Форум містить персональні теми форумчан ділової спрямованості. Теми, що користуються популярністю в цьому розділі, можуть бути перетворені на окремі підфоруми.
Козак-характерник В глибині душі теж на це сподіваюсь. Але Мудрі кажуть: "грає та не загравайся". Тим паче, у всьому має бути певна межа як не поваги, то хоча б совісті.
"Страшна, панове, приточилась справа. Хай стане совість на сторожі права!" Ліна Костенко
Мошенники угрожают обнародовать банковские данные клиентов Valartis Bank из Лихтенштейна, если не получат от клиентов выкуп биткоинами в размере 10% от их сбережений. Об этом сообщает Reuters, ссылаясь на немецкое издание Bild.
Хакеры взломали банк Valartis Bank и получили информацию о счетах клиентов финучреждения. По данным Bild, среди клиентов банка не только обычные вкладчики, но и политики, актеры и состоятельные люди. Если они откажутся заплатит, мошенники отправят данные счетов жертв финансовым властям и СМИ.
В ноябре стало известно, что личные данные более чем 130 000 военных моряков США попали в руки хакеров.
Скупердяй написав:Козак-характерник Навіщо нам палити свічку, краще гайда в кабаре
В день, коли весь світ вшановує пам'ять невинно загиблих цей му_дак пропонує танцювати в кабаре!
Це таки є свідченням людських якостей цього персонажу.
Ну як бачите не весь світ не вшановує: як мінімум я, інші відвідувачі кабаре та його працівники - також вважають дурістю палити свічки та пускати скупу сльозу за померлими Голодомор влаштовувавли місцеві активісти - чимось схожі на Вас
ПАТ «Укрзалізниця» розширює можливості для комунікації з користувачами послуг. На головній сторінці офіційного сайту діє електронна форма звернень стосовно зауважень щодо сервісу та боротьби з корупцією. Відтепер про такі явища можна повідомити не лише на гарячі лінії, а й в електронній формі.
Заповнити електронну форму користувачі можуть досить легко: потрібно з меню вибрати, чого саме стосується звернення: пасажирських, приміських послуг чи антикорупції. Заявнику необхідно зазначити ім’я, електронну адресу, тему повідомлення та сформулювати його зміст. Для того, щоб детально розглянути звернення, зміст повідомлення має бути конкретним, із зазначенням дати, місця, номера поїзда, вагону, сполучення та інших подробиць. Це дасть можливість залізничникам ґрунтовно проаналізувати ситуацію та своєчасно зреагувати на негативні випадки.
Заповнити електронну форму користувачі можуть досить легко: потрібно з меню вибрати, чого саме стосується звернення: пасажирських, приміських послуг чи антикорупції. Заявнику необхідно зазначити ім’я, електронну адресу, тему повідомлення та сформулювати його зміст. Для того, щоб детально розглянути звернення, зміст повідомлення має бути конкретним, із зазначенням дати, місця, номера поїзда, вагону, сполучення та інших подробиць. Це дасть можливість залізничникам ґрунтовно проаналізувати ситуацію та своєчасно зреагувати на негативні випадки.
Други,а шо то за Вектор-банк.?На минфине в бонусах появился.За папир на полгода дает 20,5 + 1,5 бонус минфина ?Банк основан в 2014г. и вроде блох не успел набраться.Чьих он будет ?
Тихон Колись, таке саме писали за МИХу , там же сплошне copy
"Новый.Банк был зарегистрирован 31 января 2014 года и получил банковскую лицензию №275 (на сегодняшний день выданы 277 лицензий). Следовательно, среди клиентов банка почти нет проблемных заемщиков, бравших валютные кредиты по «докризисному» курсу."
Якщо щось п1де не так, бонус от МИНФИНА буде приемною вт1хою. Напиться и забыться.
Тихон написав:Други,а шо то за Вектор-банк.?На минфине в бонусах появился.За папир на полгода дает 20,5 + 1,5 бонус минфина ?Банк основан в 2014г. и вроде блох не успел набраться.Чьих он будет ?