лимиты на снятие денег в банкомате и в кассе, на операции в мудельте, на операции с суммами свыше 3000 взимается неадекватные комиссии, платежи уходят с задержками в сутки. Бесплатные или не дорогие карточные продукты ликвидированы. "Помощь"ДО в решении проблем клиентов перестала давать положительный результат в большинстве случаев. Из положительного: Кредитный лимит зарезали не всем клиентам поголовно, а только новым клиентам, и жителям донецкого и луганского региона. Выплату кеш бека обрезали не всем, а только тем, у кого нет ИБ, и кто не следит за ситуацией в банке. Ничего не упустил?