|
|
![]() Я в Трасті і Абанці зараз. Валюту вже нема куди нести. Може з часом щось зміниться. Менше ніж під 10% чистоганом ризикувати не варто. Можна ризикнути лише занести гусарам за умови отримання кредитки під депо. А так під грушу! 10-25% валюти можна зараз продати і кинути все тим же гусарам під максимальний %.
![]() чтоб не попасть на обязательный финмониториг - не более 149 999,99 одним платежом и то НЕ любая, а еще отвечающая определенным критериям, т.е. помимо самой суммы 150 к - еще и что именно это было - не все операции на сумму от 150 к одной суммой подлежат обязательному финмониторингу (см. ст. 15): Стаття 15. Фінансові операції, що підлягають обов’язковому фінансовому моніторингу 1. Фінансова операція підлягає обов’язковому фінансовому моніторингу у разі, якщо сума, на яку вона здійснюється, дорівнює чи перевищує 150 000 гривень (для суб’єктів господарювання, які проводять лотереї або проводять та надають можливість доступу до азартних ігор у казино, будь-яких інших азартних ігор, у тому числі електронне (віртуальне) казино, - 30 000 гривень) або дорівнює чи перевищує суму в іноземній валюті, банківських металах, інших активах, еквівалентну 150 000 гривень (для суб’єктів господарювання, які проводять лотереї або проводять та надають можливість доступу до азартних ігор у казино, будь-яких інших азартних ігор, у тому числі електронне (віртуальне) казино, - 30 000 гривень), та має одну або більше таких ознак: 1) переказ коштів на анонімний (номерний) рахунок за кордон і надходження коштів з анонімного (номерного) рахунка з-за кордону; зарахування або переказ коштів у разі, якщо хоча б одна із сторін - учасників фінансової операції має відповідну реєстрацію, місце проживання чи місцезнаходження в державі, що віднесена Кабінетом Міністрів України до переліку офшорних зон, а також переказ коштів на рахунок, відкритий у фінансовій установі, зареєстрованій у зазначеній державі; 2) купівля-продаж за готівку чеків, дорожніх чеків, у тому числі інших платіжних інструментів або платіжних засобів чи засобів платежу; 3) зарахування або переказ коштів, надання або отримання кредиту (позики), здійснення інших фінансових операцій у разі, якщо хоча б одна із сторін - учасників фінансової операції має відповідну реєстрацію, місце проживання чи місцезнаходження в державі (на території), що не виконує чи неналежним чином виконує рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, що провадять діяльність у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення (в тому числі дипломатичне представництво, посольство, консульство такої іноземної держави), або однією із сторін - учасників фінансової операції є особа, яка має рахунок у банку, зареєстрованому у зазначеній державі (території). Перелік таких держав (територій) визначається відповідно до порядку, встановленого Кабінетом Міністрів України, на основі висновків міжнародних, міжурядових організацій, діяльність яких спрямована на протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, і підлягає оприлюдненню; 4) фінансові операції з готівкою (внесення, переказ, отримання коштів); 5) здійснення розрахунку за фінансову операцію у готівковій формі; 6) зарахування коштів на поточний рахунок юридичної або фізичної особи - підприємця чи списання коштів з поточного рахунка юридичної або фізичної особи - підприємця, період діяльності якої не перевищує трьох місяців з дня реєстрації, або зарахування коштів на поточний рахунок чи списання коштів з поточного рахунка юридичної або фізичної особи - підприємця у разі, якщо операції на зазначеному рахунку не здійснювалися з дня його відкриття; 7) переказ коштів за кордон за зовнішньоекономічними договорами (контрактами), крім переказів коштів за договорами (контрактами), які передбачають фактичне постачання товарів на митну територію України; ![]() 9) здійснення фінансових операцій з цінними паперами на пред’явника, які не депоновані в депозитарних установах; 10) здійснення операцій з векселями (крім фінансових казначейських векселів), ордерними цінними паперами; 11) перерахування або отримання коштів неприбутковою організацією; 12) здійснення фінансових операцій за правочинами, форма розрахунків за якими не визначена; 13) одержання (сплата, переказ) страхового чи перестрахового платежу (страхового чи перестрахового внеску, страхової чи перестрахової премії), крім сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування; 14) проведення страхової чи перестрахової виплати або страхового чи перестрахового відшкодування або виплати викупної суми, крім зарахування чи списання коштів на/з рахунки (рахунків) державних позабюджетних фондів; 15) виплата (передача) особі виграшу в лотерею, придбання фішок, жетонів, внесення особою в інший спосіб плати за право участі в азартній грі, виплата (передача) виграшу суб’єктом господарювання, який проводить азартні ігри; 16) надання кредитних коштів особі, яка є членом небанківської кредитної установи, в один і той самий день два рази і більше за умови, що загальна сума фінансових операцій дорівнює чи перевищує суму, визначену частиною першою цієї статті; 17) фінансові операції осіб, щодо яких встановлено високий ризик. у внутреннего финмониторинга у каждого банка свои правила, которых никто не знает - это может быть и операция на 1 коп., если ее сочтут "нетипичной" и "неотвечающей экономической логике" согласно ст. 16, т.