|
Ринок ОВДП |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Ринок цінних паперів, аналітика фондового ринку, покупка і продаж акцій, котирування і дивіденди, а також акції-неліквіди. Інтернет-трейдинг на фондовій біржі і брокерські послуги.
Додано: Пон 10 лис, 2025 09:25
Navegantes написав: 1finanсier написав:Панове, підкажіть, коли зазвичай Приват змінює ціни на ОВДП?
Після 13.00 починає діяти ціна наступного дня. А так Приват пише "Всі котирування є індикативними та можуть змінюватися протягом дня"
Дякую за відповідь
-
1finanсier
-
-
- Повідомлень: 1089
- З нами з: 02.09.19
- Подякував: 379 раз.
- Подякували: 71 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 11 лис, 2025 08:13
ternofond написав:Хтось пробував гроші на ICU закинути через Portmone в 1-2 годині ночі, на брокерський рахунок вони падають того ж дня після 10 години, чи вже наступного дня?
А почему должно было быть после 10ти? Попробовал сейчас. С карты списалось в час ночи с хвостиком понедельника. SMS о зачислении на счёт пришла в почти 8 утра вторника. Баланс на счёте изменился тогда же (в профильной теме почему-то сейчас плачутся, что SMS приходит, а баланс не меняется).
-
moveton
-
-
- Повідомлень: 6158
- З нами з: 23.03.18
- Подякував: 82 раз.
- Подякували: 760 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
7
Додано: Вів 11 лис, 2025 09:18
moveton написав: ternofond написав:Хтось пробував гроші на ICU закинути через Portmone в 1-2 годині ночі, на брокерський рахунок вони падають того ж дня після 10 години, чи вже наступного дня?
А почему должно было быть после 10ти? Попробовал сейчас. С карты списалось в час ночи с хвостиком понедельника. SMS о зачислении на счёт пришла в почти 8 утра вторника. Баланс на счёте изменился тогда же (в профильной теме почему-то сейчас плачутся, что SMS приходит, а баланс не меняется).
я два дні з'ясовую з ICU як зараховуються кошти на рахунок в кабінеті, ніхто не може відповісти. Ситуація: відправляю в 9:30 п'ятниці кошти банківським переводом, сподіваючись купити перед вихідними, але ні - кошти висвітилися тільки в неділю, техпідтримка в п'ятницю пише "кошти ще не зайшли", а в понеділок пише "все добре кошти зайшли в п'ятницю, можете користуватися". В архіві руху коштів у свойствах написано "07.11.25 10:25". Звичайно в понеділок інша ціна продажу, докинув різницю зранку, а гроші прийшли тільки після закриття сесії. Техпідтримка пише, що в моїй платіжці замість символа № стоїть символ #, тому автоматичного зарахування немає. Короче треш якийсь з цими платежами.
-
edgar_po
-
-
- Повідомлень: 596
- З нами з: 09.04.16
- Подякував: 46 раз.
- Подякували: 161 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Вів 11 лис, 2025 09:44
edgar_po написав:я два дні з'ясовую з ICU як зараховуються кошти на рахунок в кабінеті, ніхто не може відповісти. Ситуація: відправляю в 9:30 п'ятниці кошти банківським переводом, сподіваючись купити перед вихідними, але ні - кошти висвітилися тільки в неділю, техпідтримка в п'ятницю пише "кошти ще не зайшли", а в понеділок пише "все добре кошти зайшли в п'ятницю, можете користуватися". В архіві руху коштів у свойствах написано "07.11.25 10:25". Звичайно в понеділок інша ціна продажу, докинув різницю зранку, а гроші прийшли тільки після закриття сесії. Техпідтримка пише, що в моїй платіжці замість символа № стоїть символ #, тому автоматичного зарахування немає. Короче треш якийсь з цими платежами.
Такое. Всё вышеописанное укладывается в регламент, что перевод заходит на следующий рабочий день. Поэтому можно сразу кидать с ожиданием цен следующего дня и не париться. Позже - это уже что-то очень исключительное, как недавно было и тогда увеличение цен на день честно отложили. Ну а чтобы в текущий успело зайти, тут уже, как со звёздами повезёт. Наверное, для этого много всяких условий должно совпасть. А назначение платежа в операции прям точно с символом номера было скопировано с образца? Странно, чтобы оно кем-то по дороге заменилось, хотя у какой-нить Алки не удивлюсь. То, что в назначении платежа любой символ важен - это норма. То, что с неправильным вообще на баланс зачислили - это уже круто. Если гайцам с немного не тем назначением отправить, то всё гораздо хуже: деньги уходят фактически в никуда (в подарок в общий котёл), сервисный центр чек о такой оплате не принимает и можно только писать письма, чтобы хотя бы вернули взад. Автоматический возврат за платёж о неоказанной услуге гайцы не практикуют. Да и с налоговой та же фигня. Уже привычно.
-
moveton
-
-
- Повідомлень: 6158
- З нами з: 23.03.18
- Подякував: 82 раз.
- Подякували: 760 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
7
|
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
|
2 |
7946 |
|
|
|
0 |
8573 |
Пон 28 кві, 2025 22:38 dan74
|
|
|
3 |
13286 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|