Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
moveton написав:если переключиться, то назад дороги уже не будет, так и сижу на SMS и немного разоряю Сеню
в смысле назад дороги не будет? Я постоянно как к маме в прифронтовое село еду (там постоянно работают РЭБы - и Киевстара вообще нет как связи, а у Водафона - как повезет) так переключаюсь на вайбер и получаю коды находясь в соседском ВайФае, а возвращаясь в город опять переключаюсь на СМС. Так то дорога есть и туду и обратно
M-Audio написав:последнее время набирают обороты процессы перекладывания вообще всей ответственности на клиента
Oksana Torop
В понеділок хакери обчистили мій рахунок. Все відбулося вночі - понад 60 транзакцій з перерахування коштів. Шо в цій ситуації робиш - звертаєшся в банк і кіберполіцію. Все це я слухняно зробила. Що відбувається далі? В банку мені очікувано навʼязують, що я могла комусь передати конфіденційні дані рахунку, паролі до акаунта і тд, тому банк такий маладєц геть ні в чому не винен. А ти, клієнт, трохи схожий на лоха. В поліції відкрили справу, взяли покази і чесно сказали: ваші гроші навряд хтось поверне. Но тих, хто вкрав, ми будем усєрдно шукать. Я - жінка з холодним розумом. Приходжу додому, пораю дітей, лягаю спати і думаю. Під ранок народиться план. Так і сталося. Зранку іду в банк, беру всі деталі про транзакції, шо куди і як. Бачу, що гроші пішли в Лондон. Рахунок якоїсь іноземної компанії. Сідаю за комп, гуглю, гуглю і знову гуглю. Читаю сайти, профільні форуми про банківське шахрайство, огляди. Читаю вдень, читаю вночі. Вникаю… Зʼясовую, що це рахунки знатних міжнародних розробників відеоігор. З хорошою репутацією, що стало для мене неймовірною вдачею. Бо якщо мова про репутацію, знач домовитись буде легше. І сідає ця жінка чарджбекити. Культурною англійською, без матюків та емоцій. Пишу красивого листа в штаб-квартиру американського ігрового гіганта. В кінці - бест регардс, Оксана фром Київ. Копії пішли «дочкам» в різні країни і даже мерчендайзерам. Щоб навєрняка. Через кілька годин мені приходить лист від гейм майстра Зунара з Каліфорнії, в ньому - жаль через злам банківського акаунта та запевнення, що кошти повернуть. Сьогодні - гроші вже на моєму рахунку. То що ж сталося? Хакери зламали мій рахунок і швидко переправили гроші на свої акаунти в компанію ведеоігор. Вони виявилися гурманами, бо користуються легальними послугами відомого і якісного розробника. Такі компанії зазвичай не хочуть ризикувати репутацією і одразу реагують. Тому мені швидко повернули гроші з приміткою, що перевірять геймерів з тих акаунтів. І я прямо радію, бо в цій компанії точно працюють офігєнні кібера, які знаються на фішингу. І навіть просто бан на любімому ігровому сервісі - як тут не потішитись. Це мій привіт вам, гайз, бо ви вчинили дуже непорядно. Знайду. В мене тепер є заокеанський друг гейм майстер, він за мною горой. Моє власне розслідування тривало три дні, свої гроші я повернула. Мораль - чужого не беру, але і своє не віддам. Чому я вам тут це пишу - ніколи, ніколи і ніколи не здавайтесь! Навіть якщо вам говорять, що все пропало. Повірте, ця жінка знає, що каже💪
60 транзакцій і ні одної смс? 😳🙀😱
Банки таки бахнуті якісь... 😒
Цікаво, і який це ще(?) банк аж так не любить смс? От саме коли треба було би хоч одненьку на початку. Просто не дати початись розграбуванню...
