Шановні форумчанани! Звертаюся до вас з проханням підтримати наступну ініціативу. В мене відбувся конфлікт з представником банку Форвард. Представник банку дозволив некоретне висловлювання на мою адресу. Таке трапилося вперше за історію форуму. Звернувся до адміністрації форуму, щоб уточнити правила форуму і права учасників. З'ясував, що всі учасники форуму мають однакові права, в тому числі представники банків. Тобто представник банку може бути забаненим. Надіслав листа до адміністрації з проханням вирішити конфлікт:
Із правил форуму:
Тобто все ж особисте ставлення до конфліктних ситуацій на форумі повинно бути у адміністрації форуму. До того ж модератор має право вносити змінив правила.
Виходячи з цього , прошу скасувати реєстрацію представника банку Форвард! Вважаю таку поведінку представника банка некоректною на форумі. Вперше за історію форума представник банка дозволив собі ображати форумчанина. І якщо керівництво банку ніяк на це не реагує, а схвалює таке, то Ви, як адміністрація форуму повинні відреагувати адекватно. Зрозуміло, що всі учасники форуму рівні, але все ж певна специфіка у статусах тут присутня. Бо на форумі пишуть в довільній формі і кожний сам обирає стиль і форму висловлюваннь, нехай навіть іноді образливі і некоректну, тролізм. Бо то є суб'єктивий погляд і опис вражень, емоції. Форум про банки , як юридичні структури, а не про персоналії представників. То немає підстав на якісь образи і таку неадекватну реакцію. Представник банку в жодному випадку немає права висловлювати власну оцінку особистості форумчанина і ображати.
Хочу також внести пропозицію виправити формулювання в правилах: юридичну особу образити не можна. Образа - емоція властива живій людині. Юридична структура може лише позиватися в разі публікації матеріалів, що призводить до матеріальних збитків, або псуванню ділової репутації.
Тако ж пропоную внести зміни, щодо наступного: перед тим, як ви починаєте офіційно співпрацювати з представником банку, з відповідною підсвіткою кольором, внесіть пункт: представник банку не має права ображати форумчан. В жодному випадку. Можливо навіть штраф прописати на користь фінанс.юа. в разі порушення.
Підтримую таку ініциативу , вважаю як мінімум скасування реєстрації данного представника банку Форвард і публічні вибачення - нехай пояснює таку ситуацію перед своїм керівництвом . І як пише наш форумчанин не "допустив не коректне висловлювання " а відкрито назвав клієнта банку і форумчанина хамом , така поведінка представника не може залишитись поза увагою адміністрації форума , просимо відреагувати , так як ми ситуацію уже на профільній гілці обговорювали і в тому числі я вимагав принести публічні вибачення форумчанину КХ ..представник банку робить вигляд що нічого не бачить і ніяк не реагує і вочевидь обзивати форумчан вважає за відповідним для банківського представника стилем спілкування з форумчанами , вважаю таку поведінку неприпустимою.
Мною була написана репліка. До представника банку не звертався. Представник банку "відповів". Це форум про банки, а не особистості форумчан. Чому представник, до речі не ліцензований адміністрацією форуму дозволяє собі таке? І якщо вже такі правила форуму, що всі учасники рівні, хоча я так не вважаю, бо статуси представника і пересічного форумчанина мають специфіку певну, то правила необхідно змінити. І в подальшому при лицензуванні і відповідній підсвітці кольором, забов'язати представників поводитися коректно.
В своє "виправдання", так би мовити, можу додати наступне...В жодному випадку звертаючися до представника, або коментуючи діяльність банку, не маю на увазі особистість представника, як людини. І взагалі всі злобні на перший погляд пости, несуть частину жарту. Погано, що того деякі не розуміють. Так склалося, що за традицією до банку приклеюються жаргонні назви. Але жодний представник банку, ніколи не дозволяв собі таке. І якщо існуючі правила не дозволяють наразі вплинути на неадекватну поведінку представника, то їх треба змінювати, щоб надалі таких випадків не траплялося. І щоб кожний форумчанина був впевнений, що форум впершу чергу про банки і як покращити їх діяльність, а не особистість форумчанина. І адекватні банки навпаки мониторять гілки, щоб мати зворотній зв'язок. В жодному разі не дозволяючи собі такі випади.
Мною була написана репліка. До представника банку не звертався. Представник банку "відповів". Це форум про банки, а не особистості форумчан. Чому представник, до речі не ліцензований адміністрацією форуму дозволяє собі таке? І якщо вже такі правила форуму, що всі учасники рівні, хоча я так не вважаю, бо статуси представника і пересічного форумчанина мають специфіку певну, то правила необхідно змінити. І в подальшому при лицензуванні і відповідній підсвітці кольором, забов'язати представників поводитися коректно.
А чем Вы, собственно говоря, недовольны?.. Тем, что представитель банка ответил Вам в тон?..
Ну, как оказалось - не Вам так это на форуме сплошь и рядом случается.
А появление данной ветки - так это вообще мне, извините, непонятно. Вы хотите крови представителя?.. А там 100% девушка, и не исключено, что нормальная.Не жалко?..
А отшутиться Вам, коллега - пару пустяков)
Конечно, представитель- это..гм..обслуга, но и себя уважать нужно, козаче Вы же не отбираете у детей леденцы на палочке?..
Востаннє редагувалось Навуходоносор в Вів 20 гру, 2016 02:51, всього редагувалось 1 раз.
-VICTOR- написав:Підтримую таку ініциативу , вважаю як мінімум скасування реєстрації данного представника банку Форвард і публічні вибачення - нехай пояснює таку ситуацію перед своїм керівництвом . І як пише наш форумчанин не "допустив не коректне висловлювання " а відкрито назвав клієнта банку і форумчанина хамом , така поведінка представника не може залишитись поза увагою адміністрації форума , просимо відреагувати , так як ми ситуацію уже на профільній гілці обговорювали і в тому числі я вимагав принести публічні вибачення форумчанину КХ ..представник банку робить вигляд що нічого не бачить і ніяк не реагує і вочевидь обзивати форумчан вважає за відповідним для банківського представника стилем спілкування з форумчанами , вважаю таку поведінку неприпустимою.
Тим паче, що на своєму офіційному сайті банк декларує зовсім інші цінності. То як тоді це співвідноситься з поведінкою представника?
Прошу також форумчан приєднатися до написання скарг до банку. На сайті Форварда є форма зворотнього зв'язку. Прикладіть скріни. Ситуація як на мене надзвичайна. Банк образив не лише мене, а й всіх критикантів. Бо "скунс", "ломбард" і т.п. використовують багато форумчан. І це данність яка історично склалася із за недружньої політики банка. Так нащо пєняти на дзеркало? Замість пошуку співпраці з клієнтами і налагодженню партнерських відносин, банк перейшов до таких, так би мовити "методів" роботи.
Навуходоносор написав:А чем Вы, собственно говоря, недовольны?.. Тем, что представитель банка ответил Вам в тон?..
Ну, как оказалось - не Вам так это на форуме сплошь и рядом случается.
А появление данной ветки - так это вообще мне, извините, непонятно. Вы хотите крови представителя?.. А там 100% девушка, и не исключено, что нормальная.Не жалко?..
А отшутиться Вам, коллега - пару пустяков)
Конечно, представитель- это..гм..обслуга, но и себя уважать нужно, козаче Вы же не отбираете у детей леденцы на палочке?..
Не зовсім зрозумів. Що значить "как ока залось не Вам"? І Ви мене не зрозуміли. Розумієте, що Банк і представник банку - суть різні речі? Щось вигукуючи гостре, ви думаєте я хочу образити конкретну людину - представника банку? Ви значить або погано знаєте мене, або не так уважно придивлялися до стилю постів. До того ж персонаж мій - це так би мовити, не зовсім я, а трохи художнього вимислу.... Погано без почуття гумору. І не треба все сприймати в лоба, напряму! Тай не дівчина то, а хлоп. Мало того представник бравує своєю поведінкою. Розумієте, що під таку роздачу може попасти кожний? Таке треба пресікати на корню. Бо якщо, хтось обізве наступний раз банк гострим словцем, то теж отримає на горіхи, бо представник ідейний і йому за фірму образливо? На мій погляд, таке не припустимо! Ви ж звісно маєте свою думку. А я свою! Ніякої крові не хочу, а для уникнення в подальшому таких ситуацій пропоную внести зміни в правилах, дещо деталізувати. І звісно, що буває вирветься гостре слово, але представник і не думає попросити пробачення. Навпаки бравує і загострює ситуацію. Навіть думаю про судовий позов.
Востаннє редагувалось Козак-характерник в Вів 20 гру, 2016 03:07, всього редагувалось 1 раз.
WachtAmRhein написав:Поддерживаю, трудно представить что при звонке на горячую линию какого-либо из банков вас начнут обзывать хамом.
Фактически представители на форуме - работники колцентра. В конце концов можно проигнорировать, но не писать гадости.
Я про те і кажу. Саме головне, що я просто написав звичайну репліку в своєму стилі. І всі звикли до того, сприймають жартівливо. І чомусь представник вирішив откоментувати це неадекватно. До того ж репліка була до Банку, а не до особи представника. Образа ж до мене була особиста, начебто не Банк обговорюється, а козак. Мене то обурює. Одне діло коли між собою сваряться пересічні форумчани, там ніяких образ, погутарили і розійшлися. Інше - коли тобі хамить Банк, бо представник тут не сам по собі, а представник, що виконує работу, а не висловлює емоції.
Навуходоносор написав: А отшутиться Вам, коллега - пару пустяков)
Конечно, представитель- это..гм..обслуга, но и себя уважать нужно, козаче Вы же не отбираете у детей леденцы на палочке?..
Можна б було і пожартувати. Але коли один з форумчан зробив зауваження, то представник почав бравувати і загострювати ситуацію, начебто кидаючи виклик і провокуючи. Якось не дуже жартувати хочеться...