Які стандартні ліміти по картбланші?
Як піднімати на постійній і тимчасовій основі?
|
|
![]() Які стандартні ліміти по картбланші?
Як піднімати на постійній і тимчасовій основі?
![]() Re: Идея Банк"Идея" уже начала делать чиповые/безконтактные допки к кредитке, как обещала?
Как и почем? ![]() поплачу про власний досвідСловом колись відкрив карт.рахунок з метою кешбека 2%.
Коли картку видавали, то повідомили що того кешбека немає. Як з'ясувалося, насправді це було зрозуміло ще під час написання заяви. Спробував покористуватися інтернет-банкінгом, але рагульство і це не суть поста. Хай думаю рахунок висить собі, залишив там трохи коштів на абонплату, 15-20 грн/міс не важать сильно, головне ж рахунки відкриті ... є куди нести депо:) З часом (бо справді моніторю рахунки) дивлюся рахунки в нуль списали і овер не роблять. Ну думаю, як і інші цивілізовані банки дормантять рахунки чи щось таке. І от через пару років дзвонить хамовите львівське чудо жіночої статі, яке себе уявило колектором, і псує настрій. Мовляв ви тут банку геть серйозно винні. Сходив закрив рахунок .... 351.79 грн комісія по рахунку та ще +50 грн за закриття. Висновки зроблені. Сума як би не проблема, навіть немає за що судитися. Аби тільки не гемороїли мозок. За вибачення на рівні відділення вдячний був, але суть справи вони не змінили - комісію всеодно ж взяли:) Чи може коло банків в яких я обслуговуюся мене розбалувало (кредіагріколь, рба, укрсиб, отп (хоча отп також вигнав нещодвано з депо що поповнюються), юнікредит, тощо) чи з клієнтами і справді не варто так працювати? (риторика) Востаннє редагувалось starmaks в Чет 14 лип, 2016 17:34, всього редагувалось 1 раз.
![]() starmaks дуже залежить від відділення, як і в решті банків. У мене з юнікредитом були абсолютно ідентичні відносини останні роки півтора. Так ті паскуди ще й грошей трохи моїх заникали на такому рахунку, якого не видно ззовні. А потім ще й хотіли здерти комісію за переказ на поточний рахунок. І рагульство колцентру теж було. І введення чималих комісій заднім числом. Послав їх і вийшов грошима.
![]()
Так за що рахунок в мінус загнали?
![]() Re: Идея БанкТа ні. Тут хоч в мінус не загнали / не заганяють. Бо були б ще штрафи за несанкціоннований овердрафт. Просто несплачену комісію накопичували на 3579, якщо не помиляюся, а коли сума наросла до порядка 300 грн, то "справа" пішла на колекшн і почали регулярно компостувати мозок "боржнику". смс злісні приходили ... типу "боржник, негайно погасіть" дзвінки робота були в такому ж стилі ... ти тут взяв слухавку на номер 0322, а тобі "боржник, негайно погасіть..." ну й "живі дівчата" також при дзвінку особливим розумом не відрізнялися, наїзд з перших слів ... таке ось, словом. вперше (після привату, з яким порвав стосунки десь в 2007-му) зустрічаюся з таким бидляцтвом. ![]() Re: Идея БанкНу від відділення може залежати якість обслуговування - типу якісно розповіли, вчасно повідомили, щось там допомогли. А тут реально внутрішні принципи роботи (які задає ЦО) реально ще з 90-их. P.S. Я й згадав одразу як мені робот з привату телефонував о першій ночі на домашній номер телефону і розповідав про мій борг першому ліпшому хто взяв слухавку... Перша ночі, Карл! Банківська таємниця, Карл! Борг, піпець, 20 грн з dpd<30 день, Карл. ... На наступний день пішов, засунув їм не те що 20 грн, а весь баланс кредитки і витребував довідку про закриття рахунку (тоді це ще реально було ![]()
|
|