|
Хрещатик Банк - БАНКРОТ |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
Додано: Чет 04 чер, 2015 23:24
sens написав: Gas написав:Купите валюту - больше заработаете.
cмотря когда продать если сегодня купить по 21.50 чтобы через месяц продать по 21-00 . Желаю удачи . До осени валюта не в тренде
Думаю, до августа 
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: П'ят 05 чер, 2015 11:29
Cпасибо за ответы, значит - не волнуюсь ).
-
Hella
-
-
- Повідомлень: 1298
- З нами з: 25.08.09
- Подякував: 146 раз.
- Подякували: 41 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 05 чер, 2015 20:29
sens написав:До осени валюта не в тренде
Мне бы ваш оптимизм )))
-
Gas
-
-
- Повідомлень: 536
- З нами з: 24.10.14
- Подякував: 10 раз.
- Подякували: 82 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 07 чер, 2015 11:33
Gas написав: sens написав:До осени валюта не в тренде
Мне бы ваш оптимизм )))
а после осени не в тренде будет вообще, когда пойдут новые платёжки, когда людишки шоб выживать будут вынуждены лезть в валютные закрома... как говорил один еврей: "такая жизь"
-
ВВГ
-
-
- Повідомлень: 1510
- З нами з: 17.05.09
- Подякував: 91 раз.
- Подякували: 77 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 08 чер, 2015 17:01
Сьогодні, 8.06.2015, при спробі зняти кошти(ххххх,хх грн) з власного карткового рахунку в касі білоцерківського відділення банку Хрещатик, ввівши ПІН-код, отримав відмову в зв'язку з невірним ПІН-кодом. Набравши ПІН-код ще раз (ПІН-код вірний 100%), повторно отримав відмову. Касир порекомендувала звернутись до менеджера, так як при ще одній невдалій спробі - рахунок буде заблокований. Менеджер в свою чергу відправила мене здійснити контрольну спробу до банкомата - ПІН-код вірний, але банкомат порожній. Вертаюсь до каси ввожу цей самий ПІН-код - відмова, ліміт спроб вводу ПІН вичерпано  . Рахунок заблоковано  .Співробітниця банку порекомендувала мені піти додому, вивчити ПІН-код  . Врешті, кошти вдалося отримати, еле обслуговуванням залишився вкрай незадоволений. Шкода часу, безглуздо витраченого на цей візит, кожен з підходів до каси супроводжувався чергами. Два основні питання до офіційного представника банку: 1. Що то було з ПІН-кодом? (сподіваюсь не перехід на новий процессінг  ); 2. Чому порожній банкомат? (Банкомат XA040024 Біла Церква, бульв.50-річчя Перемоги,99). P.S. Стоячи в черзі до каси, звернув увагу на наявність спеціального приміщення для перерахунку грошей (нещодавно з'явилось). Спитав у охоронця чи функціонує дане приміщення, отримав відповідь, що приміщення не функціонує та "завалене" документами. Коли підійшла моя черга - касир сама запропонувала мені скористатися цим приміщенням (а як же документи?), а немає там ніяких документів 
-
птнПНХ
-
-
- Повідомлень: 80
- З нами з: 02.09.14
- Подякував: 5 раз.
- Подякували: 10 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 08 чер, 2015 17:13
птнПНХ написав:Сьогодні, 8.06.2015, при спробі зняти кошти(ххххх,хх грн) з власного карткового рахунку в касі білоцерківського відділення банку Хрещатик, ввівши ПІН-код, отримав відмову в зв'язку з невірним ПІН-кодом. Набравши ПІН-код ще раз (ПІН-код вірний 100%), повторно отримав відмову. Касир порекомендувала звернутись до менеджера, так як при ще одній невдалій спробі - рахунок буде заблокований. Менеджер в свою чергу відправила мене здійснити контрольну спробу до банкомата - ПІН-код вірний, але банкомат порожній. Вертаюсь до каси ввожу цей самий ПІН-код - відмова, ліміт спроб вводу ПІН вичерпано  . Рахунок заблоковано  .
Похоже, шо у Вас рассинхронизация ДВУХ ПИНов. Кассир юзала ленту? А в АТМ чип считывался. Потому как непонятно(если карта только с лентой) почему при вводе Вами ПРАВИЛЬНОГО кода в АТМ число попыток не сбросилось. Советую (если карта таки чиповая) просто поменять ПИН-код в АТМ. На любой, хоть на прежний.
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Пон 08 чер, 2015 18:53
clientage Карта не чіпована.
-
птнПНХ
-
-
- Повідомлень: 80
- З нами з: 02.09.14
- Подякував: 5 раз.
- Подякували: 10 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 08 чер, 2015 20:43
птнПНХ написав:clientage Карта не чіпована.
тада непонятно После правильного ввода ПИНа у Вас должно быть опять ТРИ попытки на ввод ПИНа Т.е. после того как Вы сгоняли в АТМ, ввели ПИН, убедились, шо в АТМ нема грошей и вернулись в кассу, то у Вас опять д.б. быть ТРИ попытки. Шото тут ни так Ну и опять же. Хрещатик требует для активации карты сменить ПИН. Клиенты часто забывают этот момент и юзают старый ПИН. Он может работвать в АТМ, а касса видит карту недействительной. Однако по картсчету (без ПОСа) может обслужить клиента, нуна ток настоять на своём. Вы ПИН хоть ОДИН раз меняли для этой карты? Нуна поменять таки 
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Вів 09 чер, 2015 17:17
А я тоже пин забывала. Сама виновата((( Благо новый конверт быстро перевыпустили..
-
lavina
-
-
- Повідомлень: 70
- З нами з: 05.03.14
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 09 чер, 2015 23:22
ВВГ Зміст та глибину Ваших думок оцінив, дякую. На відміну від Вас, думаю над змістом своїх слів та не дозволяю собі в подібній формі спілкуватись з іншими, особливо з незнайомими. Стосовно свого відгуку про банк: це суто моє суб"єктивне негативне враження про обслуговування в даному закладі, маю з чим порівнювати.
-
птнПНХ
-
-
- Повідомлень: 80
- З нами з: 02.09.14
- Подякував: 5 раз.
- Подякували: 10 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
Схожі теми
|
|
19 |
46285 |
|
|
56227 |
8934937 |
Сер 23 жов, 2024 15:18 Y3G0R
|
|
3462 |
2017430 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|