Сашун написав: А у меня нет цели "выводить". Я, просто, продолжаю пользоваться услугами банка. На это просто уходит на пара минут в неделю больше
Ты дятел не пи** х... какие услуги?
Спасибо за Ваш вопрос! Банк оказывает мне услуги по хранению моих денежек и избавляет меня от обязанности куда-то ходить, чтобы оплачивать товары, работы и услуги. Интернет-банкинг и несколько платежных карт в бумажнике здорово облегчают жизнь! Впридачу к этому банк еще и платит мне за все перечисленное и, поверьте, платит немало!
Сашун написав:Впридачу к этому банк еще и платит мне за все перечисленное и, поверьте, платит немало!
Еще одна исповедь "успешного" ( взято с "Минфина" )
Шановне товариство!
Працюю в банку вже декілька років, у ГО (про всяк випадок не буду вказувати подробиці). З усією відповідальністю заявляю: Дельта-Банк для співробітників — це ідеальний майданчик для розвитку особистості та покращення навичок. Атмосфера в колективі, який створив шановний Микола Іванович Лагун — доброзичлива, товаристська, оптимальна для роботи та кар’єрного зростання. Я пишаюся тим, що одно разу тиснув руку Миколі Івановичу, коли отримав почесну грамоту за успіхи в роботі бек-офісу.
З великим сумом я читаю про те, що, як пишуть деякі користувачі, Банк не виконує своїх зобов’язань. Мені просто прикро за Банк, де працюю, адже можу заявити, що Банк стабільно виконує зобов’язання перед клієнтами у тій частині, в якій це можливо. Ясна річ — усім зараз нелегко, але шановний пан Лагун робить усе можливе, навіть продає своє власне майно, щоб допомогти вам! Будь ласка, потерпіть трохи. Вже 25 числа цього місяця до Банку прийде новий інвестор і все буде добре. І нехай доведеться ще почекати, скажімо, до весни (у крайньому випадку до літу), але ситуація покращиться.
Я сьогодні прочитав тут про те, що нібито директор відділення в Ніжині порушив закон і видав депозит за «дисконт». Так сталося, що я сам народився в Ніжині, там живуть мої батьки. Я добре знаю людину про яку йдеться, і думаю, що його просто намагалися очорнити, аде це — людина кристально чистої репутації, що можуть підтвердити всі клієнти того відділення.
Наостанок, шановне товариство, хочу виразити вам свою повагу, а також попросити не вірити всьому, що тут читаєте. Зрозуміло, що такий потужний та надійний Банк, як наш, є ласою здобиччю для конкурентів, тому не дивно, що вони дуже часто самі заходять (в особі спеціально навчених людей) і пишуть нісенітниці. Наприклад, працівникам ГО зарплатня приходить стабільна (а, до речі, Банк не жадібний, бо платить, наприклад мені, як старшому спеціалісту, 10 тис, і ця зарплатня вважається далеко не найбільшою). Усіляких вам гараздів! ***************** АМИНЬ!!!
kopi написав:Сегодня один нервный дядя так красиво стол перевернул в отделении.Что пенсионеры в очереди даже захлопали.Скоро морды на бис бить будут:-)
ему за это ничего не было?
Не было.Он просто ушел(здоровый дядька).Охранник кому то звонил после этого.Дядька стоял к менеджеру в очереди.В зале их 4 было.Один главный я так понял(народ не обслуживал).Две девушки игнорили клиенов и ковырялись в бумагах.Все стояли в очереди или в кассу или к единственному работающему парню.Нескольн раз люди пытались заставить принимать ещё кого то из девушек,но главная сказала,что они работают,а не сидят.Вобще когда подходила его очередь,в зал зашли два представителя золотой молодежи,в сопровождении какой то гламурной особы в белой шубке.Особа,оставив молодежь в зале,сразу без разговора пошли к начальнице.И как только мужик собирался сесть в кресло к менеджеру,вышла дамочка с начальницей,и начальница сказала парню обслужить этих мальчиков.Мужик громко сказал-пускай в очередь становятся.А менеджер просто тихонько отложил его документы в сторону,и сказал этим мальчикам-присаживайтесь.Ну мужик встал ,перевернул стол на менеджера,забрал свои документы и под аплодисменты пошел на выход.Охранник хотел ему помешать,но дядя просто открыл дверь вместе с охранником и вышел.