Індіго

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг страхових компаній, що діють в Україні. Відгуки клієнтів про діяльність українських страхових компаній. Вислови свою думку про рівень обслуговування в українських страхових компаніях.
  #<1 ... 45678 ... 10>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цій СК (або її філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Індіго 2.3 5 28
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
46%
13
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
18%
5
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
11%
3
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
11%
3
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
14%
4
Всього голосів : 28
Повідомлення Додано: Вів 28 лип, 2009 10:44

СК Индиго - однозначно пирамида.


точнее мавзолей :)
и очереди туда такие же :)
когда завоняется, то вынесут и закопают :)
anti_strx
 
Повідомлень: 527
З нами з: 29.01.09
Подякував: 17 раз.
Подякували: 57 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 29 лип, 2009 14:28

prolog написав:Эксперт СК Индиго фотографировал, оценивал, что-то записывал. Сказал, что 1700 грн. примерно. Документов никаких не дали сразу. Только сказал, если в Нико сумма будет больше, посоветует, куда обратиться.
Вопрос к СК Индиго : кто препятствовал вашим экспертам оценить адекватно ущерб и зафиксировать это все не только на цифровой фото, но и создать соответствующий документ?

СК Индиго - однозначно пирамида. В СК Индиго не платят.


Комментарии СК «Индиго»:

Эксперт СК «Индиго» не имеет права оценивать ущерб. Ущерб оценивают соответствующие организации, имеющие на это лицензии. Эксперт имеет право только зафиксировать повреждение.
Относительно выплат: данные по выплатам страховых компаний печатаются в официальном рейтинге «Insurance Top».
Дополнительно сообщаем, что за текущий месяц СК «Индиго» выплатила страховые возмещения на общую сумму 3 407 315, 47грн.

С уважением,

СК «Индиго»
IC_Indigo
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 06 сер, 2009 12:46

Справа №9115/09 від 20.05.09

19 травня 2009 року на вулиці Харківське шосе, 179 що в місті Києві приблизно о 18:10 сталася дорожньо-транспортна пригода, внаслідок якої мій автомобіль Mitsubishi Pajero держномер АА3951НХ, яким я керувала, отримав механічні пошкодження (додаток 1).
В той же день (19.05.09) я повідомила страхову компанію «Індіго» про настання страхового випадку за телефоном, а 20.05.09 підтвердила це повідомлення у письмовому режимі, прибувши до офісу СК «Індіго» особисто та оформивши всі необхідні заяви та документи - тобто у точній відповідності до умов п. 4.2.5 договору страхування наземного транспорту №206-24276-08 від 28.10.2008 р. (додаток 2, надалі – Договір). В той же день (20.05.09) представником Страхової компанії “Індіго” було проведено огляд транспортного засобу, що підтвердив необхідність проведення відновлювального ремонту.
26.05.09 на сервісній станції «Ніко-Україна» у присутності експерту СК «Індіго» було проведено оцінку необхідних відновлювальних робіт та надано рахунок-фактуру (Додаток 3).
Всі необхідні документи згідно переліку, наданого мені 20.05.09 в офісі СК «Індіго» менеджером Морозовою М.М., були зібрані мною та передані до СК «Індіго» до 27.05.09. В той самий день в СК «Індіго» мені повідомили, що до повного переліку документів для здійснення виплати потрібно ще два документи, на підготовку яких я не можу вплинути особисто. Ці документи будуть оформлені самою страховою компанією: 1) Експертна оцінка (термін підготовки – 10 р.днів), та 2) довідка банку-вигодонабувача про відсутність заборгованості за виплатою кредита (термін – 2 тижні). Таким чином, по факту готовності зазначених документів, всі необхідні документи для здійснення виплати будуть зібрані, згідно наданого переліку (додаток 4, надалі - Перелік).
Згідно інформації, що я отримувала потім в телефонному режимі від координатора моєї справи Олени Гороховської, експертна оцінка була готова до 10.06.09. Запит до банку-вигодонабувача страховою компанією було відіслано 18.06.09. Позитивну відповідь від банку-вигодонабувача СК «Індіго» було отримано 29.06.09. Ці терміни порушували заявлені мені раніше строки, що є наданням мені, як Споживачу, послуги неналежної якості.
Таким чином, 29.06.09 СК «Індіго» було одержано всі необхідні документи за Переліком для здійснення мені виплати страхового відшкодування згідно умов п.7.2. Договору та Ст. 20 Закону України «Про страхування».
Однак, на протязі наступних 30 днів моя справа на виплату, згідно інформації від менеджерів СК «Індіго», проходила через внутрішні юридичні формальності у СК «Індіго», які не передбачені ані в наданому мені Переліку, ані в Договорі, ані в Законі України «Про страхування». Це є порушенням моїх прав як Страхувальника и як Споживача.
Тільки 01.08.09 мені було повідомлено, що 29.07.09 підписано приказ на виплату мені страхового відшкодування, але «я поставлена на чергу на виплату». Мій номер у черзі та орієнтовану дату здійснення виплати менеджер компанії мені повідомити не міг. Тільки 06.08.09 СК «Індіго» мені повідомили, що моя справа знаходиться під номером 1896 (!!!) в черзі на виплату, однак хоча б орієнтовної дати здійснення виплати мені назвати знов не змогли.

