Райффайзен Банк

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 265266267268

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

Райффайзен Банк 3.4 5 47
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
17%
8
2- Погане. Некомпетентне.
13%
6
3- Задовільне. Хотілося б краще.
13%
6
4- Добре. Як і повинно бути.
32%
15
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
26%
12
Всього голосів : 47
Повідомлення Додано: Чет 07 сер, 2025 17:39

  ВIВ написав:От нефигделать потянул с Райфкарты другим банком.
Пришел пуш, что комиссия 0 грн. С легким сердцем подтвердил, сумма ушла.
Через час приходит пуш что снята комиссия 10 грн.
Оно понятно что тарифы пишут одни люди, а приложения другие.
Теперь встает такой вопрос, если на Райфкарте -10 грн., эти барыги что-то насчитывают в качестве комиссии?

Судя по тарифам - нет.
Проценти за користування недозволеною овердрафтною заборгованістю, річних 0,0001%
ramzes4
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1165
З нами з: 29.08.13
Подякував: 2532 раз.
Подякували: 316 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Чет 07 сер, 2025 19:56

Re: Райффайзен Банк

  ВIВ написав:От нефигделать потянул с Райфкарты другим банком.
Пришел пуш, что комиссия 0 грн. С легким сердцем подтвердил, сумма ушла.
Через час приходит пуш что снята комиссия 10 грн.
Оно понятно что тарифы пишут одни люди, а приложения другие.
Теперь встает такой вопрос, если на Райфкарте -10 грн., эти барыги что-то насчитывают в качестве комиссии?

Вітаємо!
Нам шкода, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про Райф. Згідно умов тарифів, якщо переказ Ви здійснюєте з сервісу інших банків, за таку операцію передбачена комісія у розмірі 1% + 5 грн для дебетових рахунків та 4% для кредитних.
Комісії за такі операції списуються тільки після того, як сервіс з якого здійснювався переказ, підтвердить повністю успішну операцію.
Що стосується комісії за недозволений овердрафт ("мінус" на дебетовому рахунку), вона складає 0,0001% річних.
Ознайомитись детальніше з тарифами Ви можете за посиланням: https://raiffeisen.ua/storage/files/tariff-25062025.pdf
З повагою та турботою, фахівець Валерія.
RaifHelp
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 233
З нами з: 24.05.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 18 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 08 сер, 2025 17:28

  ВIВ написав:От нефигделать потянул с Райфкарты другим банком.
Пришел пуш, что комиссия 0 грн. С легким сердцем подтвердил, сумма ушла.
Через час приходит пуш что снята комиссия 10 грн.
Оно понятно что тарифы пишут одни люди, а приложения другие.
Теперь встает такой вопрос, если на Райфкарте -10 грн., эти барыги что-то насчитывают в качестве комиссии?

Ну шо, банк показал себе неплохо.
После обращения на ГЛ в течении нескольких часов 10 грн. вернули взад.
Но на будущее посоветовали штудировать тарифы.
Спасибо, банк с человеческим лицом, шо сказать.
ВIВ
Аватар користувача
 
Повідомлень: 844
З нами з: 03.02.21
Подякував: 16 раз.
Подякували: 107 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 08 сер, 2025 18:54

Re: Райффайзен Банк

Чому банк заздалегідь не попереджає про технічні роботи?

За тиждень, коли треба було скористатись, вони вже були ДВА рази, і це тільки тоді коли було явно НЕ можливо провести операцияю через "найтехнологічніший і найстабільніший" MyRaif. Причому ці технічні роботи проводяться з максимальним маскуванням НЕ робочого застосунку, і виявити їх можна виключно на останньому етапі операції.

"Це МЄРЗОСТЬ!" (с) по відношенню до своїх клієнтів.
_Mykola_
 
Повідомлень: 5637
З нами з: 09.02.09
Подякував: 689 раз.
Подякували: 726 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 08 сер, 2025 19:38

_Mykola_
Добрий день!

Ми щиро шкодуємо, що під час використання застосунку у Вас виникли проблеми. На жаль, технічні труднощі іноді трапляються, і система може давати збій, про який ми не можемо заздалегідь знати. Щиро перепрошуємо за всі незручності, які ви могли відчути в цей час.

Задоволення клієнта є для нас пріоритетом, і ми працюємо над тим, щоб покращити сервіс. Сподіваємось на Ваше розуміння💛

З повагою та турботою, фахівець Альона
RaifHelp
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 233
З нами з: 24.05.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 18 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 265266267268
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
А-Банк 1 ... 224, 225, 226
V2 » Суб 01 січ, 2022 21:06
2259 1132917
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 08 сер, 2025 22:05
Ferlakur
215 134544
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 08 сер, 2025 20:02
Visky
Банк Восток 1 ... 15, 16, 17
Goodman » Нед 02 січ, 2022 20:26
163 142169
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 08 сер, 2025 17:30
lloydbanksua
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама