ALEXANDR_DNEPR написав:Delta official Человек сегодня перечислил мне через терминал ПриватБанка долг на кредитную карту MasterCard World (перечислял по номеру карточки). Несколько минут назад ему позвонили из ПриватБанка и сказали что перевод не успешен и деньги ему вернутся на его карточку ПриватБанка. Какие есть проблемы со стороны Дельта Банка при осуществлении этой операции?
Доброго дня! 19 листопада 2014 року у відділенні №7 м.Київ мною було оформлене зверення щодо отримання 1000 доларів США, при тому що я переоформлюю вклад у 6000 доларів США. Завідуюча відділення впевнила мене, що ледь не особисто слідкуватиме щоб гроші я отримала до 1 грудня 2014 року. Депозит я переоформила наступного дня, з того часу жоден працівник відділення зі мною не зв'язався, більш того додзвонитися туди - це велике диво. Написала електронного листа на consultant(собака)deltabank.com.ua і отримала у відповідь: "У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що заявку № 2586160 успішно виконано. Про результати розгляду Вашої заяви Ви будете проінформовані додатково в письмовому вигляді за допомогою поштового зв'язку." Поясніть, будь ласка, що означає заявку № 2586160 успішно виконано? Дівчина на гарячій лінії сказала, що я можу отримати свої гроші у відділенні в еквіваленті до 15000грн. У відділенні говорять, що валюти нема. Я досі не отримала свої гроші.
Питання до офіційного представника ДельтаБанку - як, де і коли я зможу отримати гроші? Дякую!
HiPath написав:С андроида 5 гривен за операцию. Операция сейчас максимум 500 гривен вместе с комиссией. Через ДП платеж максимум 500 гривен. Комиссия 0,5%=2,50гривен. Так что андроид сейчас дороже, чем ДП.
Сейчас да. Просто я этим всем сейчас не пользуюсь, вот и не считаю.
Были сладкие времена, когда проходил платеж в 5000 грн (вернее 4995+ 5 грн комиссии) и работали виртуальные карты мастеркарда , но в кассе уже выдавали по 2500 и то с очередью
Уважаемый ALEXANDR_DNEPR, запрос на пополнение указанной карты в Дельта Банк не поступал. Причины неуспешности операции рекомендуем уточнять в банке-отправителе.
"Зося13 хотелось бы узнать судьбу обращения №2558981 по поводу двойного списания денег с карты еще 23.10.14 спасибо" На следующий день перезвонили из отделения !!!- предложили прийти и принести копии чеков. Пришла,принесла, снова давала объяснения - и в ответ- снова тишина!!! Так когда вернуться деньги???
Помилка при здійсненні операції, зверніться в Банк-емітент карти. Код операції: 617171. Будь-ласка запам'ятайте його та у разі необхідності назвіть представнику сервісної підтримки за телефоном +38 (044) 4289595
Шановна mcoffka, для перевірки викладеної інформації прохання уточнити Ваші контакті дані, з посиланням на це повідомлення, на електронну адресу consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.