Таким чином, всупереч положень п. 7.2. Договору та Ст. 20 Закону України „Про страхування” мені й досі не виплачено страхове відшкодування страховою компанією „Індіго”. На протязі розгляду моєї справи мені надавалися послуги неналежної якості, та такі, що не відповідають умовам Договору та вимогам Законодавства України. Це є грубим порушенням моїх прав, як Страхувальника, як Споживача, умов Договору страхування та Законодавства України.

Вважаю, що фінансовий стан компанії та наявність чи не наявність будь-яких «черг» або інших затримок чи бюрократії у її внутрішніх процедурах не є підставою або виправданням для надання мені послуги неналежної якості, тобто нездійснення мені виплати страхового відшкодування у встановлені Договором та Законом строки.

На підставі положень ст..20 Закону України «Про страхування», ст..4, 5, 10, ст..23 Закону України «Про Захист прав споживачів», пп. 7, 9, 10 Договору про страхування транспортного засобу з СК «Індіго», та наведених у цій скарзі фактів

ПРОШУ:
1) Негайно здійснити виплату належного мені страхового відшкодування, а також пеню за несвоєчасну виплату страхового відшкодування у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожний день прострочки (п. 10.5 Договору).
2) Повідомити мені у встановленому Законодавством порядку про дії за моєю скаргою та дату виплати мені страхового відшкодування.

ПОВІДОМЛЯЮ:
про направлення копії цієї скарги до Відділу інспектування страховиків Департаменту Страхового нагляду Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України та Головного управління захисту прав споживачів для проведення відповідного розслідування порушень вимог Законодавства України з боку СК «Індіго» за фактами моєї скарги та вимог Законів України «Про страхування» та «Про захист прав споживачів», та прийняття передбачених Законодавством у таких випадках заходів до СК «Індіго».

У разі подальшої відсутності виплати за моєю справою та реакції на цю скаргу з боку представників страхової компанії „Індіго” я буду вимушена порушити судовий позов за порядком, встановленим Законодавством України.
AlyaF
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 06 сер, 2009 13:21

УважаемаяAlyaF! Искренне желаю Вам успеха.
Индиго должна ответить "за базар". Причем "конкретно", как мне объяснили.
prolog
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 06 сер, 2009 16:05

prolog
Спасибо, очень бы хотелось на это надеяться, хотя очень обидно, что у нас вопросы надо решать вот так, а цивилизованно и как это должно решаться - не получается. Что страхование, что кредитование, что депозиты - ну как банки и компании расчитывают нормально работать в этой стране и иметь растущий бизнес и клиентскую базу, если сами же убивают всякое доверие людей к этому бизнесу?! Да кто к ним еще пойдет после вот такого геммороя с выбиванием своих, по Закону положенных денег?!

А текст этот пошел как положено, письмом с уведомлением в три адреса. Просто подумала, может, кому-то еще пригодится в составлении аналогичных воззваний :)
AlyaF
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 19 сер, 2009 11:13

Люди, случилось ЧУДО!!! :shock: Мне Индиго сегодня позвонили и сообщили, что 18.08.09 на НИКО перечислили сумму моего страхового возмещения. На 4 тыс. меньше, чем был выставлен счет, но на НИКО мне объяснили, что это с учетом скидок на работу и запчасти, которые у них Индиго имеет. Заказала запчасти, через три недели обещают взять машину в ремонт. Посмотрим еще по результатам ремонта, но пока могу только сказать, что Индиго таки платит. Такой стремительный переход с 1586-го номера в очереди на 01.08.09 к выплате вчера могу связать только с моим письмом выше :wink:

С учетом всего накопленного за 3 месяца раздражения на волокиту со страховкой, могу сказать, что я теперь даже приятно удивлена ("купи козу - продай козу") :evil: :lol:
AlyaF
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 16 вер, 2009 14:15

ПоздравляюAlyaF! Ваши письма сработали. А вот остальным не повезло...
prolog
 
 
 
Повідомлення Додано: Суб 03 жов, 2009 18:15

а теперь мне ответьте договор 206-19445-08 от 31.10.08 страховой случай 7.01.09 експерт и т.д. дотянули до марта и документы попали в бухгалтерию на выплату .Мало того что суму на четверть урезали изза курса хотя я никаких писем не получал так не выплатили не копейки и только мозги пудряд с очередью то 600 то 300 то опять 600 пипец.сума немаленькая 72000.уже почти год сижу с разбитой в хлам машиной и без денег.ответьте мне пожалуста раз вы такие хорошие а лучше деньги выплатитееееееееееееее
руслан
 
 
 
Повідомлення Додано: Пон 05 жов, 2009 16:23

отвечаем:

"ждите и терпите.
засуньте себе Ваши претензии под "задний бампер", поглубже.
и не забудте продлить у нас страховку.
С ув. СК Имаго"
:)

а вообще, мне бы Ваши проблемы :)
напишите в личку, скину Вам нужные ссылки и примеры
anti_strx
 
Повідомлень: 527
З нами з: 29.01.09
Подякував: 17 раз.
Подякували: 57 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 12 жов, 2009 12:34

хоть ктото отреагировал)))а от страховой позвонили...и спросили буду ли я продлевать договор...
прокоментируйте хоть чтото от страховой если вам хоть немного интересно мнение о вашей компании
руслан
 
 
 
  #<1 ... 45678 ... 10>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама