Volodymyr Lviv, як повідомлялося раніше, з 01.12.2014 року були внесені зміни до тарифних пакетів, які були відкриті в рамках карткового продукту «Ощадна картка №1», а саме була введена плата за надання інформації за рахунком в електронному вигляді за допомогою засобів електронного зв’язку: СМС-інформування на мобільний телефон про здійснені операції та/або стан рахунку. Інформація про зміни була розміщена на офіційному сайті Банку: http://deltabank.com.ua/press/news/2014/10/1944/.
Delta official написав:JPMorgan, Банк постоянно работает над упрощением процедур, а также над повышением качества обслуживания наших Клиентов.
Читаю и диву даюсь, сколько ж народ еще будет терпеть " повышение качества обслуживания". Вчера 5 раз задавала вопрос ДО, проигнорировали меня, как клиента, мало того и в личку 2 раза писала ДО, но не дождалась ответа, куда уж выше качество?
Востаннє редагувалось Bars2013 в Сер 04 лют, 2015 20:28, всього редагувалось 1 раз.
В МОЇХ РОДИЧІВ З ТРЬОХ ПОТОЧНИХ РАХУНКІВ,З ГРИВНЕВИХ І ДОЛАРОВИХ,ПОЗНІМАЛО КОШТИ.З ГРИВНЕВОГО-ПО 5ГРН,З ДОЛАРОВОГО-ПО 0,50ЦЕНТІВ?????????? ДИВЛЮСЯ,ЩО ВОНО ТО ПОЗНІМАЛО ЗА АБОНПЛАТУ СМС-СЕРВІСА???ЯКИЙ МОЖЕ БУТИ СМС-СЕРВІС НА ПОТОЧНИХ РАХУНКАХ БЕЗ НАЯВНОСТІ КАРТКИ????????
CapsLock залип - поменяйте клавиатуру. Чего орать? Тут всем весело и так.