Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
0720 написав:странный какой-то интернет - для форума он есть, а для ИБ его нет это как?
Там с СМС-паролем было связано (из-за связи не приходит). Тут советы всякие давали на эту тему.
good_times - так такая проблема давно вырисовывалась. что было сделано банком в этом направление? может даны детальные разъяснение для клиентов банка на сайте?
З.Ы. в приватбанке - действует "позвони мне" в универсале телефонный банкинг что действует в дельте - кроме возможного решения в индивидуальном порядке?
uaprofi написав: Ольга, просто фееричная ода!!! Браво!!!
З.Ы. мой бывший шеф в сложных ситуация любит говорить - "нет такой проблемы которая бы не решилась сама собой"
Я не поняла, это ирония? Вы знаете, мне не до шуток. У нас война, нет мобильной связи, а потому нет и ИБ. Дельта помогла мне перевести деньги сыну. И простите, на связь со мной потратила кучу времени. Что-то еще объяснять нужно?
странный какой-то интернет - для форума он есть, а для ИБ его нет это как?
Достали! Какой интернет-банкинг без паролей?! Дошло? Более общаться с тугодумами, а тем более, оправдываться не собираюсь. Мне бы ваши проблемы. П.С. Теперь я понимаю, почему у некоторых нифига не получается.
Питання до Дельта: Чи можна перевести з поточного гривні на золоту іншого клієнта Дельта? Якщо так ,коли зачислиться? І чи можна в терміналі зачислити на кредитку без комісії? (бо завжди онлайн робилося)
Flicker написав:Питання до Дельта: Чи можна перевести з поточного гривні на золоту іншого клієнта Дельта? Якщо так ,коли зачислиться? І чи можна в терміналі зачислити на кредитку без комісії? (бо завжди онлайн робилося)
Шановний Flicker, повідомляємо, що така можливість є. Звертаємо Вашу увагу на те, що з Регламентом проведення операцій в СДБО myDelta у Вас є можливість ознайомитись на сайті Банку: http://deltabank.com.ua/f/1/personal/in ... A_2409.pdf. Також зазаначаємо, що у випадку поповнення картки за допомогою терміналу СМПУ, плата складає 10 грн.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Лояльний» — короткостроковий вклад з підвищенними відсотками та лояльними умовами дострокового розірвання договору! Детальніше: http://deltabank.com.ua/personal/deposits/lojalnij/
0720 написав:странный какой-то интернет - для форума он есть, а для ИБ его нет это как?
Там с СМС-паролем было связано (из-за связи не приходит). Тут советы всякие давали на эту тему.
good_times - так такая проблема давно вырисовывалась. что было сделано банком в этом направление? может даны детальные разъяснение для клиентов банка на сайте?
З.Ы. в приватбанке - действует "позвони мне" в универсале телефонный банкинг что действует в дельте - кроме возможного решения в индивидуальном порядке?
Куда "позвони мне"? Какой телефонный банкинг, если телефоны мертвые? И почему всех так зацепило мое сообщение? Только потому, что я, как Биг, не умею смачно ответить?
Виконується вхід до системи... и потом: Доступ заборонено
Технічна проблема. Будь ласка, зверніться в клієнтську підтримку банку 0 800 500 600 або 0 44 428 95 95. Шо опять ?
Уважаемый Валдис, в ближайшее время работа сервиса СДБО myDelta будет возобновлена. Приносим свои извинения за временные неудобства!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Лояльний» — короткостроковий вклад з підвищенними відсотками та лояльними умовами дострокового розірвання договору! Детальніше: http://deltabank.com.ua/personal/deposits/lojalnij/
Окс_1 написав:Запитання до Delta official: яка проблема з програмним забезпеченням у Львові? Відділення на Володимира Великого - черга стоїть, каса не працює, бо немає зв"язку з сервером. Стверджують, що так у всіх львівських відділеннях. Гаряча лінія інформації не дає. Сьогодні за договором останній день для платежу по кредитній карті за пільговим періодом. Якщо сьогодні платіж не пройде, чи не будуть нараховані відстоки?
Шановна Окс_1, Ваше звернення передане до відповідного підрозділу Банку для прийняття необхідних мір. Що стосується Вашого 2 запитання - прохання уточнити № договору в особистих повідомленнях Delta official, для перевірки інформації.
Своє питання вирішила, сівши за кермо і поїхавши в інше відділення. Намагалась подзвонити по відділенням за телефонами, вказаним на сайті - ЖОДЕН не відповів. Пощастило, що у першому відвіданому відділенні платіж прийняли. Осад залишився.
WachtAmRhein написав:Сегодня исполнилось 14 дней со дня оформления карточки Дельта-голд. 100 грн уже списали. Где же сама карта?? Это еще небось и тридцаточку спишут 1го числа, всё по договору.
Уважаемый WachtAmRhein, мы передали Ваше замечание профильному подразделению. Со своей стороны сделаем все возможное, что бы вопрос решился максимально быстро. Приносим свои извинения неудобства.
А я надеялся попользоваться ею еще в августе, оформляя 8го!!!!! числа.
К кассе без очереди не пускают, достать из широких штанин нечего.