А зараз вже нову за 40k не купиш, тільки "покращену" модель за 50k, яка ще й ламатись буде більше і рекламу крутити якщо підписку не оплатиш.
|
|
![]() Дюрі-бачі
Так вона з салона виїде вже за скільки? 55? Скільки там зараз ВЗ і ПФ на нові при першій реєстрації? Оце і відповідь, чому візьмуть 3-річну за 39 А «побита життям» вона хіба у Барабашова. Бо експлуатувалась з підвищеними навантаженнями на вісь. Особливо ліву частину, мабуть тепер і стоїть з лівим креном. При нормальній експлуатації 3 роки - це 50 к пробігу. Майже нова машина. Я на машині з пробігом 300к (правда весь мій) не боявся (за її технічний стан) в Європу 5 тис км в круг махнуть. А тут 50 тикм ![]() Re: Еміграція, заробітчанствоА я вирішив свій гольф ганяти поки не почне сипатись. Бо так ламає витрачати час на продаж, пошуки нового, замовлення, оформлення, реєстрацію, дооснащення і т.д. і т.п. Автівка повинна економити час. А коли ти її часто (частіше ніж раз на 10 років) міняєш - вона його спалює (як і гроші). То нафіг воно надо? Навіщо створювати собі проблеми на ровному місці?
Мріяв колись про Тесла, але поїздивши на ній всього день - вже не мрію. А всі інші авто для мене мало чим відрізняються. До того ж Джеремі Кларксон казав колись, що Гольф - це є єдине авто яке вам дійсно потрібно. ![]() Еміграція, заробітчанство
News from Turkey (about a car) На скільки я знаю, авторинок в Україні перевантажений автівками, які НЕ продаються Покупців немає, а Продавці всі або не всі - за кордоном. Мабуть з 1 липня автівок на ринку України додасться - за рахунок автівок, які перебували в Туреччині. Митниця Туреччини надіслала регіональним митницям Циркуляр про те, що робити з автівками української реєстрації. Вся справа в митних питаннях завезення атво іноемцями на митну теритррію іншої держави БЕЗ РОЗМИТНЕННЯ. Схожі питання/процеси є і в інших державах - наприклад, тиждень тому я консультував наших українців з питань транзиту з України через територію Грузії у Вірменію. Все не просто з транзитом через Грузію - є певні Правила митного оформлення транзиту. Те, що на форумі вище називають "авто", "автомобіль", "автівка" або "машина" - насправді є "нерозмитненим підакцизним товаром, який тимчасово перебуває на митній території" [іншої держави]. В Туреччині щодо таких авто досить лояльні умови: іноземець може завезти одне авто БЕЗ розмитнення - для використання в "туристичних цілях" - на термін в 2 (!) роки. Досить приємні умови для українців, якщо врахувати що в Туреччині автівки реально в 2 рази дорожче, ніж в Україні. Так ось: жахлива війна змусила внести корективи в цей порядок в Туреччині - війна це "форс-мажор" - тому - якщо авто перебували в Туреччині більше 2-х років - кожні 6 місців надходив циркулярний лист регіональним митницям про продовження перебування ТІЛЬКИ українських авто на чергові 6 місяців. Для багатьох це дуже важливо і дуже приємно. Цього разу Митниця Туреччини виправила певний перекос/несправедливість в цьому питанні: тепер продовжується перебування автівок понад 2 роки ТІЛЬКИ ТИХ, ЯКІ БУЛО ЗАВЕЗЕНО після 24.02.2022 року. Форс-мажор - так форс-мажор. Таким авто продовжується перебування до 31.12.2025 - і теоретично у подальшому - безкінечно - написано "до закінчення війни". В пастку попали ті, хто мешкає в Туреччині ще припустимо з 2020 року та завіз авто в тому ж 2020 році - скажімо, в березні 2020 року: термін перебування їх авто закінчився ще в березні 2022 року - але вони перебували легально - (без розмитнення!) - ось і на цей день. Всі такі авто українці повинні вивезти з території Туреччини до кінця цого місяця!!!!! Для багатьох це створює досить великі проблеми: - щоби відігнати авто в Україну - треба мати час - орієнтовно 3+3 доби (в один бік припустимо до Львова, де я теоретично мешкав та теоретично мешкаю, близько 2 300 км); - треба мати місце, де його безпечно залишити; тут також є певні або навіть великі проблеми: багато українців в Туреччині - з Марпіуполя, Мелітополя, Сєвєродонецька - наприклад - і не тільки... Складності питанню додає той факт, що фактично НЕ існує законного механізму продажі авто іноземної реєстрації - нагадую - це "нерозмитнений підакцизний товар, який завезено на митну територію" в туристичних цілях. За цей товар відповідає конкретна особа, нанесена в Базу даних митниці. Ця особа завезла авто - ця особа і повинна вивезти авто з митної території Туреччини. Те саме і в Грузії, наприклад. Ось вже приятельниця виставила на продаж Toyota RAV-4 випуску 2019 року. Гарне авто - а продати - проблема і дуже велика. P.S. Право ввезення авто української реєстраці такі люди отримають, коли набудуть статус "нерезидента" в Туреччині - тобто будуть відсутні в Туреччині разом з авто 185 днів... ![]()
Якщо генерація 7-7.5,, то навіщо його продавати? ![]() Американцы согласны с Сибаритом. Но и ставка играет роль. Рыночные отношения. Покупка новой в кредит стала менее привлекательной, народ дольше юзает старые, они меньше попадают на рынок бу, соответственно меньше предложение - выше цена. Ну и кто не может/не хочет покупать новую, то пытается купить бу - выше спрос. Также заметил более активную рубку на копарте. Таких шаровых цен как в доковидные времена уже нет. Тоже интересный момент - не сильно поврежденные машины уходят по ненамного более низкой цене как бу с аналогичным пробегом и года выпуска. Очень активно стали участвовать компании, занимающиеся прокатом авто. Очень интересно то, что практически не заявляются утопленники. Там-же на копарте продаются и машины с чистым тайтлом. Но если поставить фильтр чистый тайтл и естественный износ, то просто море ( ![]() Если кто не в курсе, то после наводнений и ураганов во Флориде несколько страховых обанкротились, очень много ушло с рынка Флориды, оставшиеся взвинтили цены на страхование домов и машин. И хрен дождешься выплат. Поэтому, думаю, собственники утопленников предпочитают подшаманить утопленничка и продать с чистым тайтлом, не обращаясь в страховую. В общем, сейчас покупать в США машину не зная ее реальную историю - то еще развлечение. ![]()
Пан автоэксперд был в 00-х в США? Если был, то заметил-бы интересную деталь - Мицубиси отсутствовали как класс. За 2 поездки в 00-х в США я видел 1 (один) Аутлендер на улицах НЙ . Сейчас мицубись стало больше. В основном аутлендеры. Но ни Галантов ни Ланцеров тут нет. Видел один "Паджеро" старый, но они тут по-другому называются. Дело в том, что тут рядом испаноязычная Мексика и по ихнему Паджеро читается как Пахеро, в переводе что-то типа онаниста. В общем Мицубиси Онанист тут не ездяют. Так шо, давай другую байку. В эту не верю. ![]() Як і в нас Шевролє Авєо, а в усьому світі Деу Калос. В Португалії та в Польщі Hyundai Kona теж не продається... Як і Honda Fitta в Норвегії та Швеції. Востаннє редагувалось Water в Пон 16 чер, 2025 21:04, всього редагувалось 3 разів.
![]()
так и вы пишите)))
|
|