WallNutPen написав:так переключаюсь на вайбер и получаю коды находясь в соседском ВайФае, а возвращаясь в город опять переключаюсь на СМС. Так то дорога есть и туду и обратно
А я человек осторожный, поэтому проверял не на собственной шкуре, а годика три назад спросил об этом в отделении. Выглядело правдоподобно. Что ж, буду знать, что наврали. Не в первый раз. Но TOTP третьим возможным вариантом всё равно бы хотелось
M-Audio написав:последнее время набирают обороты процессы перекладывания вообще всей ответственности на клиента
Oksana Torop
В понеділок хакери обчистили мій рахунок. Все відбулося вночі - понад 60 транзакцій з перерахування коштів. Шо в цій ситуації робиш - звертаєшся в банк і кіберполіцію. Все це я слухняно зробила. Що відбувається далі? В банку мені очікувано навʼязують, що я могла комусь передати конфіденційні дані рахунку, паролі до акаунта і тд, тому банк такий маладєц геть ні в чому не винен. А ти, клієнт, трохи схожий на лоха. В поліції відкрили справу, взяли покази і чесно сказали: ваші гроші навряд хтось поверне. Но тих, хто вкрав, ми будем усєрдно шукать. Я - жінка з холодним розумом. Приходжу додому, пораю дітей, лягаю спати і думаю. .................
60 транзакцій і ні одної смс? 😳🙀😱
Банки таки бахнуті якісь... 😒
Цікаво, і який це ще(?) банк аж так не любить смс? От саме коли треба було би хоч одненьку на початку. Просто не дати початись розграбуванню...
взагалі якось з цим кейсом незрозуміло - 60(!) транзакцій за ніч, а безпека банку навіть і не порухалася. дивина якась. в більшості банків і дефолтні налаштування поменьше будуть, і то за добу,а не за ніч. і клієнту варто б ці наоаштування змінити на ше менші. в будь якому разі, вже після якого десятку транзакцій вночі картка мала бути заблокованою і банк мав би наполегливо шукати звязку з клієнтом. якщо кейс правдивий, банк мав би компенсувати клієнту всі втрати за рахунок працівників підрозділу безпеки.
2бобюа. завязуйте цитувати простирадла, давайте просто посилання. поважайте інших.
Цікаво, і який це ще(?) банк аж так не любить смс? От саме коли треба було би хоч одненьку на початку. Просто не дати початись розграбуванню...
Мадам какой-то набор слов несёт. Возможно, по причине своей банковской неграмотности. Не СЭП же в Лондон был. И если это было в три последних года, то точно не SWIFT и не SEPA. Скорее всего была оплата по карте, а не перевод со счёта, про что и слово "чарджбекити" намекает. Там своя атмосфера политик подтверждений и для проведения оплаты "комусь передати конфіденційні дані рахунку, паролі до акаунта" не требуется. Кстати, у счёта конфиденциальных данных и нет.
По картам от их рождения известная тема, что банковская секурити и лимиты в основном мешают оплачивать то, что реально бы хотелось (и поясняют как раз тем, что операция "рискованная" и они так о клиентах беспокоятся), зато вполне могут пропустить чарджеров, которым хотелось бы отказать. Поэтому уже много лет советуют для оплаты в Интернете иметь отдельную карту с минимумом денег на ней. И ни в коем случае не кредитку, естественно.
Ну а конкретно по этому кейсу согласен с предыдущим оратором, что оно и оплатой по карте на правду не похоже. Может и есть у нас такой расслабленный банк, но навряд ли. Но раз такая неудачница, пусть следующую карту в Ломбарде берёт. Там на первой же оплате карту заблокируют навсегда и об этом точно извещение придёт
Скоріш за все це були мото-транзакції на 10..20уе за якісь геймерськи обладунки/налаштування. Вони виконуються без підтверджень. А картка таки була скомпроментована на якомусь сайті І, до речі, прив'язку картки до мото-платежів мона побачити у себе в Гугл-еккі, наприклад ))
Коллеги, проконсультируйте, плз, по поводу Google Pay.
В настройках карты Red 2.0 был включен флажок "Заборона операцій за кордоном". Добавил эту карту в Google Pay. (кнопка добавления в ̶с̶м̶у̶з̶и̶х̶л̶ё̶б̶с̶к̶о̶м̶ приложении не сработала (ну это ладно), добавил вручную) При попытке тестовой блокировки 1 грн пришёл отказ с комментарием "включен запрет операций за границей". Пришлось отключить.
Собственно вопрос. Если я включу этот флажок обратно, будут ли проходить оплаты телефоном?
Driver, на момент добавления карты в Кошелек Google параметр "Заборона операцій за кордоном" должен быть отключен. После добавления карты этот параметр можно включить и оплата телефоном заработает. Просто Google в валюте пытается списать нулевую сумму в валюте для проверки карты, а Сенсу из-за включенного запрета это не нравится.
Аналогично надо делать если понадобится обновить реквизиты карты в Кошельке.