Райффайзен Банк

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 253254255256>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

Райффайзен Банк 3.4 5 42
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
19%
8
2- Погане. Некомпетентне.
7%
3
3- Задовільне. Хотілося б краще.
12%
5
4- Добре. Як і повинно бути.
36%
15
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
26%
11
Всього голосів : 42
Повідомлення Додано: П'ят 23 тра, 2025 15:01

Charter
Добрий день!

Нам дуже шкода, що Ви не отримали відповідь на своє питання, розуміємо, як важливо мати своєчасну та точну інформацію, тому перепрошуємо за будь- які незручності.
Якщо у Вас є пропозиція щодо оформлення кредитної картки, можна легко відкрити рахунок через застосунок "MyRaif". Для цього просто зайдіть у нижнє меню та виберіть "Кредити", потім "Кредитна картка".
Ознайомтеся з умовами, натисніть "Детальні умови кредиту" та перегляньте тарифи.
Далі надайте доступ до своєї геолокації, вкажіть бажану суму кредитного ліміту та натисніть "Підписати". Вам буде надіслано код підтвердження на фінансовий номер телефону, який потрібно ввести для підтвердження. Протягом декількох хвилин зможете побачити відкритий рахунок у застосунку.
Якщо виникнуть питання, Ви завжди можете написати нам в чат застосунку "MyRaif" ("Навушники" - "Написати в чат") або звернутись до інформаційного центру за номерами 0800500500 ( по Україні) та +380442309998 із-за кордону (за тарифами оператора)

З повагою і турботою, фахівець Альона.
RaifHelp
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 213
З нами з: 24.05.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 14 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 23 тра, 2025 20:53

Re: Райффайзен Банк

  RaifHelp написав:Якщо Ви бажаєте отримати кредитну картку в тарифній моделі "100 днів 2.0", це можливо, якщо буде закрито поточний рахунок з кредитною карткою в тарифі "100 днів". Надалі варто буде очікувати на пропозицію від Банку для можливість відкриття кредитної картки "100 днів 2.0".

Дякую, але в чому різниця?
З тарифу "2 кешбека" можна було перейти на "100 днів", а з "100 днів" на "100 днів v.2" вже ні, тільки через закриття, та через участь у лотереї: коли банк забажає чи ні запропонувати кредитку, який буде КЛ...
Arbitr
 
Повідомлень: 364
З нами з: 07.11.08
Подякував: 61 раз.
Подякували: 33 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 24 тра, 2025 17:33

RaifHelp - ні, як виявилось зовсім це не просто. Пропозиці. я отримав, а далі підтримка мені написала, що "наш фахівець помилився, надсилая вам цю пропозицію і ніякої картки ви отримати не можете". На моє зауваження, що раз уж пропозиція надійшла, то для підтримання своєї репутації банк міг би і надати мені цю картку - тут вже відповіді не було, просто знайте що банк може вам надати якусь пропозицію, а потім може її скасувати - помилились ми...
Charter
 
Повідомлень: 165
З нами з: 27.03.15
Подякував: 22 раз.
Подякували: 16 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 24 тра, 2025 18:00

  Charter написав:RaifHelp - ні, як виявилось зовсім це не просто. Пропозиці. я отримав, а далі підтримка мені написала, що "наш фахівець помилився, надсилая вам цю пропозицію і ніякої картки ви отримати не можете". На моє зауваження, що раз уж пропозиція надійшла, то для підтримання своєї репутації банк міг би і надати мені цю картку - тут вже відповіді не було, просто знайте що банк може вам надати якусь пропозицію, а потім може її скасувати - помилились ми...


Цього "фахівця" варто б ознайомити з цінностями, які декларує Райф, серед яких є "З клієнтом у серці - у всьому, що ми робимо, ми керуємось інтересами клієнта, адже вони мають для нас найвищий пріоритет".
Звертаюсь до банку - це реальна цінність для вас чи просто "писанина"?
Navegantes
 
Повідомлень: 241
З нами з: 22.02.23
Подякував: 7 раз.
Подякували: 59 раз.
 
Профіль
 
1
1
Повідомлення Додано: Суб 24 тра, 2025 18:31

  Navegantes написав:
  Charter написав:RaifHelp - ні, як виявилось зовсім це не просто. Пропозиці. я отримав, а далі підтримка мені написала, що "наш фахівець помилився, надсилая вам цю пропозицію і ніякої картки ви отримати не можете". На моє зауваження, що раз уж пропозиція надійшла, то для підтримання своєї репутації банк міг би і надати мені цю картку - тут вже відповіді не було, просто знайте що банк може вам надати якусь пропозицію, а потім може її скасувати - помилились ми...