е. финмониторингу может подлежать впринципи любая операция на любую сумму: Стаття 16. Фінансові операції, що підлягають внутрішньому фінансовому моніторингу 1. Фінансова операція підлягає внутрішньому фінансовому моніторингу, якщо у суб’єкта первинного фінансового моніторингу виникають підозри, які ґрунтуються, зокрема, на: критеріях ризиків, визначених самостійно суб’єктом первинного фінансового моніторингу з урахуванням критеріїв ризиків, встановлених центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері запобігання і протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму; встановленні за результатами проведеного аналізу факту (фактів) невідповідності фінансової (фінансових) операції (операцій) фінансовому стану та/або змісту діяльності клієнта; типологічних дослідженнях у сфері протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, підготовлених та оприлюднених спеціально уповноваженим органом. ... т.е. тут любой банк сам волен устанавливать критерии по которым он будет вас финмониторить на не=типичность и нелогичность )) ну к примеру .. вы открыли депозит на 1000 грн. ... ну нормальный человек в здравом уме, будет открывать депозит в валюте, которая обесценивается со скоростью света? конечно нет - значит что-то тут не чисто - надо проверить что тут к чему ... или на 5 000 долл. - валюта вроде твердлая, но птом же ходить ькак на работу получать их обратно .. тоже нелогично - нормальный человек не поступит так - значит нетипично - надо проверить ) ![]() Фидо не рассматриваете ? Вроде он не хуже того же траста ? ![]() Кто то выкладывал ? Нашла на сайте НБУ :
Востаннє редагувалось радость в Суб 20 лют, 2016 06:57, всього редагувалось 3 разів.
![]() радость
вы даете неправильную ссылку ... лерка-семь-пятниц-на-неделю потом передумала, и через неделю поделила немного по-другому уже Комітет з питань нагляду та регулювання діяльності банків, нагляду (оверсайту) платіжних систем вніс зміни до рішення № 657 від 31 грудня 2015 року, розширивши критерії визначення групи "Банки іноземних банківських груп". Про це йдеться в рішення Комітету від 11 січня 2016 року № 1. Після оприлюднення нових критеріїв поділу банків на групи були опрацьовані питання щодо практичного застосування таких підходів із користувачами статистичної звітності. З урахуванням пропозицій прийнято рішення розширити критерії таким чином, щоб групування банків більшою мірою відображало джерела походження капіталу та запроваджену в групі структуру системи корпоративного управління. Відповідно до нових критеріїв, до групи "Банки іноземних банківських груп" відносяться установи, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам, у власності яких є контрольний пакет акцій щонайменше ще однієї банківської установи. Таким чином, до банків іноземних банківських груп додатково включені 6 наступних банків: ПАТ "Альфа-банк", ПАТ "Універсал банк", ПАТ "Прокредит банк", ПАТ "Неос банк", ПАТ "Ідея банк" та ПАТ "Банк Форвард". вот финальный вариант распределения по группам: ![]() Козацьке менюЯ писав, що ойро зберігаю в Трасті і Абанці.Чому? Тому що в Абанці 13% безналохових + стовбчик до грудня під 13% налохових. Це жирність адекватна ризикам. Траст під скромні 9% налохових, але там дають кредитку з лімітом під депо. Тому % по депо має другорядне значення і ризики прийнятні. Тобто виманити валюту у козака банкстеру можна: а) за умови супержирного безналохового % б) кредитки під депозит в) продажу валюти по демпінгцінам, коли козак продає свою валюту по ринковій ціні, а відкупляє у банкстера з дисконтом 20% і розміщає на депо. А пан Фідот само собою: комунальний пікнік - наше фсьо! Але там гривня. Більше нічого цікавого для себе на депозитному ринку не бачу. Сірожа все щось обіцяє плюшки, але ніяк не народить. А там будемо дивитися, якими стравами нас банкстери пригощатимуть! А не запропонують смаколиків, то під грушу валюту заникаю! А гривня нехай гусарить по максимуму!
![]() Спасибо , действительно , не успеваю отслеживать все их телодвижения ...Отредактировала свой предыдущий пост в соответствии с изменениями .
|
|