Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
P.S. Погоджуюся з шановним панством, що завжди можна дати Покупцеві авто гарну пораду. Я це точно знаю, бо мій рідний брат один час торгував автівками. Якісними та добротними: він із збирав з двох - одну разом із однокласником Юрієм. Брат після автобазару завжди говорив тихо-тихо: «На кожний товар є свій покупець», хіхікав і вдало продавав будь-який негодящий пєпєлац.
Найцікавіший момент був під час продажу автівки сином мого хресного батька: торг йшов при мені, два хлопця дуже хотіли купити його авто. Не зійшлися на різниці в 100$. Я спитав у Сашка: «Чого ти не віддав, чому не уступив всього 100$?» Сашко помовчав і сказав: «Мені ремонт дорого вийшов. У цій машині рідною є тільки задня панель багажника». В мене щелепа відвисла: я дивився на ідеальне авто і не міг повірити, що це всі відновлено з металобрухту.
Востаннє редагувалось akurt в Нед 15 чер, 2025 08:18, всього редагувалось 2 разів.
akurt Власне принципова різниця, бо не зрозумів, це купили в США для експлуатації в США? Чи це включає доставку і все інше в Україну? Я всі свої скромні автівки купляв нові, по крайній мірі не мав з ними клопотів фактично ввесь термін експлуатації, окрім найпершої, а це була таврія на початку 90-их . До речі по ваших посиланнях:
Your request has been blocked. If you have questions, please contact us.
Я теж завжди купую авто виключно з нуля в салоні. Ваші слова підтримую, це самий правильний шлях: «Я всі свої скромні автівки купляв нові, по крайній мірі не мав з ними клопотів фактично ввесь термін експлуатації». Мудро однозначно.
Якщо йде блокування (таке часто буває): треба заходити на сайти за допомогою зміни ІР-адреси на ІР-адресу тієї країни, на яку є орієнтованим конкретний сайт. Це так зване «геоблокування», вводиться з різних причин.
akurt написав:авто показувало витрати палива (американський стандарт): на 1 галоні - 36 миль. Покупець сказав, що це гарний показник.
Хороший тихий штат, в котором можно себе позволить ехать настолько медленно. В реальной эксплуатации средний так радовать не будет.
Тут у меня возник интересный вопрос, который сейчас некому задать. В привычной нам системе при торможении двигателем показывается мгновенный расход 0. В американской системе должна быть бесконечность. Интересно, что изображается на табло?
akurt написав:авто показувало витрати палива (американський стандарт): на 1 галоні - 36 миль. Покупець сказав, що це гарний показник.
Хороший тихий штат, в котором можно себе позволить ехать настолько медленно. В реальной эксплуатации средний так радовать не будет.
Тут у меня возник интересный вопрос, который сейчас некому задать. В привычной нам системе при торможении двигателем показывается мгновенный расход 0. В американской системе должна быть бесконечность. Интересно, что изображается на табло?
Мабуть, портрет Трампа і повідомлення, що амеріка грейт егейн
akurt написав:Подивіться на auto.ria.uа: такі автівки в Україні в діапазоні цін 16500…18500$. Дійсно в 2008 році в салоні в Україні можна було взяти авто дійсно даром. Я зайшов в автосалон Nissan: Nissan Х-Trail можна було взяти реально в відразу за 200 000 гривень готівкою. Це був листопад 2008, 1 долар=9,8 гривні. Тобто за 20 000$. Точно знаю, що приятель трохи раніше брав таку саму за 40 000$. Дійсно були такі часи…
Тов.писатель Достаньте в архивах интернету статистику курса НБУ и реального за листопад 2008 року И где тогда вообще принимали доллар по 9.8 крупным оптом(не по сотке), а значит и продавали незадачливым лохам по 9.9 примерно и вагонными(не по соточке) нормами. И по каким ценам в гривне именно тогда, в ноябре-декабре, продавались ВСЕ ИМПОРТНЫЕ авто(не собранные как Ланос) завезеные летом там по 4.65(Ниссан, Тойота и Хонда в первую очередь) при реальном курсе порядка 7-8ми. То что пустой Хтрейл 2,0 на механике стоил примерно 160кгрн тогда, при курсе 5,05 весной - помню.
Сибарит написав:Тут у меня возник интересный вопрос, который сейчас некому задать. В привычной нам системе при торможении двигателем показывается мгновенный расход 0. В американской системе должна быть бесконечность. Интересно, что изображается на табло?
Цікаве питання. Я спитаю. Але мав можливості їздити в США як на BMW, так і на Mercedec C300, дивився на дисплей авто: дійсно показувало скільки миль можна проїхати на 1 галлоні. Але точно НЕ показувало безкінечність. Спитаю.
барабашов написав:Достаньте в архивах интернету статистику курса НБУ и реального за листопад 2008 року И где тогда вообще принимали доллар по 9.8 крупным оптом(не по сотке), а значит и продавали незадачливым лохам по 9.9 примерно и вагонными(не по соточке) нормами.
Було вікно можливостей. Мій вищезгаданий приятель купляв хонду црв за євро, які на моменті здав тоді по 14 (!). Глянув графік 14,5 18.12.2008 https://charts.finance.ua/ru/currency/interbank/-/1/eur Але це мабуть був єдиний раз коли ціни дилери пофіксили в грн і не переглядали, бо в наступні роки дуже оперативно а то і з випередженням при найменших коливаннях ціна в грн змінюється. Я, на жаль, не скористався ситуацією, бо фактично у 2007 р. обновив машину, а потрібно було купити ще одну, тоді трошки почекати, а потім коли ціни фактично вернулись на круги свої і можна було непогано абгрейдитись і гіршу продати фактично за ті гроші, що можна було купити новішу і кращу.
akurt написав:авто показувало витрати палива (американський стандарт): на 1 галоні - 36 миль. Покупець сказав, що це гарний показник.
Хороший тихий штат, в котором можно себе позволить ехать настолько медленно. В реальной эксплуатации средний так радовать не будет.
Тут у меня возник интересный вопрос, который сейчас некому задать. В привычной нам системе при торможении двигателем показывается мгновенный расход 0. В американской системе должна быть бесконечность. Интересно, что изображается на табло?
Мабуть, портрет Трампа і повідомлення, що амеріка грейт егейн
там повно бомжів, це якийсь жах
не їдьте в США, дивіться відоси Алекса Брєжнєва про те як загниває капіталізм