Цього "фахівця" варто б ознайомити з цінностями, які декларує Райф, серед яких є "З клієнтом у серці - у всьому, що ми робимо, ми керуємось інтересами клієнта, адже вони мають для нас найвищий пріоритет".
Звертаюсь до банку - це реальна цінність для вас чи просто "писанина"?

Це просто писанина. Тричі телефонували повідомити те саме, але лише один раз сказали: "нам шкода, що так сталося".
Ну і ніяких побажань від клієнта навіть не зафіксували.
Кочевник
 
Повідомлень: 2492
З нами з: 16.02.17
Подякував: 399 раз.
Подякували: 189 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 24 тра, 2025 20:38

Ну шо, банк хазяїн свого слова. Як дав, так і назад забрав.
alibob
 
Повідомлень: 663
З нами з: 31.01.18
Подякував: 169 раз.
Подякували: 79 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Нед 25 тра, 2025 03:34

  RaifHelp написав:
  Navegantes написав:Так "багато сервісів" уже відновили роботу, а Райф все ще "лежить". Клієнту достатньо прострочити погашення кредиту на пару годин і банк відразу стриже відсотки, а тут пів дня не працюють застосунки (вебверсію, "молодці", видалили 05/04/2025), але ми "приносимо вибачення за незручності". Ви притомні там?

На жаль, збій вплинув не тільки на застосунки, а й на інші банківські сервіси. Саме тому відновлення займає довший час, ніж ми розраховували. Зі свого боку робимо все можливе, щоб відновити роботу в максимально короткі терміни. Вдячні Вам за розуміння.
З повагою і турботою, фахівець Валерія.

Що там із збоєм?
Ліквідували?
Ви нам так і не доповіли.
Збій закінчився, тепер просто звичайними буденними помилками морочите клієнтам голову.
citramon
 
Повідомлень: 788
З нами з: 30.07.13
Подякував: 31 раз.
Подякували: 74 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 25 тра, 2025 10:19

Arbitr
Добрий день.
Так, дійсно, інші тарифи могли змінюватись за зверненням до відділення Банку. Наразі Райф переходить на нову платформу, адже ми постійно працюємо над вдосконаленням існуючих продуктів та сервісів та вдосконалюємо сучасні системи. Рахунок з кредитною карткою "100 днів 2.0" відкривається саме на новій платформі, через це, на жаль, наразі змінити тариф можливо лише через закриття поточного рахунку кредитної картки. Ми активно працюємо над можливістю зміни тарифу без закриття і обов'язково повідомимо Вас, як тільки це стане можливим. Дякуємо за розуміння.

З повагою і турботою, фахівець Альона.
RaifHelp
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 213
З нами з: 24.05.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 14 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 25 тра, 2025 10:22

Charter
Добрий день.
На формування пропозицій впливає багато різних чинників. Тому такі критерії як дохід, стабільність надходжень, кредитна історія можуть впливати на прийняття рішення щодо кредитування. Зміни цих факторів здатні істотно вплинути на доступність кредитних пропозицій. Також звертаємо Вашу увагу, що пропозиції мають обмежений термін дії і можуть через це зникати. Якщо відбудуться зміни, Ви зможете побачити наявну пропозицію в своєму застосунку "MyRaif". Маємо на меті більш детально проаналізувати дане питання, тому просимо написати нам в особисті повідомлення на даній платформі свій номер телефону та ідентифікаційний код. Будемо очікувати.

З повагою і турботою, фахівець Альона.
RaifHelp
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 213
З нами з: 24.05.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 14 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 25 тра, 2025 10:24

citramon
Добрий день!
Наразі збої в роботі застосунку чи банківських сервісів відсутні. Актуальну інформацію щодо збоїв та їх вирішення Ви можете переглядати у своєму застосунку "MyRaif" або на офіційній сторінці нашого Банку у соціальній мережі Facebook.

З повагою і турботою, фахівець Альона.
RaifHelp
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 213
З нами з: 24.05.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 14 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 253254255256>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: novichok і 0 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Банк Кредит Дніпро 1 ... 34, 35, 36
Stringer » П'ят 14 січ, 2022 17:55
352 157140
Переглянути останнє повідомлення
Сер 11 чер, 2025 21:45
novichok
Банк Альянс 1 ... 144, 145, 146
Igneus » Суб 01 січ, 2022 08:26
1453 672489
Переглянути останнє повідомлення
Вів 10 чер, 2025 15:57
Howl
Банк Власний Рахунок 1 ... 151, 152, 153
Ірина_ » Вів 05 жов, 2021 13:29
1526 1021461
Переглянути останнє повідомлення
Вів 10 чер, 2025 13:04
Hella
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама