Я зараз не можу знайти повного опису схеми ГІУ але десь читав, що вона ще складніша ніж ми думаєм. Там були якісь схеми для вкладників, які нібито не тільки пролонговують свої вклади під певний відсоток, але ще й мають ввійти в капітал банку своїми додатковими живими грошима (по моєму звучала сума 50 відсотків від вкладу), такі додаткові гроші теж нібито через 10 років мають повернути в якості субординованого боргу....
Можливо це все розраховано для вкладників 200+, але навіть так уявити людей які захочуть докапіталізовувати незрозумілий банк під управлінням непрофільного відомства (ГІУ)важко. Тому треба уважно слідкувати за подіями..ІГ якщо і вести мову про передачу вкладів в перехідний банк то тільки сум 200+ або за бажанням окремих дуже великих вкладників яким від 200 тисяч ні холодно ні жарко...І то тільки при умові що черговість погашення визначена законом буде дотримана перехідним банком. Інакше результат буде один: зроблять перехідний банк..всі живі залишки витянуть на "потрібних" кредиторів...а фізиків всіх злиють знову на ФГВ для ліквідації без відшкодувань.
За змістом цитованої статті 100 процентів не можна розбивати "вклади гарантовані фондом" тобто до 200 тисяч...а решта можна якраз.
Згодний. То я, виходить, видав бажане за дійсне. І у вкладників 200+, нажаль немає ніяких шансів з перехідним банком. Окрім, мабуть, доброї волі ФГВ. Якої у нього ніколи не було.
Крім цього при вашому тлумаченні втрачається смисл норми яка говорить про "забезпечення неупередженого ставлення до всіх кредиторів". Виходить по факту що кого захоче фонд передасть а кого не захоче ні...
Під всіми кредиторами маються на увазі вкладники та інші кредитори банку (НБУ, ГІУ, Укрпошта і т.д.). З них вкладники мають найвищий прирітет. А всередині (між собою) вкладники немають ніяких приоритетів. ФГВ може відбирати для передачі в перехідний банк яких завгодно вкладників. Про це каже і ФГВ і написано Законі. Ніде не встанвлено, що в перехідний банк потрібно передавати всіх клієнтів.
Це елементрано неконституційна норма тоді, адже таким чином рівність прав громадян порушується. Не може так бути що хтось в кого депо закінчилось до 30.04 отримав гроші....а в кого 1.05 іде в перехідний банк на 10 років))
Чому не може? Саме так написано в Законі. Але в ньому не написано, що в перехідний банк йдуть на 10 років. Перехідний банк такий же самий, як і всі інші, і повинен видавати кошти на першу вимогу клієнтів (вкладників).
Як він без згоди клієнтів збирається їм оформлювати депозити (заморожування вкладів) на 10 років, я не уявляю.
З.И. Те, що діяльність ФГВ неконституційна вже помітив навіть ВСУ. Однак це не перешкоджає багатьом суддям приймати рішення на користь ФГВ (проти вкладників).
Востаннє редагувалось newbie в Вів 08 вер, 2015 15:17, всього редагувалось 3 разів.
Доречі невиключено що перехідний банк лобіють і окремі дуже великі вкладники в яких вкладнки на десятки чи сотні міліонів. Вони можуть розраховувати через відкати керівництву перехідного банку...провести маніпуляції з живими активами та забезпеченнями і отримати хоч частину свого. Не забуваєм що однієї нерухомості на 2млрд по балансу... плюс застав нормальних також достатньо думаю.
Питання просто в тому що на всіх не вистачає...тому в перехідному банку відкривається шикарне поле для торгів((
33kiev33 написав:Доречі невиключено що перехідний банк лобіють і окремі дуже великі вкладники в яких вкладнки на десятки чи сотні міліонів. Вони можуть розраховувати через відкати керівництву перехідного банку...провести маніпуляції з живими активами та забезпеченнями і отримати хоч частину свого. Не забуваєм що однієї нерухомості на 2млрд по балансу... плюс застав нормальних також достатньо думаю.
Питання просто в тому що на всіх не вистачає...тому в перехідному банку відкривається шикарне поле для торгів((
Правильно понимаете, если посмотреть кого передают в переходной - это само ГИУ - 3 млрд. Ощадбанк тоже пару млрд., Укрэксим ещё скоко-то млрд. и физики 200-. Потери державы при ликвидации - все эти гос.юрики, т.к. залоги НБУ и есть остаток ликвидности, так НБУ придётся поделиться, но зато не докапитализировать убытки гос.банков по стресс-тестам а так ликвидные активы + физики 200-, которые и так вешались на государство ловкость рук и никакого мошенничества, но идею взяли у ИГ Надия, если не ошибаюсь )))
stm написав:а так ликвидные активы + физики 200-, которые и так вешались на государство
Це зрозуміло..тільки фізики 200- (8млрд недоплатили) на другий день після створення вже будуть в перехідному банку вимагати свої кошти....І от питання де взяти їх? маринування без грошей довго не протримається.... плюс саме рішення передати 200- незаконне...бо частина вже отримала свої 200...
тут нема варіантів... або люди підписують додаткові угоди до своїх договорів про нові умови на 10 років, або не підписують. Все крапка. Звідси тільки два виходи: 1) підробляти документи ( в таких обємах ніхто не буде робити) 2) приймати зміни до закону та впроваджувати не тільки автоматичну передачу зобовязань а й автоматину пролонгацію на конркертних умовах (такий закон доречі через Конституційний суд теж збивається)
Все решта найочевидніший кримінал
Який кримінал? Ніхто нічого підписувати не буде. Як і підробляти.
Ворушилін вже напідроблявся (при влаштуванні на роботу). Йому так подобається це слово, що його юристи навіть в судах називали "дроблені" вклади підробленими. І це, мабуть, впливало на суди.
Вони виставлять все таким чином, що нібито або ФГВ має право визначити порядок обслуговування переданих вкладів в перехідному банку, або інввестор (ГІУ) має право пропонувати ФГВ таку умову, а ФГВ має право її прийняти. За що він зараз і "бореться", обгрунтовуючи це тим, що це нібито відповідає принципу мінімальних витрат ФГВ, закладеному в Законі про систему гарантування.
Відмовились би тоді взагалі від виплат. Витрати буди б ще меншими. Але ж ні, їм треба ще щось "наварити" в перехідному банку. От і мутять воду.